ik vind het mooi klinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www13.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Stukje akoestisch om ff m'n mic te testen, vind het best een prima geluidje wat eruit komtAlleen ff wat reverb over gedaan voor de rest niks
Ik heb een Chinese strat en vrijwel geen last van ontstemmen. Heb er pas nog een veer uitgehaald (er zaten er 3 in) maar dikke kans dat ik wel een nieuwe brug koop omdat ik de afstelling nog niet helemaal het einde vindquote:
die onthoud ik ff, mochten er meer van hier ook gaanquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
amsterdam kom ik nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef Svyatagor het volgende:
Woensdag 29 dec trouwens weer een optreden, in de Panama in Amsterdam! Iedereen is welkom. Entree is 7,50, maar als je je naam aan mij doorgeeft, zet ik je op de gastenlijst!
ey kan je wat distortion materiaal opnemen met je mic hoe dat klinktquote:
Ik heb geen versterker hier staanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef genakt het volgende:
[..]
ey kan je wat distortion materiaal opnemen met je mic hoe dat klinkt?
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb geen versterker hier staan
wat doe je dan ook om deze tijd op een bootquote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef Iemand91 het volgende:
Hmm, draadloos internet op de boot hier blinkt niet uit in snelheid zeg...
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef genakt het volgende:
[..]
wat doe je dan ook om deze tijd op een boot
dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef blckbb het volgende:
[..]
Naar Londen. Toch?
Ik was er een half jaar geleden voor dit:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
ik ga maar slapen want morge ochtend staat dean veels te vroeg voor me deur
truste
Dean komt hier? Wordt er weer Bram Ladage gegeten dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
truste
Jonge, jij klaagt over vroeg, 3 uur ging hier de wekker al.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef genakt het volgende:
[..]
dan heb ik niks gezegd
truste
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezitquote:Op woensdag 22 december 2010 01:52 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dean komt hier? Wordt er weer Bram Ladage gegeten dan?.
wat moet jij nou in hellmond?quote:Op woensdag 22 december 2010 04:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jonge, jij klaagt over vroeg, 3 uur ging hier de wekker al.
[..]
Yes! Versterker afleveren bij genakt en voor een vriend een stel velgen met winterbanden. Daarna door naar Helmond en dan richting Kerkrade om daar de kerst te vieren enzo. Bram weet ik niet, het is wel 10 uur 's ochtends [als alles meezit].
Tip!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:02 schreef Dribbel_ het volgende:
http://www13.speedyshare.(...)nload/akoestisch.mp3
Stukje akoestisch om ff m'n mic te testen, vind het best een prima geluidje wat eruit komtAlleen ff wat reverb over gedaan voor de rest niks
Ja I know, schijtverkouden, je hoort ook af en toe SNIF SNIFquote:Op woensdag 22 december 2010 07:40 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Tip!
Niet ademen tijdens een opname![]()
* Disclamer; wel ademen bij nummers langer dan 3 minuten![]()
![]()
![]()
Maar klinkt wel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |