Ik koop een nieuwe strat omdat ik de mijne niet helemaal het einde vindquote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik heb een Chinese strat en vrijwel geen last van ontstemmen. Heb er pas nog een veer uitgehaald (er zaten er 3 in) maar dikke kans dat ik wel een nieuwe brug koop omdat ik de afstelling nog niet helemaal het einde vind
Check mn topic in v&a maar daar staat alles inquote:Op woensdag 22 december 2010 08:45 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Waarom doe je 'm weg wat kost ie en welke is het precjies?
Kun je niet beter iets opnemen wat helemaal af is?quote:Op woensdag 22 december 2010 09:33 schreef Gitaarmat het volgende:
Gister weer een nieuw rock nummer erbij gemaakt. De tekst is nog niet eens helemaal af maar we gaan hem morgen wel opnemen.
Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om met je band eens goed te gaan zitten en naar je nummer te luisteren. Dan kun je, lijkt mij, het beste horen wat er precies mist, wat er verkeerd is.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je niet beter iets opnemen wat helemaal af is?
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.quote:Op woensdag 22 december 2010 10:17 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat het wel fijn is om met je band eens goed te gaan zitten en naar je nummer te luisteren. Dan kun je, lijkt mij, het beste horen wat er precies mist, wat er verkeerd is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 04:02 schreef The_Dean het volgende:
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezit].
Lijkt me onmogelijk. Misschien is de latency gewoon zo laag dat je er niks van merkt.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:12 schreef Braddie het volgende:
Ik wil zo graag een Line-6 Toneport, lijkt me zo vet!.
Alleen vraag ik me af hoe dat zit met opnames?
Wat ik niet snap:
Er wordt gezegd dat Audio opname altijd vertraging heeft... Maar ik heb als ik dingen opneem echt 0 MS vertraging, zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct. En ik hoor nooit dat er dingen achterlopen in Cool Edit Pro per spoor of zo. dus hoe kan dat dan?
Met Midi heb ik wel vertraging, of als ik bijvoorbeeld met GuitarRig wat wil opnemen, maar als ik gewoon vanaf mijn vox de mixer in ga, en dan rechtstreeks m`n onboard soundkaart in heb ik geen last van vertragingen..
Je merkt er volgens mij wel altijd wat van toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:47 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Misschien is de latency gewoon zo laag dat je er niks van merkt.
En daarbij komt dat we 2 nummers helemaal af hebben + 2 covers dus dat is al 4 en de 5e hebben we als reserve voor als alles goed gaat.quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.
Aan de andere kant, ze hebben daar wel iemand achter de knoppen zitten die met ze meedenkt en het nummer beter kan maken.
En net zeg je nog: "zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct"quote:Op woensdag 22 december 2010 11:58 schreef Braddie het volgende:
[..]
Je merkt er volgens mij wel altijd wat van toch?
Heb jij daar ook al opgenomen? Hoe heet je band dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 11:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, maar studiotijd is kostbaar.
Aan de andere kant, ze hebben daar wel iemand achter de knoppen zitten die met ze meedenkt en het nummer beter kan maken.
3 keer al zelfs. Altijd handig als de man achter de knoppen een vriend van je isquote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Heb jij daar ook al opgenomen? Hoe heet je band dan?
Ja ik bedoelde met Midi.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:02 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
En net zeg je nog: "zowel gitaar als bas als toetsen wat ik indruk hoor ik direct"
Ik heb ook wel weer zin om de studio in te duiken.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Witchfynder het volgende:
Ik krijg echt zin om weer een cd op te nemen.
Maar we moeten nog een gitarist hebben, meer nieuwe nummers die af zijn en dan een zak geld.
Offtopic: toen ik door Bruxelles-Midi reed moest ik ff raar kijken. Zo van "goh, gebruiken ze midi hier..uh..wacht"quote:
Het is dat je het zelf zegtquote:Op woensdag 22 december 2010 12:39 schreef genakt het volgende:
ik dacht waarom doet de klote g8 het niet zit er nog aan de achterkant volume knopje![]()
dom dom dom
Aah, zo!quote:Op woensdag 22 december 2010 12:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde met Midi.
Met Midi merk je altijd wel wat van vertraging, en als ik met GuitarRig wat opneem ook.. maar als ik gewoon straight audio opneem zonder andere programmatjes heb ik geen latency
vs100quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |