quote:
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen andersquote:Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben dan toch te nieuwsgierig of ze al een ander heeft, al wil ik dat aan de ene kant niet weten.
Ja, slapen we samen uit okee?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb besloten dat ik vanaf nu vakantie heb. Beetje morgen voor een uur hoorcollege uit bed komen zeker.
Dat ik niet om 8 uur wil opstaan om dan om 10 uur alweer uit te zijn en de rest van de dag brak.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een instelling
Ik doe er zelfs 2.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, luie donder.
Wat voor pretcursus doe jij dat je tijd hebt om te demonstreren, colleges kunt skippen zonder meteen mijlenver achter et lopen, etc?
Ikke ook ikke ookquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, slapen we samen uit okee?
Jokkebrok? Vertel...quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jokkebrok
[..]
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen anders
valt mee, je moet er gewoon aan gewend zijnquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Bweh. Ik wil slapen. Zo'n nacht niet slapen is niet goed voor je.
Ik heb nog croissants in de kast liggen, maar die mag ik niet omdat ik morgen gezonder ging eten. Wil jij die dan voor ontbijt?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt dat? Gaat echt niet lekker bij jou he?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Ikke ook ikke ookEn dan theorieboeks halen voor motorrijbewijs
Ik hoop altijd te snel en te veel. Ik geef niet snel op.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is natuurlijk voor iedereen anders
Ik doe meequote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb nog croissants in de kast liggen, maar die mag ik niet omdat ik morgen gezonder ging eten. Wil jij die dan voor ontbijt?
Een nacht niet slapen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Ja, maar dan ben ik dit voorjaar Dikkie Dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja, maar dan mag je wel stiekem een hapje
![]()
Stel je niet zo aan, ik moet morgen tot half 6 werkenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat ik niet om 8 uur wil opstaan om dan om 10 uur alweer uit te zijn en de rest van de dag brak.
[..]
Ik doe er zelfs 2.Maar ze vallen wel beide inderdaad in het klassieke rijtje van pretstudies.
Van mij mag je naar bed hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:08 schreef Myraela het volgende:
Als ik echt echt hopeloos verliefd ben dan is dat lastig jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop altijd te snel en te veel. Ik geef niet snel op.Dat kan gunstig zijn, maar tot nu toe was het alleen maar lastig.
En ik heb het gevoel dat ik wat doen moet, wat natuurlijk nergens op slaat, want ik heb er geen controle over.
Ja, nou, waarom ben ik dan een jokkebrok? He?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]Ja, maar dan mag je wel stiekem een hapje
![]()
Lieve schat. Volgend halfjaar ga ik mij de zweet tussen de billen vandaan werken. Nu mag ik nog even genieten.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, ik moet morgen tot half 6 werken
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentquote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik dit voorjaar Dikkie Dik.
Kom je hier logeren?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nou, waarom ben ik dan een jokkebrok? He?
En ik wil ook uitslapen en croissants enzo
Snel ook niet meer nee, maar als het ook weer los gaat.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik echt echt hopeloos verliefd ben dan is dat lastig jaMaar dat gebeurd niet meer zo snel
Jij mag ook wel een keertje komen slapen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentEn ik ben zelf ook alles behalve slank
![]()
Ja, maar ik hou niet zo van mijzelf als Dikkie Dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Geeft niets, ik houd van je zoals je bentEn ik ben zelf ook alles behalve slank
![]()
Dat wil ik eerst nog wel eens zienquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Lieve schat. Volgend halfjaar ga ik mij de zweet tussen de billen vandaan werken. Nu mag ik nog even genieten.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kom je hier logeren?![]()
Maak ik morgen croissants voor de brunch (want eerder mag je je bed niet uit)
Omdat jij weet dat best welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wil ik eerst nog wel eens zien
Ik kom eraanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ken je langer als vandaagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?
Nee, maar persoonlijk vind ik het helemaal niet erg als ze wat steviger zijn. Ik ben het zelf ook. En uitstraling , dat doet het voor mij.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoor
Mag ik ook?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Schijnbaar dus niet.quote:
Dat kan ook als je slank bent hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vrouwen moeten ook niet slank zijn, die moeten zacht zijn met vrouwelijke rondingen.
Wheheeh, ik plaag je ook maar een beetjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omdat jij weet dat best wel
Dan moet je vrij nemen![]()
Maar niet bij superslank. En ik hoef niet zonodig botten te voelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat kan ook als je slank bent hoor
Graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Grapjas. Wil je dat ik het serieus ga uittypen?
Gezellig avond gehad. Maar nu wel moe.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een nacht niet slapen?Wat heb je uitgespookt dan?
Eens.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Slank wil niet zeggen dat je een plank bent hoor
Ik heb nu toch liever het uitslapenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheeh, ik plaag je ook maar een beetje...
En ja, maar dan heb ik nog geen croissants.
Da's wel heel gezellig dan, als dat een nacht moet duren.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gezellig avond gehad. Maar nu wel moe.
Dat is niet slank, dat is magerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maar niet bij superslank. En ik hoef niet zonodig botten te voelen.
Ja graagquote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dus MPG, Marijke en Trev komen logeren?
Ja!quote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dus MPG, Marijke en Trev komen logeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |