Ik ook, ben wel nieuwsgierig naar de KSC-ers in het echt.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Trevland het volgende:
, Ik wou dat het volgende week was
Hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, dan moeten we het maar uitmaken
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, ben wel nieuwsgierig naar de KSC-ers in het echt.
Eigenlijk moeten wij mannen elkaar gewoon helpen met een database waarbij we bijhouden wat welke vrouw leuk vind enzo. Dan delen we de kennis en kunnen we allemaal de vrouw uitzoeken die bij ons past.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nou, dat scheelt, dan lopen wij elkaar niet in de weg tijdens de jacht.
Preciesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar..je kunt toch een bepaalde bouw gewoon niet zo heel aantrekkelijk vinden?![]()
Zegt niets over die persoon, maar over waar je op valt, dat is toch niet zo gek?
Dan heb ik nu al weekend en is morgen de meetquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom?Wat is er dan?
Ik vond dit wel een goede week.
Ik snap ook niet dat mensen dat mooi vinden als iemand zo dik is dat die niks meer kanquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het niet gauw doen, maar er zijn wel grenzen... Iemand die zijn bed niet meer uit kan komen, daar hoef ik dan ook weer geen relatie mee. Al zie ik me daar wel een goede vriendschap mee kunnen hebben.
Ik ook hoewel ik de meeste al eens gemeet hebquote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ook, ben wel nieuwsgierig naar de KSC-ers in het echt.
Ik heb je nog niet eens voorgesteld aan mijn ouders.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jammer, dan moeten we het maar uitmaken
Ik ook niet maar al wel eens hier te logeren gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens voorgesteld aan mijn ouders.
Ja, dat is zeker waarquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Je mag betaald studeren, dat is al ontzettend gaaf.
Als ik een keuze mag maken zou ik iets willen in groepsdynamica, dat is echt rete-interessant.
Als iemand zijn nest niet meer kan uitkomen is diegene gewoon heel dik.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik zal het niet gauw doen, maar er zijn wel grenzen... Iemand die zijn bed niet meer uit kan komen, daar hoef ik dan ook weer geen relatie mee. Al zie ik me daar wel een goede vriendschap mee kunnen hebben.
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jouw ondertitel.![]()
Heb je de film ook gezien?
Niet dringen, ik eerstquote:
Nee, vind ik nietquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jamaar..je kunt toch een bepaalde bouw gewoon niet zo heel aantrekkelijk vinden?![]()
Zegt niets over die persoon, maar over waar je op valt, dat is toch niet zo gek?
Goed plan. En datingsitesquote:Op donderdag 16 december 2010 20:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten wij mannen elkaar gewoon helpen met een database waarbij we bijhouden wat welke vrouw leuk vind enzo. Dan delen we de kennis en kunnen we allemaal de vrouw uitzoeken die bij ons past.
En ga nu niet datingsite roepen, want dat is allemaal bij elkaar gelogen.
Oh tof. Veel plezier.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb ik nu al weekend en is morgen de meet![]()
OMG, wij zijn echt elkaarquote:
Nu ik erover nadenk, heb ik allemaal wandelende takken gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 20:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt niet ielquote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb je nog niet eens voorgesteld aan mijn ouders.
Stiekem naar boven gesneaked met haar?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet maar al wel eens hier te logeren gehad
Zeker. En ook de vraag waarom sommige mensen in bepaalde groepen schijnen en het alpha-mannetje zijn en in andere groepen het kneusje. Of welke eigenschappe belangrijk zijn voor succes. Het leuke is ook dat iedereen altijd wel een mening heeft over dit soort onderwerpen. Iedereen is wel een beetje een sociaal psycholoog.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is zeker waar
En klinkt als heel interessant, het is gewoon bizar hoe anders mensen kunnen zijn in een groepKen je vast de film Das Experiment wel?
Als die bij ons op het werk in de kantine is kan ik wel, anders gaat het niet lukken hoor.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zie de OP.Lunchmeet. Op 24/12
Wij zijn afgelopen zaterdag geweestquote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga er zaterdag heen, afgelopen weekend konden we al geen kaarten meer reserveren
Freakyquote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OMG, wij zijn echt elkaar
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Ik heb alleen niet echt een uitgesproken mening![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk, heb ik allemaal wandelende takken gehad
TJ heeft geen röntgen nodig, ze houden hem gewoon voor een lamp
MPG waait weg als ik zucht
Degene daarvoor vond het water voor de deur al-tijd te koud
twee topics in een uur, of iig 1,5 uurquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
binnen het uur een topic vol![]()
spammers
Niet eens stiekemquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem naar boven gesneaked met haar?
[..]
Zeker. En ook de vraag waarom sommige mensen in bepaalde groepen schijnen en het alpha-mannetje zijn en in andere groepen het kneusje. Of welke eigenschappe belangrijk zijn voor succes. Het leuke is ook dat iedereen altijd wel een mening heeft over dit soort onderwerpen. Iedereen is wel een beetje een sociaal psycholoog.
Helemaal kapot gekeken. Zoek eens Die Welle op, ook een leuke (semi-waargebeurde) film van Duitse afkomst over een sociaal experiment.
Goed hequote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef wel.o.k het volgende:
binnen het uur een topic vol![]()
spammers
MarkA ?quote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Ik heb alleen niet echt een uitgesproken meningIk bedoel, ik ben zelfs verliefd geweest op Mark A
![]()
Wou je matten?quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Zo net naar de kerstuitvoering van de oudste geweest.
Damn damn damn, wat was dat mooi
Snuitjequote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb wel een typequote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
woah.
je hebt een type!
ik niet, ik doe ze gewoon van dik tot dun
Ik ben wel benieuwtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Wij zijn afgelopen zaterdag geweest
[..]
Freaky
ik besef nu pas dat ik een type hebquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
woah.
je hebt een type!
ik niet, ik doe ze gewoon van dik tot dun
Hij is gaaf. Het gaat nergens over en je blijft lachen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ga er zaterdag heen, afgelopen weekend konden we al geen kaarten meer reserveren
Ik dacht altijd dat ik absoluut niet van slanke mannen zou houden. Maar nu is toch al een paar keer het tegendeel bewezen.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Oke dan is het goedquote:Op donderdag 16 december 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij is gaaf. Het gaat nergens over en je blijft lachen.
Ik zie potentie.quote:
Mooi is dat he? Mijn vader is leraar basisonderwijs en die heeft daar ook altijd mooie verhalen over.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Symphonic het volgende:
Aj aj aj.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou, ik ben echt niet iel![]()
Dus dat wordt dan niets
Voor dat laatste hoef je niet dun te zijn. Ik duik bijvoorbeeld ook niet zo de zee in.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Whihihihihihi...ojaquote:Op donderdag 16 december 2010 20:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet
Ik heb alleen niet echt een uitgesproken meningIk bedoel, ik ben zelfs verliefd geweest op Mark A
![]()
Ja precies, en sowieso hoe mensen anders worden doordat de verantwoordelijkheid als het ware buiten hun zelf ligtquote:Op donderdag 16 december 2010 20:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stiekem naar boven gesneaked met haar?
[..]
Zeker. En ook de vraag waarom sommige mensen in bepaalde groepen schijnen en het alpha-mannetje zijn en in andere groepen het kneusje. Of welke eigenschappe belangrijk zijn voor succes. Het leuke is ook dat iedereen altijd wel een mening heeft over dit soort onderwerpen. Iedereen is wel een beetje een sociaal psycholoog.
Helemaal kapot gekeken. Zoek eens Die Welle op, ook een leuke (semi-waargebeurde) film van Duitse afkomst over een sociaal experiment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |