We kunnen wel vrienden blijven? Het ligt echt niet jou, het ligt aan mij!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaNooit meer je zwoele Oosterse stem
Jij hebt al iemand om mee te knuffelen :pquote:
als ik bij mijn moeder op schoot ga, gaat ze stukquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn moeder is tof omdat ze gewoon oprot naar boven en niet zeurt als het een beetje lawaaierig is
![]()
![]()
![]()
en omdat ik nog steeds op schoot mag als ik moet huilen![]()
![]()
Ahhhhhquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
![]()
Niet dat ik weetquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij hebt al iemand om mee te knuffelen :p
Dat laatste is lievquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ook nietMijn moeder is tof omdat ze gewoon oprot naar boven en niet zeurt als het een beetje lawaaierig is
![]()
![]()
![]()
![]()
Om aan te geven dat mijn moeder net zo hard mee ouwehoert.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind zuipen niet zo belangrijk![]()
Beiden kan wel werken. Maar ik heb over het algemeen een wat dominantere vrouw nodig, omdat ik als man gewoon gestuurd moet worden. Ik snap niet zo goed hoe het allemaal werkt.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Alleen onschuldig uit zien of ook onschuldig zijn?
En masserenquote:
Pfrt! Nee, nu is het te laat, ik ben gekrenkt tot het diepste van mijn ziel!!!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We kunnen wel vrienden blijven? Het ligt echt niet jou, het ligt aan mij!
Huhu, cliches.
Mijn mama eigenlijk ook wel een beetjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik bij mijn moeder op schoot ga, gaat ze stuk
Ja soms moet dat hoorquote:
Niet? Oh.. dadaggik...quote:
Ik ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik bij mijn moeder op schoot ga, gaat ze stuk
Moet je nodig zeggen! Jij jaagde als een cougar op dit onschuldige eendje.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pfrt! Nee, nu is het te laat, ik ben gekrenkt tot het diepste van mijn ziel!!!Ik voel me gebruikt
*meldt*quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zijn er eigenlijk onschuldig ogende vrouwen in deze slowchat?
Nee, ik ben een bitch en zo zie ik er dan ook uit. Mensen zijn bang voor mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Zijn er eigenlijk onschuldig ogende vrouwen in deze slowchat?
Ik deze week helaas ookquote:
Maar wat niet is kan nog komenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Niet? Oh.. dadaggik...
sowwy..
Okeequote:Op donderdag 16 december 2010 20:43 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om aan te geven dat mijn moeder net zo hard mee ouwehoert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |