Met alle plezierquote:Op donderdag 16 december 2010 20:18 schreef suikertaartje het volgende:
Dus MPG, Marijke en Trev komen logeren?
quote:
quote:
Dan moet ik even de zolder gaan opruimenquote:
En bedanktquote:
Mogen we samen op zolder jaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Dan moet ik even de zolder gaan opruimen
quote:
Het is een man die dat zegtquote:
Alleen als je zelf opruimtquote:
Nu ga ik als een strebertje klinken.quote:
Daar rookt meneer taart toch?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]of op de computerkamer, da mag ook
Weet ik tochquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu ga ik als een strebertje klinken.
Ik ga versneld afstuderen aan mijn HBO-studie. Ik heb vorige week van zowel mijn SLB'er, examencommissie en docenten die het proces begeleiden om nu al te beginnen met mijn bachelor-onderzoek. Dit betekend dus dat ik het reguliere programma volg en daarnaast dus dat onderzoek ga doen.
Ik wil mijn eerste jaar van mijn studie psychologie (wat ik op een lager pitje heb gezet omdat ik eerst mijn HBO wil afronden) afronden. Nog 12 EC te gaan.
Daarnaast heb ik een bijbaantje aangenomen bij het HBO als Student Onderzoeker, waar ik promotie-kandidaten ga helpen bij hun onderzoek.
Dus qua studie zit ik wel voorlopig onder de pannen.
Oooow... Dan heb ik niks gezegdquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is een man die dat zegtOf wil je dat rz je aantrekkelijk vindt?
Ja, maar nu al ruim drie weken niet meerquote:Op donderdag 16 december 2010 20:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Daar rookt meneer taart toch?Dus liever niet
![]()
Ergste is, het gaat me niet eens in de vervolgstudie helpen die ik echt zo graag wil doen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik tochEn ik vind het super tof en goed
Ik ruim de zolder wel opquote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar nu al ruim drie weken niet meer
Graag nog een bordje?quote:
Wat wil je als vervolg doen dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ergste is, het gaat me niet eens in de vervolgstudie helpen die ik echt zo graag wil doen.De eisen daar zijn nog veel hoger.
Nee, dat doe ik welquote:
"Smoel houwe, MAFFEN!"quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |