dat weet Fles ook welquote:
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MSE lijkt op MUSETis toch iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis toch iets heel andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Ah..ja volgens mij weet ik idd wat je bedoeldquote:
teveel bagger ?quote:
Oh, het is constant daar, dus dat moeten ze zelf weten.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ah..ja volgens mij weet ik idd wat je bedoeld
Ik kan me dat nog wel herinneren.
Nee, de KSC is daar de top in hoor!quote:
Waar danne?quote:Op donderdag 16 december 2010 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
Eindelijk ook streetview van onze straat![]()
quote:Op donderdag 16 december 2010 17:37 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Tis toch iets heel andersHeel anders jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Knights Of Cydoniaquote:
Jaaaaa dat wil je wel weten hèquote:
ik was al bangquote:Op donderdag 16 december 2010 17:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de KSC is daar de top in hoor!
quote:
sssstttttttttttttttquote:
quote:
jullie leven nogquote:
Jaaaquote:
quote:
herkenbaarquote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaMaar ik was stil omdat iedereen stil was
Het moet natuurlijk wel een SlowChat blijven hequote:Op donderdag 16 december 2010 17:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaMaar ik was stil omdat iedereen stil was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |