SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
De MIquote:Op donderdag 16 december 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zolang ik niet aan prostaten hoef te zitten vind ik alles goed![]()
Ja en niet doen hoorquote:
moet je ook niet doenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
Goh ik werk ook eens langer door op donderdag
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef wel.o.k het volgende:
hoi
HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Knap!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja en niet doen hoorIk heb op de basisschool m'n eerste sigaretje gerookt
Toen in de brugklas echt begonnen, een paar jaar niet gedaan en toen vanaf dat ik op kamers ging (toen was ik 17)... Nu ben ik in januari 5 jaar gestopt
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
Volhoudenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen in de brugklas echt begonnen, een paar jaar niet gedaan en toen vanaf dat ik op kamers ging (toen was ik 17)... Nu ben ik in januari 5 jaar gestopt
Okidokiquote:
hoi
Lieve wok, je moet nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wil je ook de instructievideo zien?quote:![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
hoi
wokkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Ik had in 6 maanden tijd 2 sterfgevallen door kanker en was het helemaal zatquote:
Goed zo!quote:Op donderdag 16 december 2010 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volhouden
Ik heb nog nooit gerookt, vind het zo ontzettend erg stinken
Ik kreeg astma, dat werkt ook primaquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had in 6 maanden tijd 2 sterfgevallen door kanker en was het helemaal zatDus toen ben ik gestopt, anders had ik het ook niet gered denk ik....
quote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Trevland het volgende:
Goh ik werk ook eens langer door op donderdag
quote:
Om het even positief te houden: je hebt wel lekker centjes verdiendquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat blijktmaar heb dit jaar geen judo meer dus kan ik wel langer door gaan
FHAquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg astma, dat werkt ook prima
Jupquote:
Als het zo dichtbij komt kan ik me dat heel goed voorstellen idd, niet dat ik me zorgen maak, voel me (nog) kerngezond besides dat ik een hele zware vorm van (hoofd)pijn heb...migraine maar dan 1000x pijnlijker zegmaar.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had in 6 maanden tijd 2 sterfgevallen door kanker en was het helemaal zatDus toen ben ik gestopt, anders had ik het ook niet gered denk ik....
ik ben op mijn 32ste pas begonnenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo denk ik er gelukkig (nog steeds) overquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Goed zo!Je kunt beter nooit beginnen dan dat je moet stoppen
Ik rookte stug door ondanks de inhallatorsquote:Op donderdag 16 december 2010 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kreeg astma, dat werkt ook prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |