Omdat ze incapabel waren! Ze hadden alle maten rondom mijn maat behalve 235-S! Prutsersquote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ze niet in mijn maat
Ah, dat is zuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat ze incapabel waren! Ze hadden alle maten rondom mijn maat behalve 235-S! Prutsers
Ze zijn een goede investering in tegenstelling tot bijvoorbeeld moonboots etc... en ze gaan jaren mee ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, dat is zuur.
Waarvoor heb je ze eigenlijk nodig?
Het worden gewoon M90's hoor...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Kijk daar ben ik het mee eens.![]()
Ben zelf in het bezit van een hele vrachtlading aan Meindls.
Island Pro
Safari Mid
Air Revolution 2.0
Army pro
..En dan nog een lading hardloopschoenen en sneakers.
* Vronsky heeft waarschijnlijk meer schoenen dan de gemiddelde vrouw.
Ach met een snip en knip werk kan je tegenwoordig zonder problemen tot de catagorie schoenen en kledings zuchtige omgetoverd worden. Hoef je je niet meer voor het aantal schoenen dat je hebt te schamen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik doe met je mee, ik heb ook hoopjes schoenen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Kijk daar ben ik het mee eens.![]()
Ben zelf in het bezit van een hele vrachtlading aan Meindls.
Island Pro
Safari Mid
Air Revolution 2.0
Army pro
..En dan nog een lading hardloopschoenen en sneakers.
uh en waarom? alsof de rest van defensie zoveel geld krijgt, waarom staat de helft van ons voertuigenbestand stil?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..
Inefficiëntie..quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:03 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
uh en waarom? alsof de rest van defensie zoveel geld krijgt, waarom staat de helft van ons voertuigenbestand stil?
Moguh btw
Dan mag je wel hele dikke sokken aantrekken want op den duur heb je er toch echt koude voetjes inquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zijn een goede investering in tegenstelling tot bijvoorbeeld moonboots etc... en ze gaan jaren mee ook.
Zeker super in dit weer!
FF denken wat ik heb staan...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pff... even uit mijn blote hoofd het aantal zwarte hoge kisten in mn kast
2x duitse HAIX (reserve)
1x engelse Magnums (reserve)
2x M90
2x jungleboots
1x bergschoenen (bruin)
1x skischoenen
Stelletje wijven met het opnoemen welke schoenen jullie allemaal hebben!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF denken wat ik heb staan...
5 paar M90
2 paar Jungle
2 paar Desert
1 paar Kampfstiefel (reserve)
1 paar Desert Meindl.
En dan volgens mij ook nog ergens 2 paar M90 veiligheidsschoen, maar die heb ik vast te goed opgeruimd.
Voor vereiste operationele inzetbaarheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stelletje wijven met het opnoemen welke schoenen jullie allemaal hebben!
ik heb lowa's met hugo boss zooltjes er inquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Vronsky het volgende:
Lowa zit ook erg lekker.
(Alles is beter dan haix.. heb daar een stel brandweerkisten van gehad toen ik daar nog bijzat.. last van m'n poten.)
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voor vereiste operationele inzetbaarheid.
Burgers die op M90's rondlopen, dan ga je toch richting het krakershoekje...
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Inefficiëntie..
Haha, nee wij moeten het hebben van de kruimeltjes die overblijven nadat het leeuwendeel van het budget gebruikt wordt om die grijze cafés drijvende te houden..
ik heb een paar lowa cambat nog wattes en die lopen echt perfect. M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef m.k het volgende:
ik heb maar een set kisten van lowa, die maken de naderen dan ook wel totaal overbodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |