Ja, maar ik hou niet zo van mijzelf als Dikkie Dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentEn ik ben zelf ook alles behalve slank
![]()
Dat wil ik eerst nog wel eens zienquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lieve schat. Volgend halfjaar ga ik mij de zweet tussen de billen vandaan werken. Nu mag ik nog even genieten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je hier logeren?![]()
Maak ik morgen croissants voor de brunch (want eerder mag je je bed niet uit)
Omdat jij weet dat best welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, waarom ben ik dan een jokkebrok? He?
En ik wil ook uitslapen en croissants enzo
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst nog wel eens zien
Ik kom eraanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken je langer als vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?
Nee, maar persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als ze wat steviger zijn. Ik ben het zelf ook. En uitstraling , dat doet het voor mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoor
Mag ik ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnbaar dus niet.quote:
Dat kan ook als je slank bent hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.
Wheheeh, ik plaag je ook maar een beetjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat jij weet dat best wel
Dan moet je vrij nemen![]()
Maar niet bij superslank. En ik hoef niet zonodig botten te voelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook als je slank bent hoor
Graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?
Gezellig avond gehad. Maar nu wel moe.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een nacht niet slapen?Wat heb je uitgespookt dan?
Eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoor
Ik heb nu toch liever het uitslapenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheeh, ik plaag je ook maar een beetje...
En ja, maar dan heb ik nog geen croissants.
Da's wel heel gezellig dan, als dat een nacht moet duren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig avond gehad. Maar nu wel moe.
Dat is niet slank, dat is magerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet bij superslank. En ik hoef niet zonodig botten te voelen.
Ja graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dus MPG, Marijke en Trev komen logeren?
Ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dus MPG, Marijke en Trev komen logeren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |