Wat wil je er mee gaan doen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
nu we het toch over schoenen hebben, wat zijn goeie handschoenen ?
Ik geef mensen gewoon graag een tweede derde en zelfs vierde kans.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:53 schreef Rave_NL het volgende:
Sunglasses, de kunst is gewoon om er verder geen aandacht aan te besteden en ze lekker door laten giechelen als een stel doorgedraaide schoolmeisjes met hun geheimpjes en kleffe gedoe.
Zolang er lui zijn die doen alsof ze geintresseerd zijn blijven ze in hun waan dat ze intressant zijn en zullen ze door gaan met dit soort onzin. Als ze gewoon door hebben dat echt het niemand intresseert zullen ze zeer waarschijnlijk een periode hebben waar ze nog harder naar aandacht vragen, en daarna zal het gelukkig weg ebben.
Goed bezig..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:25 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik wilde eigenlijk wat intikken, maar doe het toch maar niet. Hou de eer wel aan mijzelf. Dat lijkt me beter.
Vanaf de zij-lijn denken een waarde-oordeel te kunnen maken, en op de man spelen (nee, ik noem geen namen), soit. Mijn pels is al dik genoeg.
fietsen en sneeuw ballen gooienquote:
Zitten daar ook luchtmachters dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:13 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Lach maar, straks ken jij elke hoer in de omgeving Rotterdam.
Dus je stelt mn aanwezigheid als nazi op prijs?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Pumatje het volgende:
Ook van Rave, die weer een heel ander persoon is.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zitten daar ook luchtmachters dan?
Perv.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Sunglasses het volgende:
Jongens, jongens, jongens!
[..]
Zacht als het kan maar hard als het moet!
Heb speciale schoenen (of eigenlijk zijn het meer een soort laarzen) om die dingen in te dragen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Pumatje het volgende:
Wil deze kopen, snugpak![]()
maar moet dit gebeuren dan in je schoenen?
[ afbeelding ]
vind het wel een beetje gay, maar ik doe alles voor warme voetjes
Waar het allemaal mee begon:quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:28 schreef Sunglasses het volgende:
Jongens, jongens, jongens!
[..]
Ik geef mensen gewoon graag een tweede derde en zelfs vierde kans.Maar als een vraag wordt beantwoord met ''ik bedank iemand omdat ik degene dankbaar ben'', euh.. ja.. dan is het ook voor mij tijd om door te gaan!
![]()
Net voordat ik dit postte, zag ik die reeks aan reacties.
En de reden waarom ik de Koninklijke Marine dankbaar ben: omdat ze prachtmannen afleveren!
Zacht als het kan maar hard als het moet!
yeah yeah.. duidelijk.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waar het allemaal mee begon:
Erwin Rommel en Lotusss waren mij dankbaar. Nou zal het mij jeuken want ik ken ze enkel als wat letters op een beeldscherm en zal dus weinig waarde hechten aan oordelen over mijn persoon, positief of negatief. Dat ik verder ab-so-luut geen idee wat ze ermee bedoelen activeert mij niet om deze aandachtschreeuwen te beantwoorden en gewoon doen alsof ik het niet gehoord hebt.
Als de lol eraf is en het is de moeite waard zullen ze er zelf wel mee over de brug komen, en zo niet dan is er nog niets verloren.
Dat er daarna op de man gespeelt wordt vind ik best want ik kan het allemaal een beetje beter en harder.
Laatste vraag aan jouw waarom ik een nazi ben en dan gaan we weer over handschoenen lullen..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Pumatje het volgende:
[..]
yeah yeah.. duidelijk.
PM ofzo.
Dit gedoe hoort ook niet thuis in de SC.
Het enige wat ik wilde zeggen was dat ik JanKaas, en jou dankbaar ben. De achterliggende reden is bekend bij enkelen. Ik sprak enkel mijn dank uit aan de KM. Dat was alles.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:37 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Erwin Rommel en Lotusss waren mij dankbaar. Nou zal het mij jeuken want ik ken ze enkel als wat letters op een beeldscherm en zal dus weinig waarde hechten aan oordelen over mijn persoon, positief of negatief. Dat ik verder ab-so-luut geen idee wat ze ermee bedoelen activeert mij niet om deze aandachtschreeuwen te beantwoorden en gewoon doen alsof ik het niet gehoord hebt.
Als de lol eraf is en het is de moeite waard zullen ze er zelf wel mee over de brug komen, en zo niet dan is er nog niets verloren.
Dat er daarna op de man gespeelt wordt vind ik best want ik kan het allemaal een beetje beter en harder.
Mooi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wilde zeggen was dat ik JanKaas, en jou dankbaar ben. De achterliggende reden is bekend bij enkelen. Ik sprak enkel mijn dank uit aan de KM. Dat was alles.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:32 schreef demspec het volgende:
[..]
Dan valt er al een hoop af.
Iets wat water en winddicht is in dat geval wel handig.
En ik vroeg waarom.. en toen liep alles uit de hand..quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Het enige wat ik wilde zeggen was dat ik JanKaas, en jou dankbaar ben. De achterliggende reden is bekend bij enkelen. Ik sprak enkel mijn dank uit aan de KM. Dat was alles.
Je plant je offensief op ongeveer pcies het zelfde moment man.. wanneer niemand het nog verwachtquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:40 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Laatste vraag aan jouw waarom ik een nazi ben en dan gaan we weer over handschoenen lullen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |