quote:
quote:
Dankquote:
Grappig ook de teloorgang van de TAL SCquote:
in het begin is er nogal gekloot met de nummeringquote:
waarom staat PUB er eigenlijk niet bij?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Grappig ook de teloorgang van de TAL SC
Tellertjes en metertjesquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
Vraag me toch af hoe dat allemaal bijgehouden wordt, vind het iig een knap staaltje werk
Heb de TAL stats even vluchtig bekeken en de piek was toch wel rond het WK, maar toen was het ook supergezellig daarquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dacht ik alquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
in het begin is er nogal gekloot met de nummering
op het moment doet de bot wat moeilijk en moeten de topics handmatig erin worden gezet maar dan gaat het verder automatischquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
[..]
Dank![]()
![]()
Vraag me toch af hoe dat allemaal bijgehouden wordt, vind het iig een knap staaltje werk
steek er een komkommer inquote:
Ok, ik ben wegquote:Op donderdag 16 december 2010 17:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
steek er een komkommer in
laters autootjequote:
Geen Nirvana deze keerquote:Op donderdag 16 december 2010 17:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Heyy, wait, I got a new complain
Jawohl, stond nog aanquote:
NEE HEURRRR.quote:
jawel ik zet net hier de muziek uitquote:
Dat is volgens mij prima te verklarenquote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vertel?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is volgens mij prima te verklaren
MSE lijkt op MUSEquote:Op donderdag 16 december 2010 17:32 schreef BONG4002 het volgende:
Even MSE updaten brb
EDIT: En bijgewerkt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MSE lijkt op MUSEdacht ik serieus ook aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |