Veel plezierquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:05 schreef Iemand91 het volgende:
I'm of to London. Zie jullie donderdag weer.
Goede keus. Ik heb ook een Saffire, alleen dan de Pro 24, ze klinken erg nice.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:50 schreef Dribbel_ het volgende:
Geluidskaart
[ afbeelding ]
En een mic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:10 schreef guitarist het volgende:
[..]
Ik ga nu mijn nieuwe mic ophalen!
Ah, ik zie dat je haar al geleerd hebt hoe ze met stokken om moet gaan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe aankopen ftw!
Redelijk hoog GH gehalte; maar niet slecht voor 150 euro bij de gamma:
[ afbeelding ]
Vriendin en rotzooi niet inbegrepen...
Die hbe ik ook gezien bij de Gamma. Ze hebben er ook een elektrische gitaarquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:20 schreef KaMo het volgende:
Nieuwe aankopen ftw!
Redelijk hoog GH gehalte; maar niet slecht voor 150 euro bij de gamma:
[ afbeelding ]
Vriendin en rotzooi niet inbegrepen...
Is da een beetje een goeie interface verder?quote:Op dinsdag 21 december 2010 16:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Dan heb ik nog een toneport UX1 over
Hier mensen die interesse hebben toevallig ?
Jaquote:Op dinsdag 21 december 2010 16:56 schreef blckbb het volgende:
[..]
Is da een beetje een goeie interface verder?
Nou, dan weet je meteen waar je aan moet werken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:51 schreef blckbb het volgende:
[..]
Slechte apparatuur + een slechte one-man-band zijn
Of geld aan uit moet gevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 17:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, dan weet je meteen waar je aan moet werken.
welke software dan? heb jij nog zo'n oude met gearbox? of pod farm?quote:Op dinsdag 21 december 2010 17:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Die mix die ik pas postte komt allemaal uit die UX1 je kan er best prima geluid uit halen
En al m'n youtube filmpjes, zelfde verhaal
Dan doe je iets niet goed, je kunt met die Line 6-gear echt prima dingen maken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:00 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
welke software dan? heb jij nog zo'n oude met gearbox? of pod farm?
ik heb pod farm en die sounds zijn echt om te huilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |