Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Elke hap. Zo'n pizza waar het net genoeg vanaf druipt om het nog lekker te houden.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geniet ervan nu het nog kan zou ik zeggen
Morgen! Ik ga dan even de weekendboodschappen doen.quote:
Hey prinsesquote:
Oeh, da's wel lastig jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik zit nu ruim één jaar thuis, zoekend naar passend v-werk maar nog niet gevonden, moet iets met computers zijn (repareren etc) alleen is daar nog niet veel van te vinden
Ik ben ook autistisch, wat mede verklaard waarom ik (gedeeltelijk) arbeidsongeschikt ben verklaard.
Omdat dat niet in het normale beeld past ofzoquote:
Ze zei van niet, maar ik ben niet helemaal gerust opquote:
Dan had je eerst mijn post moeten lezen dusquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef pgrferrari het volgende:
Wist geen eens dat het lapo tijd was
Volgend weekend komt het er namelijk ook al niet vanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Elke hap. Zo'n pizza waar het net genoeg vanaf druipt om het nog lekker te houden.
[..]
Morgen! Ik ga dan even de weekendboodschappen doen.![]()
[..]
Hey prinses
lekker zo voor het weekend, zou je niet morgen al aan de bel trekken? Straks zit je in het weekend misschien met wel nog meer pijnquote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zei van niet, maar ik ben niet helemaal gerust opNiet zozeer of het echt longontsteking is, maar dit voelt niet als "gewoon" super verkouden
Daarvoor duurt het al te lang.
quote:
Dat zit er dik in. Kutwoordgrapje.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgend weekend komt het er namelijk ook al niet van
Tot morgen kerel.quote:
Doehoeg ferrari!quote:
hoooiquote:
Madame M.!quote:
nog nooit gezienquote:
Wat voor een soort taart?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker zo voor het weekend, zou je niet morgen al aan de bel trekken? Straks zit je in het weekend misschien met wel nog meer pijn
Ik ga lekker bankhangenweekend vieren
Morgen taarten bakken
Hey Myraelaquote:
Nouja ik heb dus vandaag al aan de bel getrokkenquote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lekker zo voor het weekend, zou je niet morgen al aan de bel trekken? Straks zit je in het weekend misschien met wel nog meer pijn
Morgen taarten bakken
Een zeer goeieavond.quote:
Relaxze!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Morgen taarten bakken
Hai!quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Mijn collega's snappen het nog steeds niet![]()
Een appeltaart en een walnotenschuimtaartquote:
Ja, daar is fok wel ideaal voorquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik wel.Alle dates die ik gehad heb heb ik via FOK!
Klinkt allebij welquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een appeltaart en een walnotenschuimtaart
En nu echt richting bank![]()
Ben er later vanavond wel weer
Appel.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Klinkt denderend jaquote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super. Weer eens lekker ruzie aan het maken.
Mee eenschquote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, daar is fok wel ideaal voor
Lekker hoor!quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu echt richting bank![]()
Ben er later vanavond wel weer
Da's ook zoiets. Ik was er dus altijd als mijn vrienden ziek waren. Een paar hadden Pfeiffer gehad en ik kwam trouw elke week op bezoek. Dat vind ik niet meer dan normaal. Maar schijnbaar zijn ze dat vergeten.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer mogen meemaken dat dat niet het geval is. Mijn tijden in ziekenhuizen waren qua zusters wel leuk, maar als een arts vraagt of er wel eens bezoek komt
Nu ga ik iig sporten, schouderoefeningen en daarna de spinningfiets even op.
Kinkhoest dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 19:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ze zei van niet, maar ik ben niet helemaal gerust opNiet zozeer of het echt longontsteking is, maar dit voelt niet als "gewoon" super verkouden
Daarvoor duurt het al te lang.
Altijd gezellig.quote:Op donderdag 16 december 2010 19:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super. Weer eens lekker ruzie aan het maken.
Ik weet het nietquote:
Nou, het heeft een nadeel. Als het fout loopt is het voor mij makkelijker om mensen te ontlopen als ik ze wil vergeten. Dat wordt wat lastiger dan.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
heb je geen dokter?!?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik weet het nietIk ben geen dokter. Dus voorlopig moet ik het doen met mijn neusspray en hoestremmer
![]()
Ik zou niet weten waarom nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef TheFamousMan het volgende:
M'n '' doet het nog steeds niet
Dat zei ik nietquote:
Daar is het forum voor mijn gevoel wel groot genoeg voorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, het heeft een nadeel. Als het fout loopt is het voor mij makkelijker om mensen te ontlopen als ik ze wil vergeten. Dat wordt wat lastiger dan.
Nooooooit wat van gemerktquote:Op donderdag 16 december 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben dan toch te nieuwsgierig of ze al een ander heeft, al wil ik dat aan de ene kant niet weten.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is het forum voor mijn gevoel wel groot genoeg voorEn als ik iemand echt niet meer wil spreken kan ik heel goed in de negeerstand
Dat dus.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar is het forum voor mijn gevoel wel groot genoeg voorEn als ik iemand echt niet meer wil spreken kan ik heel goed in de negeerstand
ohhh, leesfoutjequote:
Wat is dat nou weer voor een instellingquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu vakantie heb. Beetje morgen voor een uur hoorcollege uit bed komen zeker.
Ja, luie donderquote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu vakantie heb. Beetje morgen voor een uur hoorcollege uit bed komen zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |