Nee, ze hadden ze niet in mijn maatquote:
Rest nog steeds het waarom..quote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ze niet in mijn maat
De eerste keer dat ik het tegenkwam was in een antiek Walt Disneyfilmpje..quote:Op maandag 20 december 2010 23:48 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja is naar een verhaal "Hans Brinker; or, the Silver Skates: A Story of Life in Holland", en had er nog nooit over gehoord totdat ik hier kwam.
Jawel, alleen de kutsneeuw verpest mijn vakantie plannenquote:
Heh.. ik zit gelijk aan 2006 te denken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:05 schreef Rave_NL het volgende:
Ik zit nog steeds met een schuin oog naar de ontwikkelingen in Ivoorkust te kijken.
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:07 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Heh.. ik zit gelijk aan 2006 te denken.
Betwijfel of het goed gaat aflopen.
Ah, 2011 word echt een top jaar: potentieel oorlog met noord korea, afrika dat VOLLEDIG naar de kloten gaat, china loopt te kutten.
China is heel erg hard op weg om afrika en europa economisch over te nemen en wat van die andere prettige zaken.. is niet zo goed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:13 schreef Sloggi het volgende:
Ach, als het los gaat in Noord-Korea gaat het dusdanig los dat je daar liever niet heen gaat, Afrika is door de bank genomen niet interessant genoeg voor Europa en China gaat helemaal niks doen.
Conclusie: doe maar rustig aan.
Neen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:15 schreef Vronsky het volgende:
haha, volgens mij is alleen 2 marnsbat ingezet dit jaar?
Misschien is deze spreuk dan wat voor je;quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..
In ieder geval, er zijn maar heeeeeeeel erg weinig Mariniers naar afghanistan geweestquote:
die spreuk hing bij ons aan boord naast buro tdquote:Op dinsdag 21 december 2010 00:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Misschien is deze spreuk dan wat voor je;
"We the willing lead by the unknowing, are doing the impossible for the ungrateful. We have done so much for so long, with so little, that we are qualified to do almost anything without nothing."
Dat weten zij anders dondersgoed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
In ieder geval, er zijn maar heeeeeeeel erg weinig Mariniers naar afghanistan geweest, vergeleken met wat de luchtmobiele brigade allemaal mocht.
Volgens mij snappen ze nog steeds niet helemaal dat jullie wel iets meer kunnen dan een strand oprennen.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Sloggi het volgende:
Zo'n oude zooi gebruiken jullie toch niet? Jullie zijn toch ook al over op de HK en de aangepaste C8 bijvoorbeeld?
http://www.defensie.nl/la(...)urwapens/hk416/hk416quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:55 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten welke HK je bedoelt, en het grootste gedeelte loopt nog steeds met de Diemaco C7A1.
Dat zijn clubjes die naar Afghanistan gingen, en daar werden natuurlijk alle registers voor open getrokken.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:53 schreef Vronsky het volgende:
Ik weet nog dat er in de Qua Patet Orbis een verhaal stond dat er werd geklaagd dat de helmen niet goed zaten.. hier een andere helm voor in afghanistan (Weet niet of dat ding al breed is ingevoerd.)
En de C7 was blijkbaar te lang voor in een viking.. neem maar een C8 mee!
Wel goed geregeld op zich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |