Kerstvakantie of gewoon een losse vrije dag?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Boodschappen gedaan, bij moeder geweest, morgen ben ik vrij
[latereactie] Eet smakelijkquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef TheFamousMan het volgende:
Mijn soepje is klaar!
Tot ztrakz!
Dat heb je vrij snel gedaan!quote:
Eerder van tafel gegaan, er wordt niks van gezegd deze keerquote:Op donderdag 16 december 2010 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je vrij snel gedaan!
Ik moet zo nog eten, sterker nog: ik ga nu ff eten dus brb
smakelijk bongquote:Op donderdag 16 december 2010 18:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat heb je vrij snel gedaan!
Ik moet zo nog eten, sterker nog: ik ga nu ff eten dus brb
Vermoord de katquote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kat bracht toen straks een babymuisje naar binnen![]()
pinpongen met zo'n beestje gaat dus niet![]()
gooien we muisje weg is isonny hier alles aan het afzoeken waar dat muisje nou is gebleven![]()
en mauwen dat die doet
De kat van mijn ouders heeft geelzucht.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
de kat bracht toen straks een babymuisje naar binnen![]()
pinpongen met zo'n beestje gaat dus niet![]()
gooien we muisje weg is isonny hier alles aan het afzoeken waar dat muisje nou is gebleven![]()
en mauwen dat die doet
quote:
Ik vind dat de muizen de kat moeten vangen.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
echt niet![]()
hij is hier om de muizen te vangen
Waar?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
wat een kutweer![]()
het zal vanavond niet druk worden
Ik werk niet op vrijdagenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Kerstvakantie of gewoon een losse vrije dag?
Maar iig lekker dat je niet meer de deur uit hoeft te gaan met het slechte weer op komst (althans nu valt het nog mee maar de prognose is wat minder)
Noodlesoepquote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Douchen was een goed planMaar nog steeds hoofdpijn
Ga lekker iets makkelijks eten, noodlesoep
lucht je hart meisjequote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Onze kamer ziet er stom uit met die kerstboom
Je schoenen!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
smakelijk marijkequote:Op donderdag 16 december 2010 18:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Douchen was een goed planMaar nog steeds hoofdpijn
Ga lekker iets makkelijks eten, noodlesoep
bij ons in de zaakquote:
dat was daarvoor ook alquote:Op donderdag 16 december 2010 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
Veel plezierquote:
Huh?quote:
was zequote:
En hoe zou jij dat moeten weten?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was daarvoor ook al
Ja, lekker he?quote:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!quote:
Dankje jarige batsbaasquote:
Helderziend/voelend/ruikend?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zou jij dat moeten weten?
Heel lekkerquote:
webcamquote:Op donderdag 16 december 2010 18:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En hoe zou jij dat moeten weten?
Kan beter : ) Vandaag naar de huisarts geweest maar het was weer eens een andere en ik heb er niet veel vertrouwen in dat het nu beter gaat gaanquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!Hoe is het meis?
Die bevindt zich niet in de woonkamerquote:
misschien heb ik vanavond wel gelukquote:
Hij ruikt dat onze kamer stom isquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Helderziend/voelend/ruikend?
dat denk jijquote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die bevindt zich niet in de woonkamer
Je moet echt wat meer opletten op school, het is per ongelukquote:Op donderdag 16 december 2010 18:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heel lekkerBehalve als iemand het "perongelijk" over je heen gooit
Maar wat heeft die gezegd dan?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef Fha het volgende:
[..]
Kan beter : ) Vandaag naar de huisarts geweest maar het was weer eens een andere en ik heb er niet veel vertrouwen in dat het nu beter gaat gaanMaar we zullen zien.
En daar? Koppijn dus?
Ik kom vanavond niet hoor, ik heb hoofdpijnquote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
misschien heb ik vanavond wel geluk![]()
![]()
Oops, dat heb ik serieus nooit gewetenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je moet echt wat meer opletten op school, het is per ongeluk![]()
En nee, heet eten over je heen krijgen is nooit tof
ik weet een perfect huismiddeltje tegen hoofdpijnquote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar wat heeft die gezegd dan?Heb je longontsteking?
Ja, hoofdpijn en stuk
[..]
Ik kom vanavond niet hoor, ik heb hoofdpijn![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij ruikt dat onze kamer stom is![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ruik ik ruik Bekkie! Ruik je mij?
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:41RRQILZjTy88M:http://i912.photobucket.c(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oops, dat heb ik serieus nooit geweten![]()
En dat noemen ze dan VWO
![]()
Kom je me halen?quote:Op donderdag 16 december 2010 18:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik weet een perfect huismiddeltje tegen hoofdpijn![]()
whehehehequote:Op donderdag 16 december 2010 18:44 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik ruik ik ruik Bekkie! Ruik je mij?
[ [url=http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:41RRQILZjTy88M:http://i912.photobucket.c(...)e.jpg&t=1]afbeelding[/url] ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |