Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
In welk opzicht?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was niet leuk toen ik 14 was
wazzermetu?quote:
Maar dat zijn ze nietquote:
Dat doen papiervisjes toch?quote:
Ik zou er dit jaar neerzetten, merk je vanzelf wanneer je daadwerkelijk kunt beginnenquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef pgrferrari het volgende:
Hmmz, ik vul het sollicitatieform in.
Maar ze vragen de vroegste aanvangstdatum.
Ik weet niet wanneer ik wil beginnen![]()
Of dit jaar of volgend jaar pas.
Nee, dat moet echt nietquote:Op donderdag 16 december 2010 16:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[..]
Anders eindig ik net zoals jij
op 3 posts naquote:
Ik was geen leuke puberquote:
zsm dus?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou er dit jaar neerzetten, merk je vanzelf wanneer je daadwerkelijk kunt beginnen
[..]
Nee, dat moet echt niet![]()
En WW, ik zal eens goed opletten bij het nieuws
Oh jaquote:
LLquote:
RTV Oost moet je er dan opzetten, daar pikten ze een aantal studenten uit om een babbeltje te doen, waaronder deze eend.quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
En WW, ik zal eens goed opletten bij het nieuws
Dat zei ST ook vanmorgenquote:
Oh, dat geloof ik graag, maar ze zien er vies uitquote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef BONG4002 het volgende:
Topic alweer gesloten....dus wederom een CP:
[..]
Maar dat zijn ze niet
(Heb ik begrepen dan, ze zien er onsmakelijk uit maar een vlieg is veel onhygiënischer)
Ik val eigenlijk best wel meequote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was geen leuke puberHeel opstandig en koppig en vervelend
![]()
quote:
Oeh tof!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
RTV Oost moet je er dan opzetten, daar pikten ze een aantal studenten uit om een babbeltje te doen, waaronder deze eend.
Nee, die ook nietquote:
Ja, en vind het fijn je te zienquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat zei ST ook vanmorgen
Ik ben er ook wel hoor
ik was hangtuigquote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik val eigenlijk best wel meeJa, dat merk ik aan anderen
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat herken ik wel!quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, dat geloof ik graag, maar ze zien er vies uitEn vliegen vind ik ook smerig al kan ik wel gefascineerd raken als een vlieg zich aan het wassen is
Graagquote:
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.quote:
[sarcasme]wie dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 16:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Noem je mij nou een kind?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat herken ik wel!
Vroeger als kind keek ik daar ook vaak naar!
Oeh, die is wel scherpquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.
Klasgenootje van mij liep met een bordje: "Moet ik gaan prostitueren om te gaan studeren?"
Dat lokte nogal reacties uit.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[sarcasme]wie dan?[/sarcasme]
Maar je mag ook gewoon hoi zeggen en eerder terugkomen hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
heeft een tvp nog wel zin?
morgen zitten we waarschijnlijk in topic 2458
Oeps...sorryquote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Noem je mij nou een kind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En opletten op de bordjes, zitten een aantal mooie slogans tussen.
Klasgenootje van mij liep met een bordje: "Moet ik gaan prostitueren om te gaan studeren?"
Dat lokte nogal reacties uit.
Geen flauw idee.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, die is wel scherp
Enig idee hoe laat?
Daar merk ik dat ook aan jaquote:
hoiquote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar je mag ook gewoon hoi zeggen en eerder terugkomen hoor![]()
Universiteit Twente liep mee en dat is allemaal ICT en techniek. Ik verdenk de helft van de protestgangers van een FOK-verleden.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?
nee vaassenquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Oeps...sorry![]()
Ja, inderdaad, schaam je diepSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hehehehequote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
"Je bent te lelijk, dus dat gaat niet opschieten"? Of was er geen FOK!er in het publiek?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Oh hier?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, en vind het fijn je te zien![]()
Oh, okequote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee vaassenklein dorpje niks te doen
komt op hetzelfde neerquote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef Giertje het volgende:
[..]
nee vaassenklein dorpje niks te doen
Zal wel eens kijken danquote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Geen flauw idee.
En anders is er de TC Tubantia wel met de foto's.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar merk ik dat ook aan ja![]()
/serieus
Hoiquote:
Succes en smakelijk!quote:
quote:
Is dat wat?quote:
Druk druk drukquote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hier?
Ik weet niet of ik er vanavond ben moet mijn haartjes nog kleuren en J. zijn haren moeten ook gedaan worden. Maar misschien doe ik mijn haren morgen wel
Als dat je voorkeur is wel hoorquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
mag ik mijn koffie gewoon opdrinken
Maar natuurlijkquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
mag ik mijn koffie gewoon opdrinken
mja nou ja vriendengroep waar ik mee omging toendertijdquote:
Op naar de 1.000000quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
Er zijn bijna 700.000 posts in KSC![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Heb je de Muckposts ook meegeteldquote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo mijn haren zijn ook weer lekker kort
Totaal aantal posts: 695375quote:Op donderdag 16 december 2010 17:06 schreef RockNijntje het volgende:
![]()
Tot later meisquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk
Doe maar rustig aan, ik ga nu eerst even wat aan mijn hoofd doen, weet niet of ik er vanavond benTot misschien later
quote:Op donderdag 16 december 2010 16:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was geen leuke puberHeel opstandig en koppig en vervelend
![]()
rustig aan marijkequote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk
Doe maar rustig aan, ik ga nu eerst even wat aan mijn hoofd doen, weet niet of ik er vanavond benTot misschien later
Jaaaquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Fijne avond alvast mocht ik je niet meer spreken hierquote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk
Waarschijnlijk wel hèquote:Op donderdag 16 december 2010 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je de Muckposts ook meegeteld?
Dus bijna 700.000quote:Op donderdag 16 december 2010 17:09 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Totaal aantal posts: 695375
LLquote:Op donderdag 16 december 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh hier?
Ik weet niet of ik er vanavond ben moet mijn haartjes nog kleuren en J. zijn haren moeten ook gedaan worden. Maar misschien doe ik mijn haren morgen wel
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef Giertje het volgende:
waar zie je dat dan hoeveel posts er hier zijn gemaakt?
die is net wegquote:
Goed eten en dan relaxen jij!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Druk druk druk
niksquote:
Wat leuk al die statsquote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?reeks_id=3
Jaaaa ik weet het nu ook voortaan
Vind ik ookquote:
Totaal aantal topics: 2311quote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
damn das veelquote:Op donderdag 16 december 2010 17:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Pilesquote:
Dat snapte ik ook al niet!quote:Op donderdag 16 december 2010 17:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Totaal aantal topics: 2311
quote:
Het is een complotquote:
Heb de link gelijk even gebookmarkedquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb de link gelijk even gebookmarked
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:17 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb de link gelijk even gebookmarked
quote:
quote:
Dankquote:
Grappig ook de teloorgang van de TAL SCquote:
in het begin is er nogal gekloot met de nummeringquote:
waarom staat PUB er eigenlijk niet bij?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig ook de teloorgang van de TAL SC
Tellertjes en metertjesquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
Vraag me toch af hoe dat allemaal bijgehouden wordt, vind het iig een knap staaltje werk
Heb de TAL stats even vluchtig bekeken en de piek was toch wel rond het WK, maar toen was het ook supergezellig daarquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht ik alquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het begin is er nogal gekloot met de nummering
op het moment doet de bot wat moeilijk en moeten de topics handmatig erin worden gezet maar dan gaat het verder automatischquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Dank![]()
![]()
Vraag me toch af hoe dat allemaal bijgehouden wordt, vind het iig een knap staaltje werk
steek er een komkommer inquote:
Ok, ik ben wegquote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
steek er een komkommer in
laters autootjequote:
Geen Nirvana deze keerquote:Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Heyy, wait, I got a new complain
Jawohl, stond nog aanquote:
NEE HEURRRR.quote:
jawel ik zet net hier de muziek uitquote:
Dat is volgens mij prima te verklarenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is volgens mij prima te verklaren
MSE lijkt op MUSEquote:Op donderdag 16 december 2010 17:32 schreef BONG4002 het volgende:
Even MSE updaten brb
EDIT: En bijgewerkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MSE lijkt op MUSEdacht ik serieus ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
dat weet Fles ook welquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MSE lijkt op MUSETis toch iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis toch iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Ah..ja volgens mij weet ik idd wat je bedoeldquote:
teveel bagger ?quote:
Oh, het is constant daar, dus dat moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah..ja volgens mij weet ik idd wat je bedoeld
Ik kan me dat nog wel herinneren.
Nee, de KSC is daar de top in hoor!quote:
Waar danne?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Eindelijk ook streetview van onze straat![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis toch iets heel andersHeel anders jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Knights Of Cydoniaquote:
Jaaaaa dat wil je wel weten hèquote:
ik was al bangquote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de KSC is daar de top in hoor!
quote:
sssstttttttttttttttquote:
quote:
jullie leven nogquote:
Jaaaquote:
quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaMaar ik was stil omdat iedereen stil was
Het moet natuurlijk wel een SlowChat blijven hequote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaMaar ik was stil omdat iedereen stil was
ik heb nog nooit één van die drie smaken geproefdquote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mango Red Chili chips is echt ranzig![]()
'' kijk toe hoe '
' kotst
SpeedChatquote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk wel een SlowChat blijven he
Doe mij maar Pirato chips of Pringles + sambal Oelekquote:Op donderdag 16 december 2010 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Mango Red Chili chips is echt ranzig![]()
'' Kijkt daar toe hoe '
' kotst
Im ernst? Mensch, wie Großartig!quote:
Patatje Joppie moet je echt een keer proberenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nog nooit één van die drie smaken geproefd
Pringlesquote:Op donderdag 16 december 2010 17:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Doe mij maar Pirato chips of Pringles + sambal Oelek
quote:
Daar leek het vanmiddag idd wel opquote:
Zal ik doenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Patatje Joppie moet je echt een keer proberen![]()
Vanmiddag viel nog best meequote:Op donderdag 16 december 2010 17:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[ afbeelding ].
[..]
Daar leek het vanmiddag idd wel op
Kon het zelf amper bijhouden
mijn dubbelepunt Y doet het nietquote:
Wel.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
mijn dubbelepunt Y doet het niet
hij knikt niet
quote:
Killer!quote:
Echt?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vanmiddag viel nog best mee
Hier welquote:
Rustig van je oude dag genietenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:56 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Echt?![]()
Ben (speed)chatten niet meer zo gewend, MSN staat ook altijd uit en gebruik ik niet meer
Vroeger was dat wel anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:57 schreef RockNijntje het volgende:
Rustig van je oude dag genietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
* voelt zich ineens heel oud
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
wat is kort?quote:
Mijn haar.quote:
Valt mee hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb mijn echte I-net fase wel gehad, tis dat ik nu zo gezellig meepost hier maar anders had de PC alweer uit gestaan
Maar dat is denk ik wel mooi bij jouquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:02 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Valt mee hoor31 is niet oud!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar heb mijn echte I-net fase wel gehad, tis dat ik nu zo gezellig meepost hier maar anders had de PC alweer uit gestaan
GMTAquote:
preciesquote:
quote:
Thnxquote:
Eet smakelijkquote:
quote:
quote:
Dankseswelquote:
Werk zequote:Op donderdag 16 december 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens werken![]()
laters
Werk ze en tot de volgende xquote:Op donderdag 16 december 2010 18:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga maar eens werken![]()
laters
Pieñataquote:Op donderdag 16 december 2010 18:11 schreef Pien85 het volgende:
Zo, nu hoef ik voorlopig de deur niet meer uit
Boodschappen binnen?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:11 schreef Pien85 het volgende:
Zo, nu hoef ik voorlopig de deur niet meer uit
Smakelijk Famousquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn soepje is klaar!
Tot ztrakz!
Boodschappen gedaan, bij moeder geweest, morgen ben ik vrijquote:
Kerstvakantie of gewoon een losse vrije dag?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, bij moeder geweest, morgen ben ik vrij
[latereactie] Eet smakelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn soepje is klaar!
Tot ztrakz!
Dat heb je vrij snel gedaan!quote:
Eerder van tafel gegaan, er wordt niks van gezegd deze keerquote:Op donderdag 16 december 2010 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je vrij snel gedaan!
Ik moet zo nog eten, sterker nog: ik ga nu ff eten dus brb
smakelijk bongquote:Op donderdag 16 december 2010 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je vrij snel gedaan!
Ik moet zo nog eten, sterker nog: ik ga nu ff eten dus brb
Vermoord de katquote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kat bracht toen straks een babymuisje naar binnen![]()
pinpongen met zo'n beestje gaat dus niet![]()
gooien we muisje weg is isonny hier alles aan het afzoeken waar dat muisje nou is gebleven![]()
en mauwen dat die doet
De kat van mijn ouders heeft geelzucht.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kat bracht toen straks een babymuisje naar binnen![]()
pinpongen met zo'n beestje gaat dus niet![]()
gooien we muisje weg is isonny hier alles aan het afzoeken waar dat muisje nou is gebleven![]()
en mauwen dat die doet
quote:
Ik vind dat de muizen de kat moeten vangen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
echt niet![]()
hij is hier om de muizen te vangen
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een kutweer![]()
het zal vanavond niet druk worden
Ik werk niet op vrijdagenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kerstvakantie of gewoon een losse vrije dag?
Maar iig lekker dat je niet meer de deur uit hoeft te gaan met het slechte weer op komst (althans nu valt het nog mee maar de prognose is wat minder)
Noodlesoepquote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Douchen was een goed planMaar nog steeds hoofdpijn
Ga lekker iets makkelijks eten, noodlesoep
lucht je hart meisjequote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Onze kamer ziet er stom uit met die kerstboom
Je schoenen!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
smakelijk marijkequote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Douchen was een goed planMaar nog steeds hoofdpijn
Ga lekker iets makkelijks eten, noodlesoep
bij ons in de zaakquote:
dat was daarvoor ook alquote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Veel plezierquote:
Huh?quote:
was zequote:
En hoe zou jij dat moeten weten?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was daarvoor ook al
Ja, lekker he?quote:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Dankje jarige batsbaasquote:
Helderziend/voelend/ruikend?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zou jij dat moeten weten?
Heel lekkerquote:
webcamquote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zou jij dat moeten weten?
Kan beter : ) Vandaag naar de huisarts geweest maar het was weer eens een andere en ik heb er niet veel vertrouwen in dat het nu beter gaat gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Hoe is het meis?
Die bevindt zich niet in de woonkamerquote:
misschien heb ik vanavond wel gelukquote:
Hij ruikt dat onze kamer stom isquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helderziend/voelend/ruikend?
dat denk jijquote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die bevindt zich niet in de woonkamer
Je moet echt wat meer opletten op school, het is per ongelukquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel lekkerBehalve als iemand het "perongelijk" over je heen gooit
Maar wat heeft die gezegd dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan beter : ) Vandaag naar de huisarts geweest maar het was weer eens een andere en ik heb er niet veel vertrouwen in dat het nu beter gaat gaanMaar we zullen zien.
En daar? Koppijn dus?
Ik kom vanavond niet hoor, ik heb hoofdpijnquote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien heb ik vanavond wel geluk![]()
![]()
Oops, dat heb ik serieus nooit gewetenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer opletten op school, het is per ongeluk![]()
En nee, heet eten over je heen krijgen is nooit tof
ik weet een perfect huismiddeltje tegen hoofdpijnquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat heeft die gezegd dan?Heb je longontsteking?
Ja, hoofdpijn en stuk
[..]
Ik kom vanavond niet hoor, ik heb hoofdpijn![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ruikt dat onze kamer stom is![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ruik ik ruik Bekkie! Ruik je mij?
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:41RRQILZjTy88M:http://i912.photobucket.c(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oops, dat heb ik serieus nooit geweten![]()
En dat noemen ze dan VWO
![]()
Kom je me halen?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet een perfect huismiddeltje tegen hoofdpijn![]()
whehehehequote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ruik ik ruik Bekkie! Ruik je mij?
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:41RRQILZjTy88M:http://i912.photobucket.c(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Oh, is dat je huismiddeltjequote:
Whahaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, is dat je huismiddeltje
Nou het begon met dat ze vroeg of ik ooit astma klachten heb gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat heeft die gezegd dan?Heb je longontsteking?
Ja, hoofdpijn en stuk
dat gaat ik niet meer op tijd halenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
[..]
Kom je me halen?![]()
Platvoet en z'n vriendjesquote:
Lieverd, het is vadsig...quote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, is dat je huismiddeltje
Dat weet ik dan weer wel, maar wij noemen het fatsigquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het is vadsig...
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het is vadsig...
smoesjesquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, maar wij noemen het fatsig
Bijzonder allemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou het begon met dat ze vroeg of ik ooit astma klachten heb gehadZe zei dat er geen ontsteking zit, maar temperatuur controleren heeft ze ook niet gedaan
Ik heb neusspray gekregen (waarom in godsnaam, mijn neus zit niet dicht) en een hoestonderdrukker (waarvan in de bijsluiter staat dat ik die niet moet gebruiken als ik hoest met slijm.. en ik hoest met slijm). Dus nouja, we zullen zien of het helpt.
Ondertussen krijg ik wel kickass buikspieren van het hoesten
ik een marlboroquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, heerlijk gegeten en nu even een Gauloise activeren.
wellusquote:
Buuhquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat ik niet meer op tijd halen![]()
over een kwartier gaan we al open
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, maar wij noemen het fatsig
quote:
Mjah precies, dus als volgende week niks veranderd is bel ik lekker nog een keerquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijzonder allemaalIk hoop dat je je snel beter voelt
Ook een kop noodle-kippensoep?
beloofdquote:Op donderdag 16 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BuuhDan een volgende keer
[..]
Die kwamen vroeger in de kroeg en als je dan 2 pakjes kocht dan kreeg je een cadeautjequote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, heerlijk gegeten en nu even een Gauloise activeren.
Flavorplusquote:
Rook(te) je?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kwamen vroeger in de kroeg en als je dan 2 pakjes kocht dan kreeg je een cadeautjeIk had toen een stuiterende aansteker
(rubberen hoes voor om de aansteker)
Zolang ik niet aan prostaten hoef te zitten vind ik alles goedquote:
*proestquote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zolang ik niet aan prostaten hoef te zitten vind ik alles goed![]()
Leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kwamen vroeger in de kroeg en als je dan 2 pakjes kocht dan kreeg je een cadeautjeIk had toen een stuiterende aansteker
(rubberen hoes voor om de aansteker)
Klinkt lekker, kende deze variant nog nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
De MIquote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zolang ik niet aan prostaten hoef te zitten vind ik alles goed![]()
Ja en niet doen hoorquote:
moet je ook niet doenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
Goh ik werk ook eens langer door op donderdag
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef wel.o.k het volgende:
hoi
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Knap!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en niet doen hoorIk heb op de basisschool m'n eerste sigaretje gerookt
Toen in de brugklas echt begonnen, een paar jaar niet gedaan en toen vanaf dat ik op kamers ging (toen was ik 17)... Nu ben ik in januari 5 jaar gestopt
Volhoudenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen in de brugklas echt begonnen, een paar jaar niet gedaan en toen vanaf dat ik op kamers ging (toen was ik 17)... Nu ben ik in januari 5 jaar gestopt
Okidokiquote:
hoi
Lieve wok, je moet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook de instructievideo zien?quote:![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hoi
wokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik had in 6 maanden tijd 2 sterfgevallen door kanker en was het helemaal zatquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volhouden
Ik heb nog nooit gerookt, vind het zo ontzettend erg stinken
Ik kreeg astma, dat werkt ook primaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had in 6 maanden tijd 2 sterfgevallen door kanker en was het helemaal zatDus toen ben ik gestopt, anders had ik het ook niet gered denk ik....
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
Goh ik werk ook eens langer door op donderdag
quote:
Om het even positief te houden: je hebt wel lekker centjes verdiendquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijktmaar heb dit jaar geen judo meer dus kan ik wel langer door gaan
FHAquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg astma, dat werkt ook prima
Jupquote:
Als het zo dichtbij komt kan ik me dat heel goed voorstellen idd, niet dat ik me zorgen maak, voel me (nog) kerngezond besides dat ik een hele zware vorm van (hoofd)pijn heb...migraine maar dan 1000x pijnlijker zegmaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had in 6 maanden tijd 2 sterfgevallen door kanker en was het helemaal zatDus toen ben ik gestopt, anders had ik het ook niet gered denk ik....
ik ben op mijn 32ste pas begonnenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo denk ik er gelukkig (nog steeds) overquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo!Je kunt beter nooit beginnen dan dat je moet stoppen
Ik rookte stug door ondanks de inhallatorsquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg astma, dat werkt ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |