Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Elke hap. Zo'n pizza waar het net genoeg vanaf druipt om het nog lekker te houden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geniet ervan nu het nog kan zou ik zeggen
Morgen! Ik ga dan even de weekendboodschappen doen.quote:
Hey prinsesquote:
Oeh, da's wel lastig jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu ruim één jaar thuis, zoekend naar passend v-werk maar nog niet gevonden, moet iets met computers zijn (repareren etc) alleen is daar nog niet veel van te vinden
Ik ben ook autistisch, wat mede verklaard waarom ik (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt ben verklaard.
Omdat dat niet in het normale beeld past ofzoquote:
Ze zei van niet, maar ik ben niet helemaal gerust opquote:
Dan had je eerst mijn post moeten lezen dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
Wist geen eens dat het lapo tijd was
Volgend weekend komt het er namelijk ook al niet vanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke hap. Zo'n pizza waar het net genoeg vanaf druipt om het nog lekker te houden.
[..]
Morgen! Ik ga dan even de weekendboodschappen doen.![]()
[..]
Hey prinses
lekker zo voor het weekend, zou je niet morgen al aan de bel trekken? Straks zit je in het weekend misschien met wel nog meer pijnquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zei van niet, maar ik ben niet helemaal gerust opNiet zozeer of het echt longontsteking is, maar dit voelt niet als "gewoon" super verkouden
Daarvoor duurt het al te lang.
quote:
Dat zit er dik in. Kutwoordgrapje.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgend weekend komt het er namelijk ook al niet van
Tot morgen kerel.quote:
Doehoeg ferrari!quote:
hoooiquote:
Madame M.!quote:
nog nooit gezienquote:
Wat voor een soort taart?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker zo voor het weekend, zou je niet morgen al aan de bel trekken? Straks zit je in het weekend misschien met wel nog meer pijn
Ik ga lekker bankhangenweekend vieren
Morgen taarten bakken
Hey Myraelaquote:
Nouja ik heb dus vandaag al aan de bel getrokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker zo voor het weekend, zou je niet morgen al aan de bel trekken? Straks zit je in het weekend misschien met wel nog meer pijn
Morgen taarten bakken
Een zeer goeieavond.quote:
Relaxze!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen taarten bakken
Hai!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's snappen het nog steeds niet![]()
Een appeltaart en een walnotenschuimtaartquote:
Ja, daar is fok wel ideaal voorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.Alle dates die ik gehad heb heb ik via FOK!
Klinkt allebij welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een appeltaart en een walnotenschuimtaart
En nu echt richting bank![]()
Ben er later vanavond wel weer
Appel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt denderend jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super. Weer eens lekker ruzie aan het maken.
Mee eenschquote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar is fok wel ideaal voor
Lekker hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu echt richting bank![]()
Ben er later vanavond wel weer
Da's ook zoiets. Ik was er dus altijd als mijn vrienden ziek waren. Een paar hadden Pfeiffer gehad en ik kwam trouw elke week op bezoek. Dat vind ik niet meer dan normaal. Maar schijnbaar zijn ze dat vergeten.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komt
Nu ga ik iig sporten, schouderoefeningen en daarna de spinningfiets even op.
Kinkhoest dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zei van niet, maar ik ben niet helemaal gerust opNiet zozeer of het echt longontsteking is, maar dit voelt niet als "gewoon" super verkouden
Daarvoor duurt het al te lang.
Altijd gezellig.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super. Weer eens lekker ruzie aan het maken.
Ik weet het nietquote:
Nou, het heeft een nadeel. Als het fout loopt is het voor mij makkelijker om mensen te ontlopen als ik ze wil vergeten. Dat wordt wat lastiger dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
heb je geen dokter?!?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk ben geen dokter. Dus voorlopig moet ik het doen met mijn neusspray en hoestremmer
![]()
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n '' doet het nog steeds niet
Dat zei ik nietquote:
Daar is het forum voor mijn gevoel wel groot genoeg voorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, het heeft een nadeel. Als het fout loopt is het voor mij makkelijker om mensen te ontlopen als ik ze wil vergeten. Dat wordt wat lastiger dan.
Nooooooit wat van gemerktquote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben dan toch te nieuwsgierig of ze al een ander heeft, al wil ik dat aan de ene kant niet weten.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is het forum voor mijn gevoel wel groot genoeg voorEn als ik iemand echt niet meer wil spreken kan ik heel goed in de negeerstand
Dat dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is het forum voor mijn gevoel wel groot genoeg voorEn als ik iemand echt niet meer wil spreken kan ik heel goed in de negeerstand
ohhh, leesfoutjequote:
Wat is dat nou weer voor een instellingquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu vakantie heb. Beetje morgen voor een uur hoorcollege uit bed komen zeker.
Ja, luie donderquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu vakantie heb. Beetje morgen voor een uur hoorcollege uit bed komen zeker.
quote:
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen andersquote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben dan toch te nieuwsgierig of ze al een ander heeft, al wil ik dat aan de ene kant niet weten.
Ja, slapen we samen uit okee?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dat ik niet om 8 uur wil opstaan om dan om 10 uur alweer uit te zijn en de rest van de dag brak.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling
Ik doe er zelfs 2.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, luie donder.
Wat voor pretcursus doe jij dat je tijd hebt om te demonstreren, colleges kunt skippen zonder meteen mijlenver achter et lopen, etc?
Ikke ook ikke ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, slapen we samen uit okee?
Jokkebrok? Vertel...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jokkebrok
[..]
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen anders
valt mee, je moet er gewoon aan gewend zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik wil slapen. Zo'n nacht niet slapen is niet goed voor je.
Ik heb nog croissants in de kast liggen, maar die mag ik niet omdat ik morgen gezonder ging eten. Wil jij die dan voor ontbijt?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt dat? Gaat echt niet lekker bij jou he?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikke ook ikke ookEn dan theorieboeks halen voor motorrijbewijs
Ik hoop altijd te snel en te veel. Ik geef niet snel op.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen anders
Ik doe meequote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nog croissants in de kast liggen, maar die mag ik niet omdat ik morgen gezonder ging eten. Wil jij die dan voor ontbijt?
Een nacht niet slapen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar dan ben ik dit voorjaar Dikkie Dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar dan mag je wel stiekem een hapje
![]()
Stel je niet zo aan, ik moet morgen tot half 6 werkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ik niet om 8 uur wil opstaan om dan om 10 uur alweer uit te zijn en de rest van de dag brak.
[..]
Ik doe er zelfs 2.Maar ze vallen wel beide inderdaad in het klassieke rijtje van pretstudies.
Van mij mag je naar bed hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Als ik echt echt hopeloos verliefd ben dan is dat lastig jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop altijd te snel en te veel. Ik geef niet snel op.Dat kan gunstig zijn, maar tot nu toe was het alleen maar lastig.
En ik heb het gevoel dat ik wat doen moet, wat natuurlijk nergens op slaat, want ik heb er geen controle over.
Ja, nou, waarom ben ik dan een jokkebrok? He?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Ja, maar dan mag je wel stiekem een hapje
![]()
Lieve schat. Volgend halfjaar ga ik mij de zweet tussen de billen vandaan werken. Nu mag ik nog even genieten.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik moet morgen tot half 6 werken
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentquote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik dit voorjaar Dikkie Dik.
Kom je hier logeren?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, waarom ben ik dan een jokkebrok? He?
En ik wil ook uitslapen en croissants enzo
Snel ook niet meer nee, maar als het ook weer los gaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik echt echt hopeloos verliefd ben dan is dat lastig jaMaar dat gebeurd niet meer zo snel
Jij mag ook wel een keertje komen slapen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentEn ik ben zelf ook alles behalve slank
![]()
Ja, maar ik hou niet zo van mijzelf als Dikkie Dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentEn ik ben zelf ook alles behalve slank
![]()
Dat wil ik eerst nog wel eens zienquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lieve schat. Volgend halfjaar ga ik mij de zweet tussen de billen vandaan werken. Nu mag ik nog even genieten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je hier logeren?![]()
Maak ik morgen croissants voor de brunch (want eerder mag je je bed niet uit)
Omdat jij weet dat best welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst nog wel eens zien
Ik kom eraanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken je langer als vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?
Nee, maar persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als ze wat steviger zijn. Ik ben het zelf ook. En uitstraling , dat doet het voor mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoor
Mag ik ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnbaar dus niet.quote:
Dat kan ook als je slank bent hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.
Wheheeh, ik plaag je ook maar een beetjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat jij weet dat best wel
Dan moet je vrij nemen![]()
Maar niet bij superslank. En ik hoef niet zonodig botten te voelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook als je slank bent hoor
Graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?
Gezellig avond gehad. Maar nu wel moe.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een nacht niet slapen?Wat heb je uitgespookt dan?
Eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoor
Ik heb nu toch liever het uitslapenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheeh, ik plaag je ook maar een beetje...
En ja, maar dan heb ik nog geen croissants.
Da's wel heel gezellig dan, als dat een nacht moet duren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig avond gehad. Maar nu wel moe.
Dat is niet slank, dat is magerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet bij superslank. En ik hoef niet zonodig botten te voelen.
Ja graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dus MPG, Marijke en Trev komen logeren?
Ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Met alle plezierquote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
quote:
quote:
Dan moet ik even de zolder gaan opruimenquote:
En bedanktquote:
Mogen we samen op zolder jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik even de zolder gaan opruimen
quote:
Het is een man die dat zegtquote:
Alleen als je zelf opruimtquote:
Nu ga ik als een strebertje klinken.quote:
Daar rookt meneer taart toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]of op de computerkamer, da mag ook
Weet ik tochquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu ga ik als een strebertje klinken.
Ik ga versneld afstuderen aan mijn HBO-studie. Ik heb vorige week van zowel mijn SLB'er, examencommissie en docenten die het proces begeleiden om nu al te beginnen met mijn bachelor-onderzoek. Dit betekend dus dat ik het reguliere programma volg en daarnaast dus dat onderzoek ga doen.
Ik wil mijn eerste jaar van mijn studie psychologie (wat ik op een lager pitje heb gezet omdat ik eerst mijn HBO wil afronden) afronden. Nog 12 EC te gaan.
Daarnaast heb ik een bijbaantje aangenomen bij het HBO als Student Onderzoeker, waar ik promotie-kandidaten ga helpen bij hun onderzoek.
Dus qua studie zit ik wel voorlopig onder de pannen.
Oooow... Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een man die dat zegtOf wil je dat rz je aantrekkelijk vindt?
Ja, maar nu al ruim drie weken niet meerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar rookt meneer taart toch?Dus liever niet
![]()
Ergste is, het gaat me niet eens in de vervolgstudie helpen die ik echt zo graag wil doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik tochEn ik vind het super tof en goed
Ik ruim de zolder wel opquote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar nu al ruim drie weken niet meer
Graag nog een bordje?quote:
Wat wil je als vervolg doen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ergste is, het gaat me niet eens in de vervolgstudie helpen die ik echt zo graag wil doen.De eisen daar zijn nog veel hoger.
Nee, dat doe ik welquote:
"Smoel houwe, MAFFEN!"quote:
Bluhquote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel![]()
Hoe is het met je hoofd?
Master Onderzoek in sociale psychologie (voorbereidingstraject om te promoveren).quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je als vervolg doen dan?
Wat voor een bijbaan is het dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Eindelijk een toffe bijbaan gevonden. Is een rijbewijs verplicht.
Ja, herkenbaar. Ik knuffel nogal stevig dus dan ben ik bang dat ik haar ribben hoor kraken.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ben bang dat ik dan bij haar wat breek
Zelfs migraine komt wel weer goed, maar het is gewoon heul vervelendquote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BluhMaar het is geen migraine ofzo, dus komt wel goed
Oeh en voor zover ik weet wordt promoveren echt vet slecht betaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Master Onderzoek in sociale psychologie (voorbereidingstraject om te promoveren).
Alleen wat ze daar eisen, sodeju. En zelfs dan nog selectie na die tijd, omdat er nog teveel mensen zich aanmelden.
Face it, dat gebeurt. En ik heb het ook vaak genoeg aan den lijve ondervonden.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow... Dan heb ik niks gezegd.
Alhoewel... Iemand afkeuren om gewicht of lichaamsbouw![]()
.
Zo teer zijn die dames nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Ik knuffel nogal stevig dus dan ben ik bang dat ik haar ribben hoor kraken.
True true. Been there, seen that.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Face it, dat gebeurt. En ik heb het ook vaak genoeg aan den lijve ondervonden.
Is gewoon een onderdeel van het uiterlijk. Iedereen kijkt wel naar uiterlijk toch.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ja graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfs migraine komt wel weer goed, maar het is gewoon heul vervelend![]()
Met een beetje geluk heb ik morgen mijn massagekussen binnenkom je spelen?
Nou, dat scheelt, dan lopen wij elkaar niet in de weg tijdens de jacht.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo teer zijn die dames nou ook weer niet.
Ik hou wel van iel eerlijk gezegd.
Jammer, dan moeten we het maar uitmakenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo teer zijn die dames nou ook weer niet.
Ik hou wel van iel eerlijk gezegd.
Je mag betaald studeren, dat is al ontzettend gaaf.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh en voor zover ik weet wordt promoveren echt vet slecht betaaldAl moet dat natuurlijk niet de belangrijkste motivatie zijn
Weet je al wat je zou willen onderzoeken?
Ja, al vind ik een leuk koppie veel belangrijker.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is gewoon een onderdeel van het uiterlijk. Iedereen kijkt wel naar uiterlijk toch.
Jamaar..je kunt toch een bepaalde bouw gewoon niet zo heel aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
.
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, dan moeten we het maar uitmaken
Waarom?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
, Ik wou dat het volgende week was
Ik zal het niet gauw doen, maar er zijn wel grenzen... Iemand die zijn bed niet meer uit kan komen, daar hoef ik dan ook weer geen relatie mee. Al zie ik me daar wel een goede vriendschap mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ik ook, ben wel nieuwsgierig naar de KSC-ers in het echt.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
, Ik wou dat het volgende week was
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, ben wel nieuwsgierig naar de KSC-ers in het echt.
Eigenlijk moeten wij mannen elkaar gewoon helpen met een database waarbij we bijhouden wat welke vrouw leuk vind enzo. Dan delen we de kennis en kunnen we allemaal de vrouw uitzoeken die bij ons past.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt, dan lopen wij elkaar niet in de weg tijdens de jacht.
Preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar..je kunt toch een bepaalde bouw gewoon niet zo heel aantrekkelijk vinden?![]()
Zegt niets over die persoon, maar over waar je op valt, dat is toch niet zo gek?
Dan heb ik nu al weekend en is morgen de meetquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom?Wat is er dan?
Ik vond dit wel een goede week.
Ik snap ook niet dat mensen dat mooi vinden als iemand zo dik is dat die niks meer kanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het niet gauw doen, maar er zijn wel grenzen... Iemand die zijn bed niet meer uit kan komen, daar hoef ik dan ook weer geen relatie mee. Al zie ik me daar wel een goede vriendschap mee kunnen hebben.
Ik ook hoewel ik de meeste al eens gemeet hebquote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, ben wel nieuwsgierig naar de KSC-ers in het echt.
Ik heb je nog niet eens voorgesteld aan mijn ouders.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook niet maar al wel eens hier te logeren gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens voorgesteld aan mijn ouders.
Ja, dat is zeker waarquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je mag betaald studeren, dat is al ontzettend gaaf.
Als ik een keuze mag maken zou ik iets willen in groepsdynamica, dat is echt rete-interessant.
Als iemand zijn nest niet meer kan uitkomen is diegene gewoon heel dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het niet gauw doen, maar er zijn wel grenzen... Iemand die zijn bed niet meer uit kan komen, daar hoef ik dan ook weer geen relatie mee. Al zie ik me daar wel een goede vriendschap mee kunnen hebben.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw ondertitel.![]()
Heb je de film ook gezien?
Niet dringen, ik eerstquote:
Nee, vind ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar..je kunt toch een bepaalde bouw gewoon niet zo heel aantrekkelijk vinden?![]()
Zegt niets over die persoon, maar over waar je op valt, dat is toch niet zo gek?
Goed plan. En datingsitesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij mannen elkaar gewoon helpen met een database waarbij we bijhouden wat welke vrouw leuk vind enzo. Dan delen we de kennis en kunnen we allemaal de vrouw uitzoeken die bij ons past.
En ga nu niet datingsite roepen, want dat is allemaal bij elkaar gelogen.
Oh tof. Veel plezier.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik nu al weekend en is morgen de meet![]()
OMG, wij zijn echt elkaarquote:
Nu ik erover nadenk, heb ik allemaal wandelende takken gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt niet ielquote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens voorgesteld aan mijn ouders.
Stiekem naar boven gesneaked met haar?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet maar al wel eens hier te logeren gehad
Zeker. En ook de vraag waarom sommige mensen in bepaalde groepen schijnen en het alpha-mannetje zijn en in andere groepen het kneusje. Of welke eigenschappe belangrijk zijn voor succes. Het leuke is ook dat iedereen altijd wel een mening heeft over dit soort onderwerpen. Iedereen is wel een beetje een sociaal psycholoog.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar
En klinkt als heel interessant, het is gewoon bizar hoe anders mensen kunnen zijn in een groepKen je vast de film Das Experiment wel?
Als die bij ons op het werk in de kantine is kan ik wel, anders gaat het niet lukken hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zie de OP.Lunchmeet. Op 24/12
Wij zijn afgelopen zaterdag geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga er zaterdag heen, afgelopen weekend konden we al geen kaarten meer reserveren
Freakyquote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, wij zijn echt elkaar
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Ik heb alleen niet echt een uitgesproken mening![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heb ik allemaal wandelende takken gehad
TJ heeft geen röntgen nodig, ze houden hem gewoon voor een lamp
MPG waait weg als ik zucht
Degene daarvoor vond het water voor de deur al-tijd te koud
twee topics in een uur, of iig 1,5 uurquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
binnen het uur een topic vol![]()
spammers
Niet eens stiekemquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem naar boven gesneaked met haar?
[..]
Zeker. En ook de vraag waarom sommige mensen in bepaalde groepen schijnen en het alpha-mannetje zijn en in andere groepen het kneusje. Of welke eigenschappe belangrijk zijn voor succes. Het leuke is ook dat iedereen altijd wel een mening heeft over dit soort onderwerpen. Iedereen is wel een beetje een sociaal psycholoog.
Helemaal kapot gekeken. Zoek eens Die Welle op, ook een leuke (semi-waargebeurde) film van Duitse afkomst over een sociaal experiment.
Goed hequote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
spammers
MarkA ?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Ik heb alleen niet echt een uitgesproken meningIk bedoel, ik ben zelfs verliefd geweest op Mark A
![]()
Wou je matten?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo net naar de kerstuitvoering van de oudste geweest.
Damn damn damn, wat was dat mooi
Snuitjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel een typequote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
woah.
je hebt een type!
ik niet, ik doe ze gewoon van dik tot dun
Ik ben wel benieuwtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen zaterdag geweest
[..]
Freaky
ik besef nu pas dat ik een type hebquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
woah.
je hebt een type!
Hij is gaaf. Het gaat nergens over en je blijft lachen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga er zaterdag heen, afgelopen weekend konden we al geen kaarten meer reserveren
Ik dacht altijd dat ik absoluut niet van slanke mannen zou houden. Maar nu is toch al een paar keer het tegendeel bewezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Oke dan is het goedquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij is gaaf. Het gaat nergens over en je blijft lachen.
Ik zie potentie.quote:
Mooi is dat he? Mijn vader is leraar basisonderwijs en die heeft daar ook altijd mooie verhalen over.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Aj aj aj.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt niet iel![]()
Dus dat wordt dan niets
Voor dat laatste hoef je niet dun te zijn. Ik duik bijvoorbeeld ook niet zo de zee in.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Whihihihihihi...ojaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Ik heb alleen niet echt een uitgesproken meningIk bedoel, ik ben zelfs verliefd geweest op Mark A
![]()
Ja precies, en sowieso hoe mensen anders worden doordat de verantwoordelijkheid als het ware buiten hun zelf ligtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem naar boven gesneaked met haar?
[..]
Zeker. En ook de vraag waarom sommige mensen in bepaalde groepen schijnen en het alpha-mannetje zijn en in andere groepen het kneusje. Of welke eigenschappe belangrijk zijn voor succes. Het leuke is ook dat iedereen altijd wel een mening heeft over dit soort onderwerpen. Iedereen is wel een beetje een sociaal psycholoog.
Helemaal kapot gekeken. Zoek eens Die Welle op, ook een leuke (semi-waargebeurde) film van Duitse afkomst over een sociaal experiment.
Hoi. Dun meldtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
woah.
je hebt een type!
Wil je een toffe schoonmoeder?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt niet iel![]()
Dus dat wordt dan niets
Dat is iemand die ST en ik kennenquote:
wokkeltjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
spammers
Vreemd... heb jou nooit gezien als dun? Vroeg me al af of Muck zo hard kon blazen dan....quote:
Dat is weer een andere vorm van psychologie die ik eigenlijk wil gaan doen, maar ligt inderdaad in hetzelfde straatje. :pquote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, en sowieso hoe mensen anders worden doordat de verantwoordelijkheid als het ware buiten hun zelf ligt
Die Welle, is dat over die school waar ze de kids laten stemmen op Hitler (even heel kort door de bocht). Die wil ik namelijk altijd nog zien!
niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel een typeMaar Henry voldoet er niet meer aan
Maar nouja, hij is nog wel leuk genoeg
![]()
Even gegoogled, maar zij is niet iel, zij is schattigquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie potentie.
[..]
Mooi is dat he? Mijn vader is leraar basisonderwijs en die heeft daar ook altijd mooie verhalen over.
[..]
Aj aj aj.
Ik vind Kate Nash een hele mooi en sexy vrouw, terwijl veel mannen haar niks vinden.
Dan heb jij wel een erge definitie van dunquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd... heb jou nooit gezien als dun? Vroeg me al af of Muck zo hard kon blazen dan....
Nou ja, ik denk er nu pas over na eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik absoluut niet van slanke mannen zou houden. Maar nu is toch al een paar keer het tegendeel bewezen.
ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor dat laatste hoef je niet dun te zijn. Ik duik bijvoorbeeld ook niet zo de zee in.
Dat zeg ik toch netquote:
Nee vroegah toen hij nog wat aan sport deed welquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je een toffe schoonmoeder?
Ow.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is iemand die ST en ik kennen
shit, nu maak ik nooit meer een kans bij jequote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Wat stevigere mannen zijn ook wel tof.Zolang het allemaal een beetje in verhouding is. Niet alleen een gigantische bierbuik ofzo.
Ik heb wel een paar traantjes uit mijn ooghoeken weggeveegdquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moest je ook een klein beetje huilen?
ja, maar MPG is wel heul heul dun, dat haal jij NET nietquote:
Meldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Wat stevigere mannen zijn ook wel tof.Zolang het allemaal een beetje in verhouding is. Niet alleen een gigantische bierbuik ofzo.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar traantjes uit mijn ooghoeken weggeveegd
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb MPG ook nooit gezien hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een erge definitie van dun
Ik moet bekennen dat ik wok ook niet super mager vond ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar MPG is wel heul heul dun, dat haal jij NET niet
Dat is ook waarom ik meer op iel val. Het is geen 'eis', maar wel een pre. Ik hou van vrouwen die er onschuldig uitzien, krijg je een soort van beschermende en verterende gevoelens van en dat gecombineerd met liefde word deze eend wild van..quote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar zij is niet iel, zij is schattig
En ik val op mannen die zo'n 10 jaar ouder zijn dan jou.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
shit, nu maak ik nooit meer een kans bij je
Oooooh, wat liefquote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar traantjes uit mijn ooghoeken weggeveegd
Heb je hem weleens in een zwembroek gezien?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, mijn moeder is tof. Met verjaardagen zat ze net zo hard mee te zuipen en mijn vrienden zeiden het ook allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij vent bevoordeeld over je moeder
Ja, ik weet het zeker, het is uitquote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik meer op iel val. Het is geen 'eis', maar wel een pre. Ik hou van vrouwen die er onschuldig uitzien, krijg je een soort van beschermende en verterende gevoelens van en dat gecombineerd met liefde word deze eend wild van..
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens... kun je heeeeeeerlijk mee knuffelenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Dan moet je hem toch maar eens gaan meetenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb MPG ook nooit gezien hoor. Niet eens op foto wed ik.Gewoon een beeld dat ik van hem heb
Maar ik vind zuipen niet zo belangrijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, mijn moeder is tof. Met verjaardagen zat ze net zo hard mee te zuipen en mijn vrienden zeiden het ook allemaal.
Mijn moeder is toffer.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je een toffe schoonmoeder?
Ik breek iemands hart.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zeker, het is uit
Ja. Knuffelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... kun je heeeeeeerlijk mee knuffelen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... kun je heeeeeeerlijk mee knuffelen.
quote:
Jaquote:
Nopequote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je hem weleens in een zwembroek gezien?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, niet meer.
ik ben zelfs weer wat aangekomen afgelopen dagen
Alleen onschuldig uit zien of ook onschuldig zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik meer op iel val. Het is geen 'eis', maar wel een pre. Ik hou van vrouwen die er onschuldig uitzien, krijg je een soort van beschermende en verterende gevoelens van en dat gecombineerd met liefde word deze eend wild van..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Als een koor van 90 kinderen dit loepzuiver vierstemmig zing houik het echt niet droog
en
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind zuipen niet zo belangrijk![]()
Knuffelen is heerlijkquote:
We kunnen wel vrienden blijven? Het ligt echt niet jou, het ligt aan mij!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNooit meer je zwoele Oosterse stem
Jij hebt al iemand om mee te knuffelen :pquote:
als ik bij mijn moeder op schoot ga, gaat ze stukquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn moeder is tof omdat ze gewoon oprot naar boven en niet zeurt als het een beetje lawaaierig is
![]()
![]()
![]()
en omdat ik nog steeds op schoot mag als ik moet huilen![]()
![]()
Ahhhhhquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand om mee te knuffelen :p
Dat laatste is lievquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn moeder is tof omdat ze gewoon oprot naar boven en niet zeurt als het een beetje lawaaierig is
![]()
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven dat mijn moeder net zo hard mee ouwehoert.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind zuipen niet zo belangrijk![]()
Beiden kan wel werken. Maar ik heb over het algemeen een wat dominantere vrouw nodig, omdat ik als man gewoon gestuurd moet worden. Ik snap niet zo goed hoe het allemaal werkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen onschuldig uit zien of ook onschuldig zijn?
En masserenquote:
Pfrt! Nee, nu is het te laat, ik ben gekrenkt tot het diepste van mijn ziel!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen wel vrienden blijven? Het ligt echt niet jou, het ligt aan mij!
Huhu, cliches.
Mijn mama eigenlijk ook wel een beetjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik bij mijn moeder op schoot ga, gaat ze stuk
Ja soms moet dat hoorquote:
Niet? Oh.. dadaggik...quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik bij mijn moeder op schoot ga, gaat ze stuk
Moet je nodig zeggen! Jij jaagde als een cougar op dit onschuldige eendje.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfrt! Nee, nu is het te laat, ik ben gekrenkt tot het diepste van mijn ziel!!!Ik voel me gebruikt
*meldt*quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zijn er eigenlijk onschuldig ogende vrouwen in deze slowchat?
Nee, ik ben een bitch en zo zie ik er dan ook uit. Mensen zijn bang voor mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik deze week helaas ookquote:
Maar wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Oh.. dadaggik...
sowwy..
Okeequote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om aan te geven dat mijn moeder net zo hard mee ouwehoert.
Hoi.quote:
kan me daar weinig van voorstellen eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben een bitch en zo zie ik er dan ook uit. Mensen zijn bang voor mij.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah shit, ik wou je net vragen, M'N LEVEN, WAT DOE JE?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
En ik val op mannen die zo'n 10 jaar ouder zijn dan jou.
Jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En masseren. Bij forsere mannen ook meer om te masseren
![]()
Ikke nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat er gewoon bij zitten als er een feestje is. En iedereen is altijd welkom, het komt nooit ongelegen. Sterker nog, ze gaat nog naar de winkel ook als blijkt dat ze te weinig in huis heeft.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En daarom ben je ook vast een modje.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Je bent te jong...quote:
Dat geeft niks, ik ben wel een beetje boosheid gewend.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Fha het volgende:
[..]maar als ik boos ben valt het toch tegen
You lucky bastardquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ah shit, ik wou je net vragen, M'N LEVEN, WAT DOE JE?
Ik wil niet dat ze er bij zitquote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn moeder gaat er gewoon bij zitten als er een feestje is. En iedereen is altijd welkom, het komt nooit ongelegen. Sterker nog, ze gaat nog naar de winkel ook als blijkt dat ze te weinig in huis heeft.
Ja he, jij versierde mij eerst hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:45 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Moet je nodig zeggen! Jij jaagde als een cougar op dit onschuldige eendje.
Natuurlijk.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En daarom ben je ook vast een modje.
Oh maar ik ben niet een beetje boos dan hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat geeft niks, ik ben wel een beetje boosheid gewend.
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En masseren. Bij forsere mannen ook meer om te masseren
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |