Omdat ze incapabel waren! Ze hadden alle maten rondom mijn maat behalve 235-S! Prutsersquote:Op maandag 20 december 2010 23:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ze niet in mijn maat
Ah, dat is zuurquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:08 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Omdat ze incapabel waren! Ze hadden alle maten rondom mijn maat behalve 235-S! Prutsers
Ze zijn een goede investering in tegenstelling tot bijvoorbeeld moonboots etc... en ze gaan jaren mee ook.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:11 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ah, dat is zuur.
Waarvoor heb je ze eigenlijk nodig?
Het worden gewoon M90's hoor...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Kijk daar ben ik het mee eens.![]()
Ben zelf in het bezit van een hele vrachtlading aan Meindls.
Island Pro
Safari Mid
Air Revolution 2.0
Army pro
..En dan nog een lading hardloopschoenen en sneakers.
* Vronsky heeft waarschijnlijk meer schoenen dan de gemiddelde vrouw.
Ach met een snip en knip werk kan je tegenwoordig zonder problemen tot de catagorie schoenen en kledings zuchtige omgetoverd worden. Hoef je je niet meer voor het aantal schoenen dat je hebt te schamen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Ik doe met je mee, ik heb ook hoopjes schoenen...quote:Op dinsdag 21 december 2010 01:22 schreef Vronsky het volgende:
Kijk daar ben ik het mee eens.![]()
Ben zelf in het bezit van een hele vrachtlading aan Meindls.
Island Pro
Safari Mid
Air Revolution 2.0
Army pro
..En dan nog een lading hardloopschoenen en sneakers.
uh en waarom? alsof de rest van defensie zoveel geld krijgt, waarom staat de helft van ons voertuigenbestand stil?quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
En laten wij nou net het enige gedeelte van de NL krijgsmacht zijn die gewend zijn met een budget van drie statiegeldbonnen te werken..
Inefficiëntie..quote:Op dinsdag 21 december 2010 04:03 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
uh en waarom? alsof de rest van defensie zoveel geld krijgt, waarom staat de helft van ons voertuigenbestand stil?
Moguh btw
Dan mag je wel hele dikke sokken aantrekken want op den duur heb je er toch echt koude voetjes inquote:Op dinsdag 21 december 2010 01:18 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ze zijn een goede investering in tegenstelling tot bijvoorbeeld moonboots etc... en ze gaan jaren mee ook.
Zeker super in dit weer!
FF denken wat ik heb staan...quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:10 schreef Rave_NL het volgende:
Pff... even uit mijn blote hoofd het aantal zwarte hoge kisten in mn kast
2x duitse HAIX (reserve)
1x engelse Magnums (reserve)
2x M90
2x jungleboots
1x bergschoenen (bruin)
1x skischoenen
Stelletje wijven met het opnoemen welke schoenen jullie allemaal hebben!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:54 schreef AchJa het volgende:
[..]
FF denken wat ik heb staan...
5 paar M90
2 paar Jungle
2 paar Desert
1 paar Kampfstiefel (reserve)
1 paar Desert Meindl.
En dan volgens mij ook nog ergens 2 paar M90 veiligheidsschoen, maar die heb ik vast te goed opgeruimd.
Voor vereiste operationele inzetbaarheid.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Stelletje wijven met het opnoemen welke schoenen jullie allemaal hebben!
ik heb lowa's met hugo boss zooltjes er inquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:16 schreef Vronsky het volgende:
Lowa zit ook erg lekker.
(Alles is beter dan haix.. heb daar een stel brandweerkisten van gehad toen ik daar nog bijzat.. last van m'n poten.)
Dat dus.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voor vereiste operationele inzetbaarheid.
Burgers die op M90's rondlopen, dan ga je toch richting het krakershoekje...
Daar heb je wel een puntquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:05 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Inefficiëntie..
Haha, nee wij moeten het hebben van de kruimeltjes die overblijven nadat het leeuwendeel van het budget gebruikt wordt om die grijze cafés drijvende te houden..
ik heb een paar lowa cambat nog wattes en die lopen echt perfect. M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:14 schreef m.k het volgende:
ik heb maar een set kisten van lowa, die maken de naderen dan ook wel totaal overbodig
ja heb laatst een paar Meru sokken gekocht (wol), heb gewoon gevraagd om de dikste sokken die ze hadden. was misschien wat overdrevenquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
ik heb een paar lowa cambat nog wattes en die lopen echt perfect. M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.
op het moment heb ik gewoon zomer sport sokken aan, het is nog niet zo koud namelijkquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:54 schreef Vronsky het volgende:
Ik draag gewoon een stel motocross coolmax sokken van Fox racing eronder.
Ik loop nu gewoon op blote poten, korte broek en een tshirtquote:Op dinsdag 21 december 2010 11:56 schreef m.k het volgende:
[..]
op het moment heb ik gewoon zomer sport sokken aan, het is nog niet zo koud namelijk
Idiot.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:59 schreef Vronsky het volgende:
[..]
(Binnenshuis dan, vannacht ook nog even snel de hond zo uitgelaten op teenslippers......)
Ja, dat is ook mijn afweging om geen goretex te nemen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:06 schreef Vronsky het volgende:
Army Pro is allebei.
Ding isoleert dus als de tering.. alleen zijn daarom ook erg warm in de zomer.
http://www.zwerfkei.nl/product/Meindl/Army-pro-zwart
Op de bates na is alles door de baas verstrekt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat moeten jullie gvd allemaal met zoveel paar kisten??? En zelfs dat van sommigen die nog niet eens actief dienen......pffff
"kisten"quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat moeten jullie gvd allemaal met zoveel paar kisten??? En zelfs dat van sommigen die nog niet eens actief dienen......pffff
Enige twee paar dat ik heb is door de baas verstrekt. Hoewel ik wel graag een paar Army Pro's zou willen hebben. Maar ja, cash rules everything around me...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Zeker, en dan ga ik sparen voor in deze volgorde: a) een laserbehandeling voor mijn ogen; b) een nieuwe laptop en c) Army Pro'squote:Op dinsdag 21 december 2010 12:16 schreef Vronsky het volgende:
Nja, nog maar 2 maandjes (?) en dan heb je een stabiel inkomen Vortix.
Mooi!quote:
Word a) nou eigenlijk vergoed door defensie?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:18 schreef Vortix het volgende:
[..]
Zeker, en dan ga ik sparen voor in deze volgorde: a) een laserbehandeling voor mijn ogen; b) een nieuwe laptop en c) Army Pro's
Hey.. dat doet me er gelijk aan denken dat ik in 2012 dan een stel Danners moet kopen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
@Sine_Pari, hoe zit dat bij jullie met het "kisten beleid"? Mogen jullie zelf je kisten uitzoeken? Of enkel wat de staat je geeft?
Ik loop zomer en winter met de standaard "bruine sok" en heb geen last van koude poten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 11:35 schreef Bouke-p het volgende:
M90's in de winter.... Doe dan maar een goed paar sokken aan, je krijgt dr zeker weten koude poten in.
Officier infanterie toch?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:37 schreef hcwp het volgende:
Vortix, ik dacht dat jij voor Off KM ging, of heb ik dat mis?
Wij krijgen kisten verstrekt, en soms ook nieuwe om te testen (niet altijd even goed). Maar kunnen daarbuiten ook nog zelf aanschaven uit een grote lijst van diverse aanbieders.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:27 schreef ErwinRommel het volgende:
@Sine_Pari, hoe zit dat bij jullie met het "kisten beleid"? Mogen jullie zelf je kisten uitzoeken? Of enkel wat de staat je geeft?
Alles door de baas verstrekt. En het enige waar ik op loop zijn de M90's. De rest ligt ergens in een PGU kist.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:08 schreef ErwinRommel het volgende:
Duidelijk antwoord.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wij krijgen kisten verstrekt, en soms ook nieuwe om te testen (niet altijd even goed). Maar kunnen daarbuiten ook nog zelf aanschaven uit een grote lijst van diverse aanbieders.
Mijn lijstje (voor dienst);
Bates high gloss black oxfords met cheater bars en horseshoe heel taps
Corcoran 1500 jump boots
Danner 10" Fort Lewis boots
Belleville ACU hot weather boots
Altama desert boots
Altama jungle boots
Sccarpa Kailash GTX boots
?quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:40 schreef hcwp het volgende:
Ik heb zelf een paar gekocht omdat ik niet de amo op sneakers wilde doen
Ik weet het;)quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
Alles door de baas verstrekt. En het enige waar ik op loop zijn de M90's. De rest ligt ergens in een PGU kist.
Problemen met inkoop/aanvoerquote:
Zitten Danners nou een beetje lekker? Heb er wel wat goede dingen over gehoord maar die worden hier in Europa volgens mij niet verkocht.quote:
*kuch*quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zitten Danners nou een beetje lekker? Heb er wel wat goede dingen over gehoord maar die worden hier in Europa volgens mij niet verkocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
KPU had geen kisten meer. Dan ga ik niet het beetje militaire dat aan de natres zit, de amo, op sportschoenen lopen. Vond op marktplaats tweedehands M90 in mijn maat, ongebruikt, van een oud marn. Dan is het snel beslotenquote:
quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:45 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
*kuch*Ik vind het te veel geld om maar gewoon via internet te bestellen zonder dat ik het eerst kan passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. *kuch*.
Het is geen M90 die universeel voor elke voet geschikt is.
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
Ja ze moeten aan de eisen van de baas voldoen en binnen de enheid moeten voor bepaalde taken kisten nog eens aan speciale eisen voldoen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duidelijk antwoord.
Die lijst van "aanbieders" dat is een richtlijn welke aangegeven word door de "baas"?
Zie vetgedrukte!!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vind het te veel geld om maar gewoon via internet te bestellen zonder dat ik het eerst kan passen.
Ja Danner boots kosten wel wat maar zijn het geld allemaale waard.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:44 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Zitten Danners nou een beetje lekker? Heb er wel wat goede dingen over gehoord maar die worden hier in Europa volgens mij niet verkocht.
Dank voor deze verhelderende uitlegquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja ze moeten aan de eisen van de baas voldoen en binnen de enheid moeten voor bepaalde taken kisten nog eens aan speciale eisen voldoen.
Ah, zal er tegen de tijd dat ik weer in de VS ben voor vakantie wel naar kijkenquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:47 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ja Danner boots kosten wel wat maar zijn het geld allemaale waard.
JanKaas, bij deze nogmaals bedanktquote:Op dinsdag 21 december 2010 12:59 schreef jankaas020 het volgende:
Mogge!
Owja, om ook ff tinus te doen met mijn schoenen:
2x lage werkschoenen van haix
1x hoge werkschoenen van haix. (model gevechtslaars)
wat hebben ze gedaan dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
JanKaas, bij deze nogmaals bedankt
Voor jou een vraag, voor mij een weet. En ik kan het héél erg waarderen wat "ze" (de KM) deden.quote:
Mogen wij, of nou ja.. ik zal voor mezelf spreken, ook weten waarom zowel jij als Lotusss blijven herhalen dat jullie de KM/Rave/JanKaas bedanken? Of wordt dat, in tegenstelling tot alle andere dingen in jullie leven, niet online gegooid?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
JanKaas, bij deze nogmaals bedankt
Als ik dat vertel moet ik je dodenquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Mogen wij, of nou ja.. ik zal voor mezelf spreken, ook weten waarom zowel jij als Lotusss blijven herhalen dat jullie de KM/Rave/JanKaas bedanken? Of wordt dat, in tegenstelling tot alle andere dingen in jullie leven, niet online gegooid?
als dr een schoen is die niks aan demping doet is het de M90 wel. ik vind het verschrikkelijke dingen, doe mij maar lowa's of meindl's.quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:46 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ik vind het te veel geld om maar gewoon via internet te bestellen zonder dat ik het eerst kan passen.
Geen beter argument?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Als ik dat vertel moet ik je doden
Laat ik het erop houden dat ik de KM ergt dankbaar benquote:
Ik heb simpele V&D leren handschoenen, en nooit koude handen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
nu we het toch over schoenen hebben, wat zijn goeie handschoenen ?
Je hebt zwemles gekregen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het erop houden dat ik de KM ergt dankbaar ben
kan je daar ook nog sneeuw ballen mee bouwen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:33 schreef jankaas020 het volgende:
[..]
Ik heb simpele V&D leren handschoenen, en nooit koude handen.
Ligt eraan wat je wilt.. heb zelf een stel thinsulate dingen en een paar mechanix normaal en gevoerde uitvoering voor als ik in de winter aan het sleutelen ben.quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:30 schreef m.k het volgende:
nu we het toch over schoenen hebben, wat zijn goeie handschoenen ?
dank u, V&D staat genoteerd op het overweging's lijstjequote:
het zou handig zijn als ik ze met fietsen ook aan kan, wind en water dicht dus. ik vermoed dat die mechanix dat zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je wilt.. heb zelf een stel thinsulate dingen en een paar mechanix normaal en gevoerde uitvoering voor als ik in de winter aan het sleutelen ben.
Afhaal chinees? Babi-pangang?quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:42 schreef Erasmo het volgende:
Middag
Iemand nog inspiratie voor het eten vanavond?
Fokking hell over beroepsdeformatie gesproken...quote:Op dinsdag 21 december 2010 12:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het;)
Ik als oud-gediende draag nog steeds bijna elke dag mijn m90's. Top laars, niet stuk te krijgen!!
Nah kook liever zelfquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Afhaal chinees? Babi-pangang?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 13:24 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Mogen wij, of nou ja.. ik zal voor mezelf spreken, ook weten waarom zowel jij als Lotusss blijven herhalen dat jullie de KM/Rave/JanKaas bedanken? Of wordt dat, in tegenstelling tot alle andere dingen in jullie leven, niet online gegooid?
Hahaha, nee hoor Rave_NL, we mogen je wel hoor. No hard feelingsquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:47 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik heb gedaan afgezien van het stelselmatig in de taai trappen van hun allebei..
Misschien dat hun universele afkeer tegen mij ze dichter bij elkaar brengt ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |