7 februariquote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Mooi!
Wanneer moet je nou naar Breda?
quote:Op maandag 20 december 2010 16:44 schreef Clan het volgende:
[..]
Tigers waren toen de beste tanks die er waren, de Tiger Panther was natuurlijk de beste uit de serie, ze zijn zelfs bij het Ardennenoffensief ingezet, waar ze voor het merendeel in de modder vastliepen. De Tiger II zijn zwakste plek was de kont, maar als je kijkt hoeveel Shermans en T versies die hebben uitgeschakeld was dat toch een staaltje vakkunde.
Dan verzin jij de volgendequote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een slechte topictitels tegenwoordig..
2A4quote:Op maandag 20 december 2010 16:53 schreef Pumatje het volgende:
De leo2a4 ziet er ook ouderwets uit, de updates van pantser laten hem nieuw ogen...
Betreft de Tiger.. nee tigers waren niet de beste tanks, ze waren de simplemans oplossing op de russische tankkorpsen.
[ afbeelding ]
Mot je maar sneller wezen.quote:Op maandag 20 december 2010 17:00 schreef Rave_NL het volgende:
Wat een slechte topictitels tegenwoordig..
Dat is een heel oud gebruik, binnen defensie, als je met mensen van de cavalerie praat, dan schuif je ze een suikerklontje toequote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
Sinterklaas is al een tijdje voorbij..
sexy namen altijd van die Duitsers....quote:Op maandag 20 december 2010 16:57 schreef Clan het volgende:
Tiger II bedoel ik, weet niet waarom ik die altijd Panther noem.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tiger_II
Misschien omdat hij Königstiger heet, dat ik dan aan een panter denk
quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Rave_NL het volgende:
Sinterklaas is al een tijdje voorbij..
Edit: Zie dat Clan hem ook al gepost had...quote:Niettemin heet het betreffende legeronderdeel dat vroeger met paarden vocht, en tegenwoordig met tanks, nog steeds cavalerie, en zijn de benamingen voor rangen en standen die traditioneel deel uitmaakten van de cavalerie (een kapitein bij de cavalerie heet ritmeester, een sergeant wachtmeester, een soldaat huzaar) nog steeds gebruikelijk. Ook krijgen tankbestuurders nog steeds klontjes suiker toegestopt door mede-militairen die grappig willen zijn met de opmerking: "Voor het paard"...
Traditie moet je hooghouden, ook in de topictitelsquote:Op maandag 20 december 2010 17:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
[..]
Edit: Zie dat Clan hem ook al gepost had...
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 20 december 2010 17:15 schreef Pumatje het volgende:
[..]
sexy namen altijd van die Duitsers....
Tiger2 was in de goede richting, techniek van toen kon echter hun ideeën van de toekomst niet realiseren helaas...
toch ben ik van mening, dat ze verder zijn gegaan met het Panther ontwerp, om de Leopard1 in elkaar te zetten. Het officiele statement is wel, dat de designers van de Leopard series... compleet 0,0 procent te maken hadden of afstammelingen waren van de designers van de Panther/Tiger serie..
Ik denk dat dat enkel is uitgesproken omwege het gevoelige feit, van de Nazi tijd e.d .. en dat ze natuurlijk wel erbij betrokken zijn geweest.
Geen idee, ik heb me wel ingeschreven voor een infodag. Het kan nooit kwaad natuurlijk, het laat wel zien dat je geïnformeerd en gemotiveerd bent.quote:Op maandag 20 december 2010 17:02 schreef Vronsky het volgende:
(En even een vraagje.. is het bij het Korps verplicht om eerst een voorlichting te volgen of iets dergelijks? Die patsers op het info nummer van de Marine namen niet op, bij de landmacht is dit namelijk wel verplicht voordat je überhaupt mag solliciteren, en omdat je ook blijkbaar tijdens de MAST een voorlichting krijgt..)
Ik wilde mijzelf voor die van 17 februari inschrijven.. maar dan kan ik nietquote:Op maandag 20 december 2010 18:01 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me wel ingeschreven voor een infodag. Het kan nooit kwaad natuurlijk, het laat wel zien dat je geïnformeerd en gemotiveerd bent.
Jammer, ik ben er dan wel. Was leuk geweest.quote:Op maandag 20 december 2010 18:18 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik wilde mijzelf voor die van 17 februari inschrijven.. maar dan kan ik niet
Nja, het ligt er een beetje aan of ik dan op vakantie ben, zou eigenlijk de 27ste gaan maar heb het maar afgelast vanwege de sneeuwquote:Op maandag 20 december 2010 18:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Jammer, ik ben er dan wel. Was leuk geweest.
Dood.quote:Op maandag 20 december 2010 19:22 schreef Pumatje het volgende:
ESSEEEES!
Waar is me Paard menneke ? !
Wat nou dood..quote:
Ik ben niet zo'n paardenman :xquote:Op maandag 20 december 2010 20:54 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wat nou dood..
godverpielekes, jij hield dat paard bij man...
Met Cobra misschien, ER zal wel ergens een kachel opgezocht hebben.quote:Op maandag 20 december 2010 22:15 schreef jankaas020 het volgende:
staat die niet samen ER en cobra bij het glazen huis?
die is na 7 jaar brazilië vergeten wat kou is..quote:Op maandag 20 december 2010 22:17 schreef Pumatje het volgende:
Hij is toch oud LMB ?
hij is nu buiten in zijn nakie nu aan het bewijzen dat het een kwestie van mind set is als ik t goed heb.
alweer beter?quote:
Nee, ze hadden ze niet in mijn maatquote:
Rest nog steeds het waarom..quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ze niet in mijn maat
De eerste keer dat ik het tegenkwam was in een antiek Walt Disneyfilmpje..quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja is naar een verhaal "Hans Brinker; or, the Silver Skates: A Story of Life in Holland", en had er nog nooit over gehoord totdat ik hier kwam.
Jawel, alleen de kutsneeuw verpest mijn vakantie plannenquote:
Heh.. ik zit gelijk aan 2006 te denken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zit nog steeds met een schuin oog naar de ontwikkelingen in Ivoorkust te kijken.
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heh.. ik zit gelijk aan 2006 te denken.
Betwijfel of het goed gaat aflopen.
Ah, 2011 word echt een top jaar: potentieel oorlog met noord korea, afrika dat VOLLEDIG naar de kloten gaat, china loopt te kutten.
China is heel erg hard op weg om afrika en europa economisch over te nemen en wat van die andere prettige zaken.. is niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Sloggi het volgende:
Ach, als het los gaat in Noord-Korea gaat het dusdanig los dat je daar liever niet heen gaat, Afrika is door de bank genomen niet interessant genoeg voor Europa en China gaat helemaal niks doen.
Conclusie: doe maar rustig aan.
Neen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Vronsky het volgende:
haha, volgens mij is alleen 2 marnsbat ingezet dit jaar?
Misschien is deze spreuk dan wat voor je;quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..
In ieder geval, er zijn maar heeeeeeeel erg weinig Mariniers naar afghanistan geweestquote:
die spreuk hing bij ons aan boord naast buro tdquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Misschien is deze spreuk dan wat voor je;
"We the willing lead by the unknowing, are doing the impossible for the ungrateful. We have done so much for so long, with so little, that we are qualified to do almost anything without nothing."
Dat weten zij anders dondersgoed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
In ieder geval, er zijn maar heeeeeeeel erg weinig Mariniers naar afghanistan geweest, vergeleken met wat de luchtmobiele brigade allemaal mocht.
Volgens mij snappen ze nog steeds niet helemaal dat jullie wel iets meer kunnen dan een strand oprennen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n oude zooi gebruiken jullie toch niet? Jullie zijn toch ook al over op de HK en de aangepaste C8 bijvoorbeeld?
http://www.defensie.nl/la(...)urwapens/hk416/hk416quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welke HK je bedoelt, en het grootste gedeelte loopt nog steeds met de Diemaco C7A1.
Dat zijn clubjes die naar Afghanistan gingen, en daar werden natuurlijk alle registers voor open getrokken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Vronsky het volgende:
Ik weet nog dat er in de Qua Patet Orbis een verhaal stond dat er werd geklaagd dat de helmen niet goed zaten.. hier een andere helm voor in afghanistan (Weet niet of dat ding al breed is ingevoerd.)
En de C7 was blijkbaar te lang voor in een viking.. neem maar een C8 mee!
Wel goed geregeld op zich.
Omdat ze incapabel waren! Ze hadden alle maten rondom mijn maat behalve 235-S! Prutsersquote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ze niet in mijn maat
Ah, dat is zuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat ze incapabel waren! Ze hadden alle maten rondom mijn maat behalve 235-S! Prutsers
Ze zijn een goede investering in tegenstelling tot bijvoorbeeld moonboots etc... en ze gaan jaren mee ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, dat is zuur.
Waarvoor heb je ze eigenlijk nodig?
Het worden gewoon M90's hoor...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Kijk daar ben ik het mee eens.![]()
Ben zelf in het bezit van een hele vrachtlading aan Meindls.
Island Pro
Safari Mid
Air Revolution 2.0
Army pro
..En dan nog een lading hardloopschoenen en sneakers.
* Vronsky heeft waarschijnlijk meer schoenen dan de gemiddelde vrouw.
Ach met een snip en knip werk kan je tegenwoordig zonder problemen tot de catagorie schoenen en kledings zuchtige omgetoverd worden. Hoef je je niet meer voor het aantal schoenen dat je hebt te schamen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik doe met je mee, ik heb ook hoopjes schoenen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Kijk daar ben ik het mee eens.![]()
Ben zelf in het bezit van een hele vrachtlading aan Meindls.
Island Pro
Safari Mid
Air Revolution 2.0
Army pro
..En dan nog een lading hardloopschoenen en sneakers.
uh en waarom? alsof de rest van defensie zoveel geld krijgt, waarom staat de helft van ons voertuigenbestand stil?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..
Inefficiëntie..quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:03 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
uh en waarom? alsof de rest van defensie zoveel geld krijgt, waarom staat de helft van ons voertuigenbestand stil?
Moguh btw
Dan mag je wel hele dikke sokken aantrekken want op den duur heb je er toch echt koude voetjes inquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zijn een goede investering in tegenstelling tot bijvoorbeeld moonboots etc... en ze gaan jaren mee ook.
Zeker super in dit weer!
FF denken wat ik heb staan...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pff... even uit mijn blote hoofd het aantal zwarte hoge kisten in mn kast
2x duitse HAIX (reserve)
1x engelse Magnums (reserve)
2x M90
2x jungleboots
1x bergschoenen (bruin)
1x skischoenen
Stelletje wijven met het opnoemen welke schoenen jullie allemaal hebben!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF denken wat ik heb staan...
5 paar M90
2 paar Jungle
2 paar Desert
1 paar Kampfstiefel (reserve)
1 paar Desert Meindl.
En dan volgens mij ook nog ergens 2 paar M90 veiligheidsschoen, maar die heb ik vast te goed opgeruimd.
Voor vereiste operationele inzetbaarheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stelletje wijven met het opnoemen welke schoenen jullie allemaal hebben!
ik heb lowa's met hugo boss zooltjes er inquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Vronsky het volgende:
Lowa zit ook erg lekker.
(Alles is beter dan haix.. heb daar een stel brandweerkisten van gehad toen ik daar nog bijzat.. last van m'n poten.)
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voor vereiste operationele inzetbaarheid.
Burgers die op M90's rondlopen, dan ga je toch richting het krakershoekje...
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Inefficiëntie..
Haha, nee wij moeten het hebben van de kruimeltjes die overblijven nadat het leeuwendeel van het budget gebruikt wordt om die grijze cafés drijvende te houden..
ik heb een paar lowa cambat nog wattes en die lopen echt perfect. M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef m.k het volgende:
ik heb maar een set kisten van lowa, die maken de naderen dan ook wel totaal overbodig
ja heb laatst een paar Meru sokken gekocht (wol), heb gewoon gevraagd om de dikste sokken die ze hadden. was misschien wat overdrevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik heb een paar lowa cambat nog wattes en die lopen echt perfect. M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.
op het moment heb ik gewoon zomer sport sokken aan, het is nog niet zo koud namelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:54 schreef Vronsky het volgende:
Ik draag gewoon een stel motocross coolmax sokken van Fox racing eronder.
Ik loop nu gewoon op blote poten, korte broek en een tshirtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef m.k het volgende:
[..]
op het moment heb ik gewoon zomer sport sokken aan, het is nog niet zo koud namelijk
Idiot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
(Binnenshuis dan, vannacht ook nog even snel de hond zo uitgelaten op teenslippers......)
Ja, dat is ook mijn afweging om geen goretex te nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Vronsky het volgende:
Army Pro is allebei.
Ding isoleert dus als de tering.. alleen zijn daarom ook erg warm in de zomer.
http://www.zwerfkei.nl/product/Meindl/Army-pro-zwart
Op de bates na is alles door de baas verstrekt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat moeten jullie gvd allemaal met zoveel paar kisten??? En zelfs dat van sommigen die nog niet eens actief dienen......pffff
"kisten"quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat moeten jullie gvd allemaal met zoveel paar kisten??? En zelfs dat van sommigen die nog niet eens actief dienen......pffff
Enige twee paar dat ik heb is door de baas verstrekt. Hoewel ik wel graag een paar Army Pro's zou willen hebben. Maar ja, cash rules everything around me...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeker, en dan ga ik sparen voor in deze volgorde: a) een laserbehandeling voor mijn ogen; b) een nieuwe laptop en c) Army Pro'squote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Vronsky het volgende:
Nja, nog maar 2 maandjes (?) en dan heb je een stabiel inkomen Vortix.
Mooi!quote:
Word a) nou eigenlijk vergoed door defensie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Zeker, en dan ga ik sparen voor in deze volgorde: a) een laserbehandeling voor mijn ogen; b) een nieuwe laptop en c) Army Pro's
Hey.. dat doet me er gelijk aan denken dat ik in 2012 dan een stel Danners moet kopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
@Sine_Pari, hoe zit dat bij jullie met het "kisten beleid"? Mogen jullie zelf je kisten uitzoeken? Of enkel wat de staat je geeft?
Ik loop zomer en winter met de standaard "bruine sok" en heb geen last van koude poten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Bouke-p het volgende:
M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.
Officier infanterie toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef hcwp het volgende:
Vortix, ik dacht dat jij voor Off KM ging, of heb ik dat mis?
Wij krijgen kisten verstrekt, en soms ook nieuwe om te testen (niet altijd even goed). Maar kunnen daarbuiten ook nog zelf aanschaven uit een grote lijst van diverse aanbieders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
@Sine_Pari, hoe zit dat bij jullie met het "kisten beleid"? Mogen jullie zelf je kisten uitzoeken? Of enkel wat de staat je geeft?
Alles door de baas verstrekt. En het enige waar ik op loop zijn de M90's. De rest ligt ergens in een PGU kist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wij krijgen kisten verstrekt, en soms ook nieuwe om te testen (niet altijd even goed). Maar kunnen daarbuiten ook nog zelf aanschaven uit een grote lijst van diverse aanbieders.
Mijn lijstje (voor dienst);
Bates high gloss black oxfords met cheater bars en horseshoe heel taps
Corcoran 1500 jump boots
Danner 10" Fort Lewis boots
Belleville ACU hot weather boots
Altama desert boots
Altama jungle boots
Sccarpa Kailash GTX boots
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:40 schreef hcwp het volgende:
Ik heb zelf een paar gekocht omdat ik niet de amo op sneakers wilde doen
Ik weet het;)quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles door de baas verstrekt. En het enige waar ik op loop zijn de M90's. De rest ligt ergens in een PGU kist.
Problemen met inkoop/aanvoerquote:
Zitten Danners nou een beetje lekker? Heb er wel wat goede dingen over gehoord maar die worden hier in Europa volgens mij niet verkocht.quote:
*kuch*quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zitten Danners nou een beetje lekker? Heb er wel wat goede dingen over gehoord maar die worden hier in Europa volgens mij niet verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
KPU had geen kisten meer. Dan ga ik niet het beetje militaire dat aan de natres zit, de amo, op sportschoenen lopen. Vond op marktplaats tweedehands M90 in mijn maat, ongebruikt, van een oud marn. Dan is het snel beslotenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
*kuch*Ik vind het te veel geld om maar gewoon via internet te bestellen zonder dat ik het eerst kan passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*.
Het is geen M90 die universeel voor elke voet geschikt is.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Ja ze moeten aan de eisen van de baas voldoen en binnen de enheid moeten voor bepaalde taken kisten nog eens aan speciale eisen voldoen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk antwoord.
Die lijst van "aanbieders" dat is een richtlijn welke aangegeven word door de "baas"?
Zie vetgedrukte!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vind het te veel geld om maar gewoon via internet te bestellen zonder dat ik het eerst kan passen.
Ja Danner boots kosten wel wat maar zijn het geld allemaale waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zitten Danners nou een beetje lekker? Heb er wel wat goede dingen over gehoord maar die worden hier in Europa volgens mij niet verkocht.
Dank voor deze verhelderende uitlegquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ze moeten aan de eisen van de baas voldoen en binnen de enheid moeten voor bepaalde taken kisten nog eens aan speciale eisen voldoen.
Ah, zal er tegen de tijd dat ik weer in de VS ben voor vakantie wel naar kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Danner boots kosten wel wat maar zijn het geld allemaale waard.
JanKaas, bij deze nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge!
Owja, om ook ff tinus te doen met mijn schoenen:
2x lage werkschoenen van haix
1x hoge werkschoenen van haix. (model gevechtslaars)
wat hebben ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
JanKaas, bij deze nogmaals bedankt
Voor jou een vraag, voor mij een weet. En ik kan het héél erg waarderen wat "ze" (de KM) deden.quote:
Mogen wij, of nou ja.. ik zal voor mezelf spreken, ook weten waarom zowel jij als Lotusss blijven herhalen dat jullie de KM/Rave/JanKaas bedanken? Of wordt dat, in tegenstelling tot alle andere dingen in jullie leven, niet online gegooid?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
JanKaas, bij deze nogmaals bedankt
Als ik dat vertel moet ik je dodenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Mogen wij, of nou ja.. ik zal voor mezelf spreken, ook weten waarom zowel jij als Lotusss blijven herhalen dat jullie de KM/Rave/JanKaas bedanken? Of wordt dat, in tegenstelling tot alle andere dingen in jullie leven, niet online gegooid?
als dr een schoen is die niks aan demping doet is het de M90 wel. ik vind het verschrikkelijke dingen, doe mij maar lowa's of meindl's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vind het te veel geld om maar gewoon via internet te bestellen zonder dat ik het eerst kan passen.
Geen beter argument?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik dat vertel moet ik je doden
Laat ik het erop houden dat ik de KM ergt dankbaar benquote:
Ik heb simpele V&D leren handschoenen, en nooit koude handen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
nu we het toch over schoenen hebben, wat zijn goeie handschoenen ?
Je hebt zwemles gekregen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik de KM ergt dankbaar ben
kan je daar ook nog sneeuw ballen mee bouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:33 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb simpele V&D leren handschoenen, en nooit koude handen.
Ligt eraan wat je wilt.. heb zelf een stel thinsulate dingen en een paar mechanix normaal en gevoerde uitvoering voor als ik in de winter aan het sleutelen ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
dank u, V&D staat genoteerd op het overweging's lijstjequote:
het zou handig zijn als ik ze met fietsen ook aan kan, wind en water dicht dus. ik vermoed dat die mechanix dat zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt.. heb zelf een stel thinsulate dingen en een paar mechanix normaal en gevoerde uitvoering voor als ik in de winter aan het sleutelen ben.
Afhaal chinees? Babi-pangang?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef Erasmo het volgende:
Middag
Iemand nog inspiratie voor het eten vanavond?
Fokking hell over beroepsdeformatie gesproken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het;)
Ik als oud-gediende draag nog steeds bijna elke dag mijn m90's. Top laars, niet stuk te krijgen!!
Nah kook liever zelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afhaal chinees? Babi-pangang?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Mogen wij, of nou ja.. ik zal voor mezelf spreken, ook weten waarom zowel jij als Lotusss blijven herhalen dat jullie de KM/Rave/JanKaas bedanken? Of wordt dat, in tegenstelling tot alle andere dingen in jullie leven, niet online gegooid?
Hahaha, nee hoor Rave_NL, we mogen je wel hoor. No hard feelingsquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik heb gedaan afgezien van het stelselmatig in de taai trappen van hun allebei..
Misschien dat hun universele afkeer tegen mij ze dichter bij elkaar brengt ofzo..
Houd er rekening mee dat het ECHT werkhandschoenen zijn.. zijn eigenlijk bedoelt om aan dingen mee te sleutelen.. zoals motorblokkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:39 schreef m.k het volgende:
[..]
het zou handig zijn als ik ze met fietsen ook aan kan, wind en water dicht dus. ik vermoed dat die mechanix dat zijn?
Volgens mij ben jij eigenlijk een héél lief mannetje die snakt naar wat vrouwelijke liefdequote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Rave_NL het volgende:
Sunglasses, de kunst is gewoon om er verder geen aandacht aan te besteden en ze lekker door laten giechelen als een stel doorgedraaide schoolmeisjes met hun geheimpjes en kleffe gedoe.
Zolang er lui zijn die doen alsof ze geintresseerd zijn blijven ze in hun waan dat ze intressant zijn en zullen ze door gaan met dit soort onzin. Als ze gewoon door hebben dat echt het niemand intresseert zullen ze zeer waarschijnlijk een periode hebben waar ze nog harder naar aandacht vragen, en daarna zal het gelukkig weg ebben.
Nee, en idem jouw wispelturigheid van wat je nu wilt:quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:57 schreef Vronsky het volgende:
Nee rave, dit gaat door tot het einde der tijden..
Dat neem ik hem ook niet kwalijk hoorquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:01 schreef jankaas020 het volgende:
Ach, vronsky is jong en weet nog niet zo goed wat hij nou eigenlijk wil.
maar zijn ze water en wind dicht? (warm) want daar gaat het me het meest om. ik kan ze trouwens ook wel gebruiken voor mijn werk trouwensquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:57 schreef Vronsky het volgende:
Nee rave, dit gaat door tot het einde der tijden..
[..]
Houd er rekening mee dat het ECHT werkhandschoenen zijn.. zijn eigenlijk bedoelt om aan dingen mee te sleutelen.. zoals motorblokken, motorolie is niet zo tof onder die vingernageltjes.
(Kunnen verder ook wel normaal gebruikt worden, doe ik ook.)
http://www.bikeproducts.n(...)virtuemart&Itemid=27
Zijn wel duur als je het nergens anders voor nodig hebt..
VA-KAN-TIE (in de VS).quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, en idem jouw wispelturigheid van wat je nu wilt:
KL
Griekenland
Legioen
Nu weer de VS
Gast kijk eens naar jezelf..quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij eigenlijk een héél lief mannetje die snakt naar wat vrouwelijke liefde
Goed, dat ik dat heb, en dat ook uitdraag, is mijn "manco".
Maar hé, mag ik? Ben ook niet meer de jongste, die een mooi, lief en jong lekker ding aan de haak heeft geslagen.
Kijk Rave, kunnen we elkaar in het gezicht slaan, daar schiet jij niks mee op, want ik win als oud-LMB toch wel
Ik heb dus altijd koude poten, dat begint in oktober al...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik loop zomer en winter met de standaard "bruine sok" en heb geen last van koude poten.
dank uquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:06 schreef jankaas020 het volgende:
Ik heb deze handschoenen trouwens.
Gast!! Het zit je schijnbaar wel héél erg hoogquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gast kijk eens naar jezelf..
Waarschijnlijk ben ik nu weer de lul van [DEF] om het te zeggen maar je loopt eerst open en bloot te verkondigen dat je gelukkig getrouwd bent en o zo naar je zin hebt, vervolgens duikel je een meisje op (van teh internet!~!_!) en eenmaal terug loop je vrolijk te verkondigen dat je op de bank moet slapen..
Het feit dat je dit allemaal open en bloot op internet gaat zetten doet mij ernstig vermoeden dat op dit forum het leeuwendeel van jouw sociale leven zich afspeelt en geen luisterend oor in vlees en bloed meer hebt in Nederland. Dat je vervolgens meteen halsoverkop een latrelatie begint met iemand die wél naar je wilt luisteren bevestigd dit allemaal alleen maar...
Ik zal nu wel ophouden want ik ga ervan uit dat dit meer waarheden zijn dan jij wilt erkennen maar het feit dat je al bijna, wat zal het zijn, een jaar of vijftien uit dienst bent en nog steeds verklaard dat je bijna elke dag op je afgetrapte legerkisten loopt heeft niets meer met trots te maken, eerder met een meelijwekkend stukje heimwee. Wat alleen maar wordt versterkt dat je jouw "mooi en lief, jong lekker ding" nu al zodanig hebt geïndroctineerd dat ze naar M90's moet gaan shoppen en vervolgens doet alsof dat haar eigen keuze is..
Maar goed, ik ben nu de gebeten hond, so be it.
Ik ga de PM's wel weer tellen hoeveel mensen er dit keer het weer met me eens zijn maar het stukje schijt missen om het direct te durven zeggen.
Geloof me.. je hebt er meer aan als er een botte lul langskomt die het maar even zegt zoals het echt is, dan dat je constant vertroeteld word.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aan subtiliteitstraining doen ze niet bij het Korps, wel?
Zullen we een hoer voor 'm bestellen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Gast!! Het zit je schijnbaar wel héél erg hoog
Lach maar, straks ken jij elke hoer in de omgeving Rotterdam.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zullen we een hoer voor 'm bestellen?
En dan graag wel in Serious Request 2010.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zullen we een hoer voor 'm bestellen?
Subtiliteit is voor homo's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Aan subtiliteitstraining doen ze niet bij het Korps, wel?
Stoppen met roken dusquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb dus altijd koude poten, dat begint in oktober al...
Heb enorm slechte doorbloeding in mijn voeten.. van mijn vader geërfd.. en roken vergergert alles alleen maar.... Probleem is ook dat ik wat licht zweet in mijn kisten, sokken worden vochtig.. en dat wordt en blijft koud.
ik ben echt heel erg goed opzoek naar goede sokken, en kisten.
Jij gooit mij geen deksel op de neus, dat zou je misschien willen, maar dat gaat je niet lukkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:14 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Subtiliteit is voor homo's.
Waarom iets met de zachte hand brengen als mensen af en toe gewoon een deksel op hun neus moeten krijgen?
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:12 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Geloof me.. je hebt er meer aan als er een botte lul langskomt die het maar even zegt zoals het echt is, dan dat je constant vertroeteld word.
Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
Ik geef mensen gewoon graag een tweede derde en zelfs vierde kans.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Rave_NL het volgende:
Sunglasses, de kunst is gewoon om er verder geen aandacht aan te besteden en ze lekker door laten giechelen als een stel doorgedraaide schoolmeisjes met hun geheimpjes en kleffe gedoe.
Zolang er lui zijn die doen alsof ze geintresseerd zijn blijven ze in hun waan dat ze intressant zijn en zullen ze door gaan met dit soort onzin. Als ze gewoon door hebben dat echt het niemand intresseert zullen ze zeer waarschijnlijk een periode hebben waar ze nog harder naar aandacht vragen, en daarna zal het gelukkig weg ebben.
Goed bezig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wilde eigenlijk wat intikken, maar doe het toch maar niet. Hou de eer wel aan mijzelf. Dat lijkt me beter.
Vanaf de zij-lijn denken een waarde-oordeel te kunnen maken, en op de man spelen (nee, ik noem geen namen), soit. Mijn pels is al dik genoeg.
fietsen en sneeuw ballen gooienquote:
Zitten daar ook luchtmachters dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Lach maar, straks ken jij elke hoer in de omgeving Rotterdam.
Dus je stelt mn aanwezigheid als nazi op prijs?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Pumatje het volgende:
Ook van Rave, die weer een heel ander persoon is.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zitten daar ook luchtmachters dan?
Perv.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Sunglasses het volgende:
Jongens, jongens, jongens!
[..]
Zacht als het kan maar hard als het moet!
Heb speciale schoenen (of eigenlijk zijn het meer een soort laarzen) om die dingen in te dragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Pumatje het volgende:
Wil deze kopen, snugpak![]()
maar moet dit gebeuren dan in je schoenen?
[ afbeelding ]
vind het wel een beetje gay, maar ik doe alles voor warme voetjes
Waar het allemaal mee begon:quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Sunglasses het volgende:
Jongens, jongens, jongens!
[..]
Ik geef mensen gewoon graag een tweede derde en zelfs vierde kans.Maar als een vraag wordt beantwoord met ''ik bedank iemand omdat ik degene dankbaar ben'', euh.. ja.. dan is het ook voor mij tijd om door te gaan!
![]()
Net voordat ik dit postte, zag ik die reeks aan reacties.
En de reden waarom ik de Koninklijke Marine dankbaar ben: omdat ze prachtmannen afleveren!
Zacht als het kan maar hard als het moet!
yeah yeah.. duidelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waar het allemaal mee begon:
Erwin Rommel en Lotusss waren mij dankbaar. Nou zal het mij jeuken want ik ken ze enkel als wat letters op een beeldscherm en zal dus weinig waarde hechten aan oordelen over mijn persoon, positief of negatief. Dat ik verder ab-so-luut geen idee wat ze ermee bedoelen activeert mij niet om deze aandachtschreeuwen te beantwoorden en gewoon doen alsof ik het niet gehoord hebt.
Als de lol eraf is en het is de moeite waard zullen ze er zelf wel mee over de brug komen, en zo niet dan is er nog niets verloren.
Dat er daarna op de man gespeelt wordt vind ik best want ik kan het allemaal een beetje beter en harder.
Laatste vraag aan jouw waarom ik een nazi ben en dan gaan we weer over handschoenen lullen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
yeah yeah.. duidelijk.
PM ofzo.
Dit gedoe hoort ook niet thuis in de SC.
Het enige wat ik wilde zeggen was dat ik JanKaas, en jou dankbaar ben. De achterliggende reden is bekend bij enkelen. Ik sprak enkel mijn dank uit aan de KM. Dat was alles.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin Rommel en Lotusss waren mij dankbaar. Nou zal het mij jeuken want ik ken ze enkel als wat letters op een beeldscherm en zal dus weinig waarde hechten aan oordelen over mijn persoon, positief of negatief. Dat ik verder ab-so-luut geen idee wat ze ermee bedoelen activeert mij niet om deze aandachtschreeuwen te beantwoorden en gewoon doen alsof ik het niet gehoord hebt.
Als de lol eraf is en het is de moeite waard zullen ze er zelf wel mee over de brug komen, en zo niet dan is er nog niets verloren.
Dat er daarna op de man gespeelt wordt vind ik best want ik kan het allemaal een beetje beter en harder.
Mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wilde zeggen was dat ik JanKaas, en jou dankbaar ben. De achterliggende reden is bekend bij enkelen. Ik sprak enkel mijn dank uit aan de KM. Dat was alles.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef demspec het volgende:
[..]
Dan valt er al een hoop af.
Iets wat water en winddicht is in dat geval wel handig.
En ik vroeg waarom.. en toen liep alles uit de hand..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wilde zeggen was dat ik JanKaas, en jou dankbaar ben. De achterliggende reden is bekend bij enkelen. Ik sprak enkel mijn dank uit aan de KM. Dat was alles.
Je plant je offensief op ongeveer pcies het zelfde moment man.. wanneer niemand het nog verwachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste vraag aan jouw waarom ik een nazi ben en dan gaan we weer over handschoenen lullen..
Zie je DM. Dat Rave_NL mijn DM< niet beantwoord, goed, zijn zaak dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
En ik vroeg waarom.. en toen liep alles uit de hand..
Goed, stuur ik je wel een PMquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Rave_NL het volgende:
De eerste DM op mijn iphone moet ik nog tegenkomen..
Ik snap dat DM niet..? Ik zie alleen rechtsonderin ''DM'' staan maar er komt verder geen tekst?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie je DM. Dat Rave_NL mijn DM< niet beantwoord, goed, zijn zaak dan.
Neen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Btw: jij gaat voor de Luchtmacht?
Dus eigenlijk is het jouw schuld?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
En ik vroeg waarom.. en toen liep alles uit de hand..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Pumatje het volgende:
conclusie : vrije tijdpleuneninstelling maakt lui en slap
Oh nee.. hoor hem praten.quote:
Altijd.. zodra er vrouwen in het spel komen is het hommeles..quote:
Zijn die dingen waterdicht dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Oh nee.. hoor hem praten.
Jij hebt ook winterverlof en je gaat me vertellen dat je
in de plaatstelijke sloot ligt met je Iphone zeker
slootjes zijn zo diep nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn die dingen waterdicht dan?
@Sunglasses: inderdaad.
Zelfde hier, dat het koud is is niet eens zo heel erg maar sleutelen met je verkleumde tengels is gewoon bagger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Pumatje het volgende:
damn. wie heeft er nog meer winterverlof? En geen zak te doen...
jezus mina... zit beetje naar buiten te staren..
zie geen werk, ja de bumperlip van mijn auto maken.
maar daar is het te koud voor..
en dan denk ik.. te koud Puma!
als je aan het werk bent ligt je ook met je ass in de sneeuw onder een paar loopwielen...en nu is het ineens te koud.
Dus ik naar buiten, en na 5 min ren ik alweer naar binnen, met brr brr... koud
conclusie : vrije tijd maakt lui en slap
Waar heb je gezeten? (desnoods via pm) Een aantal van mn collega's zitten nu in bosniëquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:52 schreef Erasmo het volgende:
Qua kisten heb ik afgelopen half jaar in Bosnië op de groene kisten gelopen, beviel me goed in de zomer
Alleen wel jammer dat ik ze zelf mocht aanschaffen
Ik ben erg tevreden over mn lowa's, lekker warm, lopen prima en zelfs in de zomer niet heel erg veel last van zweetpoten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb dus altijd koude poten, dat begint in oktober al...
Heb enorm slechte doorbloeding in mijn voeten.. van mijn vader geërfd.. en roken vergergert alles alleen maar.... Probleem is ook dat ik wat licht zweet in mijn kisten, sokken worden vochtig.. en dat wordt en blijft koud.
ik ben echt heel erg goed opzoek naar goede sokken, en kisten.
Heb vanochtend hardgelopen met rugzak naar de fitness, daar een flinke tijd vertoeft, vervolgens in de sauna gezeten en met een maat weer teruggereden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Oh nee.. hoor hem praten.
Jij hebt ook winterverlof en je gaat me vertellen dat je
in de plaatstelijke sloot ligt met je Iphone zeker
Kan zo snel geen foto vinden. zitten in m'n arctic pakket.quote:
Slaap ze buddyquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
Weer thuis.![]()
Nog even relaxen en dan een paar uur snurken voor aanvang nachtdienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Los van het feit dat ik het gewoon mooi vind om Erwin op te naaien moest er gewoon weer even wat van gezegd te worden. Wat heeft het in godsnaam voor zin om op een forum je excuses aan te bieden "omdat ik uit mn slof schoot vanochtend", om het daarna aanvaard te zien worden een paar posts verder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Bouke-p het volgende:
ben t ergens wel met je eens. Alleen al om het hoge viva gedeelte de laatste tijd. En dan dat geheimzinnige gedoe. zeg dan waarom je iemand erg bedankt of houd t lekker voor jezelf.
En een lekker jong ding... ach, nu ben ik zelf nog jong en goddelijk![]()
(budda is ook n god) maar over een jaar of 20....
zou ik iemand die ietsje jogner is ook niet vervelend vinden.
Check je pmquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten? (desnoods via pm) Een aantal van mn collega's zitten nu in bosnië
[..]
Ik ben erg tevreden over mn lowa's, lekker warm, lopen prima en zelfs in de zomer niet heel erg veel last van zweetpoten.
@rave,
ben t ergens wel met je eens. Alleen al om het hoge viva gedeelte de laatste tijd. En dan dat geheimzinnige gedoe. zeg dan waarom je iemand erg bedankt of houd t lekker voor jezelf.
En een lekker jong ding... ach, nu ben ik zelf nog jong en goddelijk![]()
(budda is ook n god) maar over een jaar of 20....
zou ik iemand die ietsje jogner is ook niet vervelend vinden.
Gast, dit is de SC!!! Jij pakt alles wel héél erg serieus op. En heb je mijn PM nu al gelezen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik het gewoon mooi vind om Erwin op te naaien moest er gewoon weer even wat van gezegd te worden. Wat heeft het in godsnaam voor zin om op een forum je excuses aan te bieden "omdat ik uit mn slof schoot vanochtend", om het daarna aanvaard te zien worden een paar posts verder.
Dat heeft 0,0 te maken met een gezonde relatie, durf gewoon een mobiele telefoon te kopen...
Sorry, Puma, ik hou al op...
Oh, en ik heb al met een borrel op verteld aan mn meisje dat ik dr in ga ruilen als ze 40 is. Weet alleen nog niet of ze het even serieus heeft opgevat als ik het had bedoeld....
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef hcwp het volgende:
Is het met hardlopen met dit weer niet enorm veel op je muil gaan? Ik heb de afgelopen twee dagen wel een kleine 15km door de sneeuw gelopen en dat ging prima, maar over hardlopen heb ik toch mijn twijfels
hardlopen op kisten (jungle boots) is toch zwaar slecht voor je benen? of dempt de sneeuw genoeg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..
Als ze 30 is kan ik maar 5 jaar profiteren van haar salaris na haar studiequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef hcwp het volgende:
40 is ook veel te laat, Rave. Beter ruil je haar gewoon op d'r 30e in. Dan is het verschil ook niet zo groot
Deze aanname is incorrect. Immers, als je haar vervolgens inruilt voor een ander 25-jarig vrouwtje, verdient zij ook een na-studie salarisquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ze 30 is kan ik maar 5 jaar profiteren van haar salaris na haar studie
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef m.k het volgende:
[..]
hardlopen op kisten (jungle boots) is toch zwaar slecht voor je benen? of dempt de sneeuw genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Dat doe jij toch echt jezelf aan. Niet klagen dus!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20stequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.
Correct, maar juist van 5 tot 15 jaar kun je genieten van de salarisexplosie na de nodige promoties. En dan als ze 40 is omruilen voor de volgende 25 jarige zodat je eerst kunt profiteren van de lusten, en daarna kan zij meebetalen met de lasten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
Deze aanname is incorrect. Immers, als je haar vervolgens inruilt voor een ander 25-jarig vrouwtje, verdient zij ook een na-studie salaris
Het is natuurlijk ook een kwestie van opbouwen. Maar ik heb nog nooit last gehad van blessures door overbelasting ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20ste
Anyone?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef hcwp het volgende:
En, om het even zo gay te maken, wat draag je boven de kisten qua broek? Want een korte broek met kisten
present....quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20ste
Gewoon een trainingsbroek zodat niemand kan zien dat ik kisten aan hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef hcwp het volgende:
En, om het even zo gay te maken, wat draag je boven de kisten qua broek? Want een korte broek met kisten
Meru sokken, hebben ze bij zwerver sportquote:
Hehe, ik heb net even 5km gedaan op m'n nikes.. tering wat gleed ik vaak uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..
klopt... vandaag weer niets zinnigs uitgevretenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde hier, dat het koud is is niet eens zo heel erg maar sleutelen met je verkleumde tengels is gewoon bagger.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oh, en ik heb al met een borrel op verteld aan mn meisje dat ik dr in ga ruilen als ze 40 is. Weet alleen nog niet of ze het even serieus heeft opgevat als ik het had bedoeld....
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef jankaas020 het volgende:
Dan word je ollie van pollie op een hare majesteits schip!Whut een TD-er die oovpol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaad..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gewoon een trainingsbroek zodat niemand kan zien dat ik kisten aan hebt.
Op kisten rondlopen wat iedereen kan zien in burger is óf alto óf gewoon een beetje gay..
Zou ik niet doen, dan wordt je auto misschien net zo lelijk als die van een of andere idioot die op schaarsbergen rondrijdt in een seat leon in desert camo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik ga voor de gein kevervelgen eronder plakken.. 13" groot, dikke banden ( 205 )..
en de auto matzwart verfen.met logo van mijn peloton erop.
ik ben battlestar galactica aan eht kijken, eergisteren en gisteren seizoen 2 gehad.. nu seizoen 3quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef hcwp het volgende:
Zojuist opnieuw begonnen met de Sopranos. Jamie Lynn SiglerDat is toch iets wat series GK en TP ontberen
Foto!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:26 schreef demspec het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, dan wordt je auto misschien net zo lelijk als die van een of andere idioot die op schaarsbergen rondrijdt in een seat leon in desert camo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |