Zie je DM. Dat Rave_NL mijn DM< niet beantwoord, goed, zijn zaak dan.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
En ik vroeg waarom.. en toen liep alles uit de hand..
Goed, stuur ik je wel een PMquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:45 schreef Rave_NL het volgende:
De eerste DM op mijn iphone moet ik nog tegenkomen..
Ik snap dat DM niet..? Ik zie alleen rechtsonderin ''DM'' staan maar er komt verder geen tekst?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zie je DM. Dat Rave_NL mijn DM< niet beantwoord, goed, zijn zaak dan.
Neen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:41 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Btw: jij gaat voor de Luchtmacht?
Dus eigenlijk is het jouw schuld?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:42 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
En ik vroeg waarom.. en toen liep alles uit de hand..
quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Pumatje het volgende:
conclusie : vrije tijdpleuneninstelling maakt lui en slap
Oh nee.. hoor hem praten.quote:
Altijd.. zodra er vrouwen in het spel komen is het hommeles..quote:
Zijn die dingen waterdicht dan?quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Oh nee.. hoor hem praten.
Jij hebt ook winterverlof en je gaat me vertellen dat je
in de plaatstelijke sloot ligt met je Iphone zeker
slootjes zijn zo diep nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:53 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zijn die dingen waterdicht dan?
@Sunglasses: inderdaad.
Zelfde hier, dat het koud is is niet eens zo heel erg maar sleutelen met je verkleumde tengels is gewoon bagger.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:50 schreef Pumatje het volgende:
damn. wie heeft er nog meer winterverlof? En geen zak te doen...
jezus mina... zit beetje naar buiten te staren..
zie geen werk, ja de bumperlip van mijn auto maken.
maar daar is het te koud voor..
en dan denk ik.. te koud Puma!
als je aan het werk bent ligt je ook met je ass in de sneeuw onder een paar loopwielen...en nu is het ineens te koud.
Dus ik naar buiten, en na 5 min ren ik alweer naar binnen, met brr brr... koud
conclusie : vrije tijd maakt lui en slap
Waar heb je gezeten? (desnoods via pm) Een aantal van mn collega's zitten nu in bosniëquote:Op dinsdag 21 december 2010 13:52 schreef Erasmo het volgende:
Qua kisten heb ik afgelopen half jaar in Bosnië op de groene kisten gelopen, beviel me goed in de zomer
Alleen wel jammer dat ik ze zelf mocht aanschaffen
Ik ben erg tevreden over mn lowa's, lekker warm, lopen prima en zelfs in de zomer niet heel erg veel last van zweetpoten.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik heb dus altijd koude poten, dat begint in oktober al...
Heb enorm slechte doorbloeding in mijn voeten.. van mijn vader geërfd.. en roken vergergert alles alleen maar.... Probleem is ook dat ik wat licht zweet in mijn kisten, sokken worden vochtig.. en dat wordt en blijft koud.
ik ben echt heel erg goed opzoek naar goede sokken, en kisten.
Heb vanochtend hardgelopen met rugzak naar de fitness, daar een flinke tijd vertoeft, vervolgens in de sauna gezeten en met een maat weer teruggereden.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:51 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Oh nee.. hoor hem praten.
Jij hebt ook winterverlof en je gaat me vertellen dat je
in de plaatstelijke sloot ligt met je Iphone zeker
Kan zo snel geen foto vinden. zitten in m'n arctic pakket.quote:
Slaap ze buddyquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:02 schreef Cobra4 het volgende:
Weer thuis.![]()
Nog even relaxen en dan een paar uur snurken voor aanvang nachtdienst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Los van het feit dat ik het gewoon mooi vind om Erwin op te naaien moest er gewoon weer even wat van gezegd te worden. Wat heeft het in godsnaam voor zin om op een forum je excuses aan te bieden "omdat ik uit mn slof schoot vanochtend", om het daarna aanvaard te zien worden een paar posts verder.quote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Bouke-p het volgende:
ben t ergens wel met je eens. Alleen al om het hoge viva gedeelte de laatste tijd. En dan dat geheimzinnige gedoe. zeg dan waarom je iemand erg bedankt of houd t lekker voor jezelf.
En een lekker jong ding... ach, nu ben ik zelf nog jong en goddelijk![]()
(budda is ook n god) maar over een jaar of 20....
zou ik iemand die ietsje jogner is ook niet vervelend vinden.
Check je pmquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Waar heb je gezeten? (desnoods via pm) Een aantal van mn collega's zitten nu in bosnië
[..]
Ik ben erg tevreden over mn lowa's, lekker warm, lopen prima en zelfs in de zomer niet heel erg veel last van zweetpoten.
@rave,
ben t ergens wel met je eens. Alleen al om het hoge viva gedeelte de laatste tijd. En dan dat geheimzinnige gedoe. zeg dan waarom je iemand erg bedankt of houd t lekker voor jezelf.
En een lekker jong ding... ach, nu ben ik zelf nog jong en goddelijk![]()
(budda is ook n god) maar over een jaar of 20....
zou ik iemand die ietsje jogner is ook niet vervelend vinden.
Gast, dit is de SC!!! Jij pakt alles wel héél erg serieus op. En heb je mijn PM nu al gelezen?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik het gewoon mooi vind om Erwin op te naaien moest er gewoon weer even wat van gezegd te worden. Wat heeft het in godsnaam voor zin om op een forum je excuses aan te bieden "omdat ik uit mn slof schoot vanochtend", om het daarna aanvaard te zien worden een paar posts verder.
Dat heeft 0,0 te maken met een gezonde relatie, durf gewoon een mobiele telefoon te kopen...
Sorry, Puma, ik hou al op...
Oh, en ik heb al met een borrel op verteld aan mn meisje dat ik dr in ga ruilen als ze 40 is. Weet alleen nog niet of ze het even serieus heeft opgevat als ik het had bedoeld....
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef hcwp het volgende:
Is het met hardlopen met dit weer niet enorm veel op je muil gaan? Ik heb de afgelopen twee dagen wel een kleine 15km door de sneeuw gelopen en dat ging prima, maar over hardlopen heb ik toch mijn twijfels
hardlopen op kisten (jungle boots) is toch zwaar slecht voor je benen? of dempt de sneeuw genoeg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..
Als ze 30 is kan ik maar 5 jaar profiteren van haar salaris na haar studiequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef hcwp het volgende:
40 is ook veel te laat, Rave. Beter ruil je haar gewoon op d'r 30e in. Dan is het verschil ook niet zo groot
Deze aanname is incorrect. Immers, als je haar vervolgens inruilt voor een ander 25-jarig vrouwtje, verdient zij ook een na-studie salarisquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ze 30 is kan ik maar 5 jaar profiteren van haar salaris na haar studie
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef m.k het volgende:
[..]
hardlopen op kisten (jungle boots) is toch zwaar slecht voor je benen? of dempt de sneeuw genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Dat doe jij toch echt jezelf aan. Niet klagen dus!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20stequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.
Correct, maar juist van 5 tot 15 jaar kun je genieten van de salarisexplosie na de nodige promoties. En dan als ze 40 is omruilen voor de volgende 25 jarige zodat je eerst kunt profiteren van de lusten, en daarna kan zij meebetalen met de lasten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
Deze aanname is incorrect. Immers, als je haar vervolgens inruilt voor een ander 25-jarig vrouwtje, verdient zij ook een na-studie salaris
Het is natuurlijk ook een kwestie van opbouwen. Maar ik heb nog nooit last gehad van blessures door overbelasting ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20ste
Anyone?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef hcwp het volgende:
En, om het even zo gay te maken, wat draag je boven de kisten qua broek? Want een korte broek met kisten
present....quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20ste
Gewoon een trainingsbroek zodat niemand kan zien dat ik kisten aan hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef hcwp het volgende:
En, om het even zo gay te maken, wat draag je boven de kisten qua broek? Want een korte broek met kisten
Meru sokken, hebben ze bij zwerver sportquote:
Hehe, ik heb net even 5km gedaan op m'n nikes.. tering wat gleed ik vaak uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..
klopt... vandaag weer niets zinnigs uitgevretenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde hier, dat het koud is is niet eens zo heel erg maar sleutelen met je verkleumde tengels is gewoon bagger.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oh, en ik heb al met een borrel op verteld aan mn meisje dat ik dr in ga ruilen als ze 40 is. Weet alleen nog niet of ze het even serieus heeft opgevat als ik het had bedoeld....
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef jankaas020 het volgende:
Dan word je ollie van pollie op een hare majesteits schip!Whut een TD-er die oovpol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaad..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gewoon een trainingsbroek zodat niemand kan zien dat ik kisten aan hebt.
Op kisten rondlopen wat iedereen kan zien in burger is óf alto óf gewoon een beetje gay..
Zou ik niet doen, dan wordt je auto misschien net zo lelijk als die van een of andere idioot die op schaarsbergen rondrijdt in een seat leon in desert camo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik ga voor de gein kevervelgen eronder plakken.. 13" groot, dikke banden ( 205 )..
en de auto matzwart verfen.met logo van mijn peloton erop.
ik ben battlestar galactica aan eht kijken, eergisteren en gisteren seizoen 2 gehad.. nu seizoen 3quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef hcwp het volgende:
Zojuist opnieuw begonnen met de Sopranos. Jamie Lynn SiglerDat is toch iets wat series GK en TP ontberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |