Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef hcwp het volgende:
Is het met hardlopen met dit weer niet enorm veel op je muil gaan? Ik heb de afgelopen twee dagen wel een kleine 15km door de sneeuw gelopen en dat ging prima, maar over hardlopen heb ik toch mijn twijfels
hardlopen op kisten (jungle boots) is toch zwaar slecht voor je benen? of dempt de sneeuw genoeg?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..
Als ze 30 is kan ik maar 5 jaar profiteren van haar salaris na haar studiequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:05 schreef hcwp het volgende:
40 is ook veel te laat, Rave. Beter ruil je haar gewoon op d'r 30e in. Dan is het verschil ook niet zo groot
Deze aanname is incorrect. Immers, als je haar vervolgens inruilt voor een ander 25-jarig vrouwtje, verdient zij ook een na-studie salarisquote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Als ze 30 is kan ik maar 5 jaar profiteren van haar salaris na haar studie
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:08 schreef m.k het volgende:
[..]
hardlopen op kisten (jungle boots) is toch zwaar slecht voor je benen? of dempt de sneeuw genoeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We, the unwilling.. led by the unqualified..
to do the unnecessary.. for the ungrateful..
Dat doe jij toch echt jezelf aan. Niet klagen dus!!quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20stequote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ach, als ik 50 bent moet ik toch helemaal gerenoveerd worden. Welkom bij Defensie.
Correct, maar juist van 5 tot 15 jaar kun je genieten van de salarisexplosie na de nodige promoties. En dan als ze 40 is omruilen voor de volgende 25 jarige zodat je eerst kunt profiteren van de lusten, en daarna kan zij meebetalen met de lasten..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:10 schreef hcwp het volgende:
[..]
Deze aanname is incorrect. Immers, als je haar vervolgens inruilt voor een ander 25-jarig vrouwtje, verdient zij ook een na-studie salaris
Het is natuurlijk ook een kwestie van opbouwen. Maar ik heb nog nooit last gehad van blessures door overbelasting ofzo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20ste
Anyone?quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef hcwp het volgende:
En, om het even zo gay te maken, wat draag je boven de kisten qua broek? Want een korte broek met kisten
present....quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:12 schreef m.k het volgende:
[..]
ik zie genoeg mensen praten over shin splint enz op hun 20ste
Gewoon een trainingsbroek zodat niemand kan zien dat ik kisten aan hebt.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:09 schreef hcwp het volgende:
En, om het even zo gay te maken, wat draag je boven de kisten qua broek? Want een korte broek met kisten
Meru sokken, hebben ze bij zwerver sportquote:
Hehe, ik heb net even 5km gedaan op m'n nikes.. tering wat gleed ik vaak uit.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:06 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Loop met jungleboots aan waardoor je verbazingwekkend goed grip hebt zolang je maar momentum houdt. En het was maar een klein stukje, dus het ging prima..
klopt... vandaag weer niets zinnigs uitgevretenquote:Op dinsdag 21 december 2010 14:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zelfde hier, dat het koud is is niet eens zo heel erg maar sleutelen met je verkleumde tengels is gewoon bagger.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:03 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Oh, en ik heb al met een borrel op verteld aan mn meisje dat ik dr in ga ruilen als ze 40 is. Weet alleen nog niet of ze het even serieus heeft opgevat als ik het had bedoeld....
quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:11 schreef jankaas020 het volgende:
Dan word je ollie van pollie op een hare majesteits schip!Whut een TD-er die oovpol is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inderdaad..quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gewoon een trainingsbroek zodat niemand kan zien dat ik kisten aan hebt.
Op kisten rondlopen wat iedereen kan zien in burger is óf alto óf gewoon een beetje gay..
Zou ik niet doen, dan wordt je auto misschien net zo lelijk als die van een of andere idioot die op schaarsbergen rondrijdt in een seat leon in desert camo.quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Ik ga voor de gein kevervelgen eronder plakken.. 13" groot, dikke banden ( 205 )..
en de auto matzwart verfen.met logo van mijn peloton erop.
ik ben battlestar galactica aan eht kijken, eergisteren en gisteren seizoen 2 gehad.. nu seizoen 3quote:Op dinsdag 21 december 2010 15:22 schreef hcwp het volgende:
Zojuist opnieuw begonnen met de Sopranos. Jamie Lynn SiglerDat is toch iets wat series GK en TP ontberen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |