Bluhquote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik wel![]()
Hoe is het met je hoofd?
Master Onderzoek in sociale psychologie (voorbereidingstraject om te promoveren).quote:Op donderdag 16 december 2010 20:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat wil je als vervolg doen dan?
Wat voor een bijbaan is het dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Eindelijk een toffe bijbaan gevonden. Is een rijbewijs verplicht.
Ja, herkenbaar. Ik knuffel nogal stevig dus dan ben ik bang dat ik haar ribben hoor kraken.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, ben bang dat ik dan bij haar wat breek
Zelfs migraine komt wel weer goed, maar het is gewoon heul vervelendquote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BluhMaar het is geen migraine ofzo, dus komt wel goed
Oeh en voor zover ik weet wordt promoveren echt vet slecht betaaldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Master Onderzoek in sociale psychologie (voorbereidingstraject om te promoveren).
Alleen wat ze daar eisen, sodeju. En zelfs dan nog selectie na die tijd, omdat er nog teveel mensen zich aanmelden.
Face it, dat gebeurt. En ik heb het ook vaak genoeg aan den lijve ondervonden.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Oooow... Dan heb ik niks gezegd.
Alhoewel... Iemand afkeuren om gewicht of lichaamsbouw![]()
.
Zo teer zijn die dames nou ook weer niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, herkenbaar. Ik knuffel nogal stevig dus dan ben ik bang dat ik haar ribben hoor kraken.
True true. Been there, seen that.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Face it, dat gebeurt. En ik heb het ook vaak genoeg aan den lijve ondervonden.
Is gewoon een onderdeel van het uiterlijk. Iedereen kijkt wel naar uiterlijk toch.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ja graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zelfs migraine komt wel weer goed, maar het is gewoon heul vervelend![]()
Met een beetje geluk heb ik morgen mijn massagekussen binnenkom je spelen?
Nou, dat scheelt, dan lopen wij elkaar niet in de weg tijdens de jacht.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo teer zijn die dames nou ook weer niet.
Ik hou wel van iel eerlijk gezegd.
Jammer, dan moeten we het maar uitmakenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zo teer zijn die dames nou ook weer niet.
Ik hou wel van iel eerlijk gezegd.
Je mag betaald studeren, dat is al ontzettend gaaf.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh en voor zover ik weet wordt promoveren echt vet slecht betaaldAl moet dat natuurlijk niet de belangrijkste motivatie zijn
Weet je al wat je zou willen onderzoeken?
Ja, al vind ik een leuk koppie veel belangrijker.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is gewoon een onderdeel van het uiterlijk. Iedereen kijkt wel naar uiterlijk toch.
Jamaar..je kunt toch een bepaalde bouw gewoon niet zo heel aantrekkelijk vinden?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
.
Dat wilde ik ook zeggenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, dan moeten we het maar uitmaken
Waarom?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
, Ik wou dat het volgende week was
Ik zal het niet gauw doen, maar er zijn wel grenzen... Iemand die zijn bed niet meer uit kan komen, daar hoef ik dan ook weer geen relatie mee. Al zie ik me daar wel een goede vriendschap mee kunnen hebben.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |