Hoi. Dun meldtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
woah.
je hebt een type!
ik niet, ik doe ze gewoon van dik tot dun
Wil je een toffe schoonmoeder?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt niet iel![]()
Dus dat wordt dan niets
Dat is iemand die ST en ik kennenquote:
wokkeltjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
binnen het uur een topic vol![]()
spammers
Vreemd... heb jou nooit gezien als dun? Vroeg me al af of Muck zo hard kon blazen dan....quote:
Dat is weer een andere vorm van psychologie die ik eigenlijk wil gaan doen, maar ligt inderdaad in hetzelfde straatje. :pquote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, en sowieso hoe mensen anders worden doordat de verantwoordelijkheid als het ware buiten hun zelf ligt
Die Welle, is dat over die school waar ze de kids laten stemmen op Hitler (even heel kort door de bocht). Die wil ik namelijk altijd nog zien!
niet meer?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb wel een typeMaar Henry voldoet er niet meer aan
Maar nouja, hij is nog wel leuk genoeg
![]()
Even gegoogled, maar zij is niet iel, zij is schattigquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zie potentie.
[..]
Mooi is dat he? Mijn vader is leraar basisonderwijs en die heeft daar ook altijd mooie verhalen over.
[..]
Aj aj aj.
Ik vind Kate Nash een hele mooi en sexy vrouw, terwijl veel mannen haar niks vinden.
Dan heb jij wel een erge definitie van dunquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Vreemd... heb jou nooit gezien als dun? Vroeg me al af of Muck zo hard kon blazen dan....
Nou ja, ik denk er nu pas over na eigenlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat ik absoluut niet van slanke mannen zou houden. Maar nu is toch al een paar keer het tegendeel bewezen.
ik welquote:Op donderdag 16 december 2010 20:36 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voor dat laatste hoef je niet dun te zijn. Ik duik bijvoorbeeld ook niet zo de zee in.
Dat zeg ik toch netquote:
Nee vroegah toen hij nog wat aan sport deed welquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je een toffe schoonmoeder?
Ow.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is iemand die ST en ik kennen
shit, nu maak ik nooit meer een kans bij jequote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Wat stevigere mannen zijn ook wel tof.Zolang het allemaal een beetje in verhouding is. Niet alleen een gigantische bierbuik ofzo.
Ik heb wel een paar traantjes uit mijn ooghoeken weggeveegdquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
moest je ook een klein beetje huilen?
ja, maar MPG is wel heul heul dun, dat haal jij NET nietquote:
Meldquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Wat stevigere mannen zijn ook wel tof.Zolang het allemaal een beetje in verhouding is. Niet alleen een gigantische bierbuik ofzo.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar traantjes uit mijn ooghoeken weggeveegd
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb MPG ook nooit gezien hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb jij wel een erge definitie van dun
Ik moet bekennen dat ik wok ook niet super mager vond ofzoquote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar MPG is wel heul heul dun, dat haal jij NET niet
Dat is ook waarom ik meer op iel val. Het is geen 'eis', maar wel een pre. Ik hou van vrouwen die er onschuldig uitzien, krijg je een soort van beschermende en verterende gevoelens van en dat gecombineerd met liefde word deze eend wild van..quote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Even gegoogled, maar zij is niet iel, zij is schattig
En ik val op mannen die zo'n 10 jaar ouder zijn dan jou.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
shit, nu maak ik nooit meer een kans bij je
Oooooh, wat liefquote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb wel een paar traantjes uit mijn ooghoeken weggeveegd
Heb je hem weleens in een zwembroek gezien?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, niet meer.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, mijn moeder is tof. Met verjaardagen zat ze net zo hard mee te zuipen en mijn vrienden zeiden het ook allemaal.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar jij vent bevoordeeld over je moeder
Ja, ik weet het zeker, het is uitquote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik meer op iel val. Het is geen 'eis', maar wel een pre. Ik hou van vrouwen die er onschuldig uitzien, krijg je een soort van beschermende en verterende gevoelens van en dat gecombineerd met liefde word deze eend wild van..
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens... kun je heeeeeeerlijk mee knuffelenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:38 schreef Myraela het volgende:
Dan moet je hem toch maar eens gaan meetenquote:Op donderdag 16 december 2010 20:40 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb MPG ook nooit gezien hoor. Niet eens op foto wed ik.Gewoon een beeld dat ik van hem heb
Maar ik vind zuipen niet zo belangrijkquote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar, mijn moeder is tof. Met verjaardagen zat ze net zo hard mee te zuipen en mijn vrienden zeiden het ook allemaal.
Mijn moeder is toffer.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Wil je een toffe schoonmoeder?
Ik breek iemands hart.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet het zeker, het is uit
Ja. Knuffelen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... kun je heeeeeeerlijk mee knuffelen.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Helemaal mee eens... kun je heeeeeeerlijk mee knuffelen.
quote:
Jaquote:
Nopequote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je hem weleens in een zwembroek gezien?
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, niet meer.
ik ben zelfs weer wat aangekomen afgelopen dagen
Alleen onschuldig uit zien of ook onschuldig zijn?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:41 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is ook waarom ik meer op iel val. Het is geen 'eis', maar wel een pre. Ik hou van vrouwen die er onschuldig uitzien, krijg je een soort van beschermende en verterende gevoelens van en dat gecombineerd met liefde word deze eend wild van..
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Symphonic het volgende:
Als een koor van 90 kinderen dit loepzuiver vierstemmig zing houik het echt niet droog
en
Ik ook nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar ik vind zuipen niet zo belangrijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |