Whahaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, is dat je huismiddeltje
Nou het begon met dat ze vroeg of ik ooit astma klachten heb gehadquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar wat heeft die gezegd dan?Heb je longontsteking?
Ja, hoofdpijn en stuk
dat gaat ik niet meer op tijd halenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oeps
[..]
Kom je me halen?![]()
Platvoet en z'n vriendjesquote:
Lieverd, het is vadsig...quote:
gelukkig nietquote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, is dat je huismiddeltje
Dat weet ik dan weer wel, maar wij noemen het fatsigquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het is vadsig...
GMTAquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieverd, het is vadsig...
smoesjesquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, maar wij noemen het fatsig
Bijzonder allemaalquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou het begon met dat ze vroeg of ik ooit astma klachten heb gehadZe zei dat er geen ontsteking zit, maar temperatuur controleren heeft ze ook niet gedaan
Ik heb neusspray gekregen (waarom in godsnaam, mijn neus zit niet dicht) en een hoestonderdrukker (waarvan in de bijsluiter staat dat ik die niet moet gebruiken als ik hoest met slijm.. en ik hoest met slijm). Dus nouja, we zullen zien of het helpt.
Ondertussen krijg ik wel kickass buikspieren van het hoesten
ik een marlboroquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, heerlijk gegeten en nu even een Gauloise activeren.
wellusquote:
Buuhquote:Op donderdag 16 december 2010 18:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat gaat ik niet meer op tijd halen![]()
over een kwartier gaan we al open
quote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat weet ik dan weer wel, maar wij noemen het fatsig
quote:
Mjah precies, dus als volgende week niks veranderd is bel ik lekker nog een keerquote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bijzonder allemaalIk hoop dat je je snel beter voelt
Ook een kop noodle-kippensoep?
beloofdquote:Op donderdag 16 december 2010 18:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BuuhDan een volgende keer
[..]
Die kwamen vroeger in de kroeg en als je dan 2 pakjes kocht dan kreeg je een cadeautjequote:Op donderdag 16 december 2010 18:46 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, heerlijk gegeten en nu even een Gauloise activeren.
Flavorplusquote:
Rook(te) je?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kwamen vroeger in de kroeg en als je dan 2 pakjes kocht dan kreeg je een cadeautjeIk had toen een stuiterende aansteker
(rubberen hoes voor om de aansteker)
Zolang ik niet aan prostaten hoef te zitten vind ik alles goedquote:
*proestquote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zolang ik niet aan prostaten hoef te zitten vind ik alles goed![]()
Leuk!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die kwamen vroeger in de kroeg en als je dan 2 pakjes kocht dan kreeg je een cadeautjeIk had toen een stuiterende aansteker
(rubberen hoes voor om de aansteker)
Klinkt lekker, kende deze variant nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |