Degene die hem als eerste speelt, houdt hemquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef Rpol het volgende:
[..]
Krijg je dan nooit bij bepaalde nummers strijd om wie de solo mag doen?
Wat een solo is en wat een melodie/thema is voor veel mensen discutabel. Een leadpartij iigquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:35 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan toch tegelijkertijd soleren... harmoniën etc.
Het wordt wel krassig bij mij en ik snap niet waarom. Maar GuitarRig geeft veel latency om een of andere onduidelijke reden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dan doe je iets niet goed, je kunt met die Line 6-gear echt prima dingen maken.
guitar rig is echt een aanslag op je processor... dat is jammer, want het heeft wel heel relaxte geluiden vind ik.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het wordt wel krassig bij mij en ik snap niet waarom. Maar GuitarRig geeft veel latency om een of andere onduidelijke reden.
Ik heb het met mijn nieuwe pc nog niet geprobeerd. Ik heb een 6x nu, zou wel moeten werken denk ikquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:13 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
guitar rig is echt een aanslag op je processor... dat is jammer, want het heeft wel heel relaxte geluiden vind ik.
haha ja lijkt me ookquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik heb het met mijn nieuwe pc nog niet geprobeerd. Ik heb een 6x nu, zou wel moeten werken denk ik.
Ja Gearbox idd, maar die gebruik ik nooit, normaal eigenlijk altijd Guitarrig, tijdje ook Revalver gebruikt die heeft ook wel vette geluidenquote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
welke software dan? heb jij nog zo'n oude met gearbox? of pod farm?
ik heb pod farm en die sounds zijn echt om te huilen
ziet eruit als zelfbouw...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:13 schreef Svyatagor het volgende:
Leuk gitaartje!
http://gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=135621
Dat zijn gewoon die oude Japanse LP's, Dean heeft er ook 1. Maar wel een beetje aan de prijs. Op zich niet heel duur maar zeker geen koopje.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ziet eruit als zelfbouw...
heb eigenlijk nog nooit een LP-model gezien zonder gelijmde hals..
Hij is zijn geld meer dan waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:23 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon die oude Japanse LP's, Dean heeft er ook 1. Maar wel een beetje aan de prijs. Op zich niet heel duur maar zeker geen koopje.
Ja uiteraard, maar ik heb ze ook wel eens voor ~250 op MP zien staan, vandaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Hij is zijn geld meer dan waard.
Dat is vast geen pre-lawsuit geweest.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar ik heb ze ook wel eens voor ~250 op MP zien staan, vandaar
Zelfbouw of niet zegt helemaal niets. Zou iemand voor mijn zelfbouw 450 euro bieden, lach ik ze keihard uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:22 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ziet eruit als zelfbouw...
heb eigenlijk nog nooit een LP-model gezien zonder gelijmde hals..
Reken op zo'n 350/400 euro maar dat hangt van de pups af.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:38 schreef Muchachooo het volgende:
Wat is een tweedehands epiphone LP custom met niet-stock pups + koffer ongeveer waard eigenlijk?
Volgens mij waren het WCR pups, maar ik weet zo niet welk model. De modellen op de site zijn allemaal zebra, maar die van mij zijn gewoon zwart...quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:40 schreef Dribbel_ het volgende:
Ligt eraan wat voor pickups er wél in zitten ?
Dat zou ik niet meer weten eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is vast geen pre-lawsuit geweest.
We hebben @ kickmusic een 83er strat uit japan, 695..quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer weten eigenlijk.
Ik wil trouwens nog een x een mooie oude Jap kopen. LP, strat, tele, whatever, maakt mij niet uit, maar het lijkt me gewoon vet. Maarja eerst maar eens een nieuwe versterker, ik ga kijken of ik zo'n 6505+ combo kan scoren in Boekel
Vette dingen, maar ze gaan harddd, veel te hard voor thuis eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:47 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dat zou ik niet meer weten eigenlijk.
Ik wil trouwens nog een x een mooie oude Jap kopen. LP, strat, tele, whatever, maakt mij niet uit, maar het lijkt me gewoon vet. Maarja eerst maar eens een nieuwe versterker, ik ga kijken of ik zo'n 6505+ combo kan scoren in Boekel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |