Klopt het wordt lastig. Een symbolisch bedrag lijkt me meer op zijn plaats. Maar het gaat mij om het geweten van ons land op dat gebied. Het passte in die tijd, maar dat betekend niet dat je geen excuses moet aanbieden. Dan geven we ze een symbolisch bedrag van 1948 euroquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt enig idee als het gaat om de omvang? We spreken dan algauw over ettelijke honderden miljoenen.
Je gaar toch geen geld geven aan een dictatuur als Indonesie?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
Jij was eerder
[..]
Klopt het wordt lastig. Een symbolisch bedrag lijkt me meer op zijn plaats. Maar het gaat mij om het geweten van ons land op dat gebied. Het passte in die tijd, maar dat betekend niet dat je geen excuses moet aanbieden. Dan geven we ze een symbolisch bedrag van 1948 euro
Ga zelf zoeken i.p.v. andere mensen te laten zoeken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fijn, je hebt een nieuwe aangemaakt!
Maar:
Die "witte spelling" kan er wel uit, was een grapje nav de vorige topictitel..
En waar vind je die OP nu ook alweer?
Vuile sadistische klootzakken!! Kan daar ZOOO kwaad over worden!!quote:
Touchéquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken i.p.v. andere mensen te laten zoeken.![]()
Is dit echt?quote:
Nee, opgenomen in Hollywood......Het is Will Smith onder die jurk...quote:
Heb 'm bij de favorieten gezetquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken i.p.v. andere mensen te laten zoeken.![]()
De OP kun je hier vinden!
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb 'm bij de favorieten gezet
Ja sorry hoor maar ik kon me ogen niet geloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, opgenomen in Hollywood......Het is Will Smith onder die jurk...
Wat denk je?
Sudan he...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik kon me ogen niet geloven.
Dan moet ze volgende keer maar wel een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten.quote:
Dat is nog eens streng straffen he...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik kon me ogen niet geloven.
Kwestie van tijd jongen, kwestie van tijd!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Zolcon het volgende:
Ziek land sudan. gelukkig gebeuren dit soort dingen in nederland niet
Ja, we zijn zo zwak als westerse cultuur.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kwestie van tijd jongen, kwestie van tijd!
Behoorlijk, was dat een zweep ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is nog eens streng straffen he...
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Behoorlijk, was dat een zweep ofzo?
Zo zien zwepen er inderdaad uit. Dit is niets voor in de slaapkamer btw.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo zien zwepen er inderdaad uit. Dit is niets voor in de slaapkamer btw.
Leer je dat niet op havo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt dat waterboarden lijkt me ook niet echt een feestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Arglist het volgende:
Maar goed, Sudan is dan ook een achterlijk land. Maar ik denk niet dat mensen op Guantanamo beter behandeld worden, laat staan die wikileak-lekkers oei oei.
Gast doe normaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leer je dat niet op havo?
[ afbeelding ]
Joh was een grapje. geen onderdeel van die hetze tegen jou die je waarneemt hoorquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leer je dat niet op havo?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nu ff iets LEUKS posten? Kan ik weer f flachen.. Werd daar helemaal naar van..
Of wat dacht je van die helden in de Abu Ghraib-gevangenis? Daar is Robert M. vergeleken nog een heilige bij...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt dat waterboarden lijkt me ook niet echt een feest![]()
Hier word ik ook niet vrolijk vanquote:
roeptoeter is zo'n mooi woordquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Zolcon het volgende:
Ferrier aanvallen op dat zij het kabinet gedoogd. haha Pechtold weet waar de gevoelige snaren zich bevinden
Dan ga ik weer luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Zolcon het volgende:
Ferrier aanvallen op dat zij het kabinet gedoogd. haha Pechtold weet waar de gevoelige snaren zich bevinden
tja. hoe mensen met elkaar omgaan is walgelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die helden in de Abu Ghraib-gevangenis? Daar is Robert M. vergeleken nog een heilige bij...
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tja. hoe mensen met elkaar omgaan is walgelijk.
Who cares.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit nog niet op de HAVO
klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)
Ik, excuses dat je een bepaalde druk opleg door deze insinuatie.quote:
Door al die Marokkaantjes in Nederland is de bondkraag weer teruggekeerd in het straatbeeld. Islamiseringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.htmlquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nu ff iets LEUKS posten? Kan ik weer f flachen.. Werd daar helemaal naar van..
Bond:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Door al die Marokkaantjes in Nederland is de bondkraag weer teruggekeerd in het straatbeeld. Islamisering
Bont inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bond: [ afbeelding ]
Bont: [ afbeelding ]
Denk dat je het tweede bedoelt
En welke conclusies trek je daar uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.html
Ja knorrigquote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Zolcon het volgende:
Die voorzitter komt altijd een beetje irritant over.
Doet die tweede nu een facepalm of is hij aan het bidden?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bond: [ afbeelding ]
Bont: [ afbeelding ]
Denk dat je het tweede bedoelt
Thanks!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.html
Ik kan concluderen dat PVV'ers zo gefocused zijn op hun vaste riedel die ze permanent herhalen zonder naar anderen te luisteren dat ze niet echt afgeleid worden. Terwijl links graag echt iets wil bereiken en dus luisterende mensen verwacht.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
En welke conclusies trek je daar uit?
Gaat wel lukken. Tis alleen de vraag als ik havo in 1 jaar ga doen of in 2 jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik, excuses dat je een bepaalde druk opleg door deze insinuatie.
Wel slagen heh!
VVD'er heh, zal vandaag wel te weinig mensen hun uitkering hebben ontnomen. Daarom is hij een beetje knorig, hij moet zijn quotum nog halenquote:
Verschil tussen Mavo en Havo is heel erg groot. maar heb je al een toezegging van afdelingshoofd Havo dat je volgend jaar havo mag doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. Tis alleen de vraag als ik havo in 1 jaar ga doen of in 2 jaar.
Mijn conclusie was dat de PVV'ers niets op hebben met fatsoensnormen, behalve Hero dan.....Maar het blijft een clown.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kan concluderen dat PVV'ers zo gefocused zijn op hun vaste riedel die ze permanent herhalen zonder naar anderen te luisteren dat ze niet echt afgeleid worden. Terwijl links graag echt iets wil bereiken en dus luisterende mensen verwacht.
Hero is gewoon bezorgd en heeft geen dubbele agenda. de rest van de pvv wel. maar ik kan me wel vinden in jou conclusie.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mijn conclusie was dat de PVV'ers niets op hebben met fatsoensnormen, behalve Hero dan.....Maar het blijft een clown.
Voor beide conclusies (die van jou en die van Zolcon) valt wel iets te zeggen..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mijn conclusie was dat de PVV'ers niets op hebben met fatsoensnormen, behalve Hero dan.....Maar het blijft een clown.
Ze pissen wel netjes op de deurmat en niet zomaar in de gangquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Aan het gedogen dat mensen racistische uitspraken doen op Fok.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Remlof trouwens? Heb hem nu al 2 avonden niet gezien hier...
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Aan het gedogen dat mensen racistische uitspraken doen op Fok.
Heh, ik zou dat toch fantastische vinden als hij dat bij ons zou proberen met 2 flink grote akita's achter de deurquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Tem het volgende:
Ze pissen wel netjes op de deurmat en niet zomaar in de gang
Mooie honden. Ik vind keeshonden tof.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ik zou dat toch fantastische vinden als hij dat bij ons zou proberen met 2 flink grote akita's achter de deur
Ja, onder voorbehoud dat ik mijn mavo haal natuurlijk. In principe kan ik dit redelijk op mijn sloffe doen, alleen Engels vind ik ronduit kut. Maar je kan havo top doen en havo schakel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Verschil tussen Mavo en Havo is heel erg groot. maar heb je al een toezegging van afdelingshoofd Havo dat je volgend jaar havo mag doen?
Ja, dit. Is gepost in NWS dus niet interessant.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ik zou dat toch fantastische vinden als hij dat bij ons zou proberen met 2 flink grote akita's achter de deur
Waar gaat dit over?? Wel een enorm sneue post..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, dit. Is gepost in NWS dus niet interessant.
[..]
Het racistische element ontgaat mij een beetje.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[..]
Die overvaller die is overleden nadat hij door de winkeleigenaar van de trap is geduwd (bewust of onbewust)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?? Wel een enorm sneue post..
Blijf nou daar... -.-quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het racistische element ontgaat mij een beetje.....
Tsss... En dan wordt gezegd dat Cohen ongelijk heeft met zijn vergelijking??quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die overvaller die is overleden nadat hij door de winkeleigenaar van de trap is geduwd (bewust of onbewust)
Laat ik het discriminerend noemen, gezien het feit dat racisme tegenwoordig teveel gebruikt wordt.quote:Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
ik wilde net vragen wie dat is.quote:
Dit kan ook een tactische zet zijn van Hillen. Ik acht Hillen nog geniepiger dan Verhagenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[..]
Die wil Iran binnenvallen.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
ik wilde net vragen wie dat is.
Ik mocht pas na de uitslag van mijn examen VWO mocht doen. Maar het verschil tussen mavo en havo is echt enorm ik waarschuw je maar vast. mavo eindexamen is echt van een heel laag niveau, niet dat dat erg is.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, onder voorbehoud dat ik mijn mavo haal natuurlijk. In principe kan ik dit redelijk op mijn sloffe doen, alleen Engels vind ik ronduit kut. Maar je kan havo top doen en havo schakel.
Het is een PVV-er: ZO moeilijk is het niet!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Zol? Jij doet toch politicologie?
Wat een enge man is het. Dat mensen die hierop stemmen dit kunnen verdedigen.quote:
Ik doe nu al tentamens op mavo examen niveau, dus ik weet wat het is. Gewoon uur voor de toets goed leren en je haalt een 7.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik mocht pas na de uitslag van mijn examen VWO mocht doen. Maar het verschil tussen mavo en havo is echt enorm ik waarschuw je maar vast. mavo eindexamen is echt van een heel laag niveau, niet dat dat erg is.
Zolcon is een PVV'er? Dat verklaart een boel...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een PVV-er: ZO moeilijk is het niet!!
Ok dan zit het snor maar gewoon niet onderschatten want dat kan je wel eens gaan opbreken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doe nu al tentamens op mavo examen niveau, dus ik weet wat het is. Gewoon uur voor de toets goed leren en je haalt een 7.
Daarom staat er onder mijn naam dat ik PvdA stem inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolcon is een PVV'er? Dat verklaart een boel...
Ook, maar die voorzitter zei dat het maar één letter verschil was met Dibi'66. Heeft die voorzitter het vast ook niet begrepen.quote:
Maar heb jij geen bezwaren tegen die elementen in die post dan? Het toejuichen van geweld, tegen wie maakt me niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolcon is een PVV'er? Dat verklaart een boel...
Maar dat het HIER niet gesnapt wordt... Dat GELOOF je toch niet???quote:
Zou me idd niets verbazen..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ook, maar die voorzitter zei dat het maar één letter verschil was met Dibi'66. Heeft die voorzitter het vast ook niet begrepen.
Ooh, ik vraag me namelijk af als je ook verstand hebt van extreme sites als stormfront. Niet dat ik die site inhoudelijk zo leuk vind maar ik vind die mensen wel intrigerend, ik dacht altijd dat extreem rechtse mensen perse dom waren. Ik keek dus laats op stormfront en dat bleek helemaal niet zo te zijn, ze hadden het over allerlei boeken die hun perverse ideeën rechtvaardigen ed. Mijn vraag is: zijn die mensen dom of hebben ze zich redelijk verdiept in hun ideologie?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ok dan zit het snor maar gewoon niet onderschatten want dat kan je wel eens gaan opbreken.
En ja ik doe politicologie hoezo?
Dat schrijf ik toch nergens? Ik ben juist zeer pacifistisch ingesteld.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar heb jij geen bezwaren tegen die elementen in die post dan? Het toejuichen van geweld, tegen wie maakt me niet uit.
jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was die Korten(h)oven ook niet degene die Iran wou bombarderen??
Dat maakt die mensen nog vele malen enger. Mensen die legitimatie zoeken voor hun abjecte gedragingen en ideeën.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh, ik vraag me namelijk af als ook verstand hebt van extreme sites als stormfront. Niet dat ik die site inhoudelijk zo leuk vind maar ik vind die mensen wel intrigerend, ik dacht altijd dat extreem rechtse mensen perse dom waren. Ik keek dus laats op stormfront en dat bleek helemaal niet zo te zijn, ze hadden het over allerlei boeken die hun perverse ideeën rechtvaardigen ed.
Ja, meestal zoeken dat soort mensen naar bevestiging. In plaats eens een van de duizenden anderen boeken te lezen die iets anders zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh, ik vraag me namelijk af als ook verstand hebt van extreme sites als stormfront. Niet dat ik die site inhoudelijk zo leuk vind maar ik vind die mensen wel intrigerend, ik dacht altijd dat extreem rechtse mensen perse dom waren. Ik keek dus laats op stormfront en dat bleek helemaal niet zo te zijn, ze hadden het over allerlei boeken die hun perverse ideeën rechtvaardigen ed.
Zeer goede vraag van hem!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
Timmermans tegen Kortenhoeven:
"Namens wie spreekt u hier? Namens Nederland of Israel"
beetje anders gefraseerd maar daar komt het op neer. en terecht
Verder maakt belezenheid een persoon natuurlijk niet automatisch intelligent.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat maakt die mensen nog vele malen enger. Mensen die legitimatie zoeken voor hun abjecte gedragingen en ideeën.
Omdat Israël omringd is door de vijandelijke Islamieten.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn alle PVV-ers zo gek van Israel/Joden??
Begrijp me niet verkeerd: ik bash Israel NIET..
Ja, leuk!! Dan MOET ik wel ff kijken!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oude communistische worstendraaier.
Ja, maar zou het zo kunnen zijn dat bepaalde extreemrechtse mensen die vrij frequent op stromfront komen helemaal niet zo dom zijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat maakt die mensen nog vele malen enger. Mensen die legitimatie zoeken voor hun abjecte gedragingen en ideeën.
PvdA speelt de anti-Israelitische kaart?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
Timmermans tegen Kortenhoeven:
"Namens wie spreekt u hier? Namens Nederland of Israel"
beetje anders gefraseerd maar daar komt het op neer. en terecht
Ah, Jan is tofquote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oude communistische worstendraaier.
Zucht..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat Israël omringd is door de vijandelijke Islamieten.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
PvdA speelt de anti-Israelitische kaart?
Meestal gaan extremiteit en domheid hand in hand.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar zou het zo kunnen zijn dat bepaalde extreemrechtse mensen die vrij frequent op stromfront komen helemaal niet zo dom zijn?
Mwoah, niet om mee samen te werken denk ik. Hij lijkt mij nogal dominant en veeleisend. Het was wel een uitstekende politicus.quote:
Of je reageert pas als je ook luistert/kijkt..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de Dode Zeequote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
EwoutIrrgang Kortenhoeven (PVV) doet in de Kamer oproep om D66 de zee in te drijven; @harryvandesp maakt bezwaar bij de voorzitter wegens bedreiging.
SjoeraDikkers Het is waarschijnlijk omdat het laat is, maar ik hoorde de PVV zeggen dat we D'66 de zee in moeten drijven.
7 minutes ago via Echofon
Wat KV zegt. Een bekrompen wereldbeeld maakt wel dom. Hoeveel boeken je ook (selectief) leest.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar zou het zo kunnen zijn dat bepaalde extreemrechtse mensen die vrij frequent op stromfront komen helemaal niet zo dom zijn?
Nee, Kortenhoeven houdt een propagandapraatje voor israelquote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
I am above the law.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Of je reageert pas als je ook luistert/kijkt..
http://pauwenwitteman.vara.nl/quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand de link naar P&W?? Ik kom altijd bij de "kapotte" terecht...
De knop van Nederland1 op de TV.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand de link naar P&W?? Ik kom altijd bij de "kapotte" terecht...
Domheid is ook een lastig begrip. Wanneer je uitgaat van belezenheid en het bezitten van kennis, dan waren de nazi's bijvoorbeeld helemaal niet dom. De nazi-ideologen baseerden zich op de schrijfsels van enkele grote denkers. Maakte dat hen intelligent? In zekere zin wel, omdat zij in staat waren om eigen conclusies te trekken door op de schouders van grootheden te staan. Daarnaast waren hun overtuigingen dermate abject dat dit lastig het predikaat intelligent kan dragen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Deels omdat de grote blonde leider dat ook is en anderzijds ook omdat Israel ook een eeuwige strijd heeft met Moslims volgens mij.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn alle PVV-ers zo gek van Israel/Joden??
Begrijp me niet verkeerd: ik bash Israel NIET..
Je weet dat stormfront neo-nazistisch is? Over het algemeen wordt Wilders daar uitgekotst wegens zijn gegeil op Joden. Anders check die site maar eens. Misschien kun je op die manier je horizon toch wat verbreden.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat KV zegt. Een bekrompen wereldbeeld maakt wel dom. Hoeveel boeken je ook (selectief) leest.
Die mensen komen met ideeën om moslims in gaskamers te stoppen. dat lijkt me reden genoeg om NOOIT maar dan ook NOOIT te twijfelen aan de intelligentie van die mensen daar. En ja ik generaliseer hier omdat alle leden van Stormfront dezelfde debiele ideologie hebben en dezelfde doelen nastreven
Het hangt vaak nogal tegen elkaar in de paar topics en of polls die ik daar rond de verkiezingen heb gelezen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat stormfront neo-nazistisch is? Over het algemeen wordt Wilders daar uitgekotst wegen zijn gegeil op Joden. Anders check die site maar eens. Misschien kun je op die manier je horizon toch wat verbreden.
Ik weet dat het nationaal-socialisten zijn en dat ze wilders verafschuwen. maar ze zijn ook niet zo fier op moslims en anders niet arische volkeren.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je weet dat stormfront neo-nazistisch is? Over het algemeen wordt Wilders daar uitgekotst wegen zijn gegeil op Joden. Anders check die site maar eens. Misschien kun je op die manier je horizon toch wat verbreden.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
http://pauwenwitteman.vara.nl/
Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat..quote:
Natuurlijk, intelligentie heeft niks met politieke voorkeur te maken, wat de PvdA ook mag beweren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:
Nu ben ik nieuwsgierig: welk woord vergat je?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat..(en ik een woordje vergeet)
Voor de juiste link..quote:
Hey, respect voor Boris. Hij heeft wel mooi de toneelschool afgerond.quote:
Is DAT die "Lucassen"?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig: welk woordje vergat je?
Ik begrijp die emoticons nooit.quote:
Dat is Boris nietquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hey, respect voor Boris. Hij heeft wel mooi de toneelschool afgerond.
Nu bij Pol24? El Fassed van GroenLinks.quote:
mooie combiquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nu bij Pol24? El Fassed van GroenLinks.
Hiervoor PVV kaalkop 2
Die jij de broer van Lucassen noemde?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hiervoor PVV kaalkop 2
Wat heeft abject te maken met dom?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Domheid is ook een lastig begrip. Wanneer je uitgaat van belezenheid en het bezitten van kennis, dan waren de nazi's bijvoorbeeld helemaal niet dom. De nazi-ideologen baseerden zich op de schrijfsels van enkele grote denkers. Maakte dat hen intelligent? In zekere zin wel, omdat zij in staat waren om eigen conclusies te trekken door op de schouders van grootheden te staan. Daarnaast waren hun overtuigingen dermate abject dat dit lastig het predikaat intelligent kan dragen.
jaquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die jij de broer van Lucassen noemde?
Domme mensen zeggen vaak abjecte dingen. Daar kunnen ze niet aan doen, maar het is wel jammer.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat heeft abject te maken met dom?
Wat intelligentie is is inderdaad persoonlijk. ik vind mensen die zulke ideeën erop nahouden dom zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alles en niks.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik doe 3 dingen tegelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand ook naar P&W aan het kijken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik doe 3 dingen tegelijk.
Ik luister POL24
Ik kijk P&W
En ik FOK
En ik ben echt een man.
Abject vergt een (moreel) oordeel, intelligentie is een zelfstandig objectief bepaalbare grootheid.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Domme mensen zeggen vaak abjecte dingen. Daar kunnen ze niet aan doen, maar het is wel jammer.
Ik heb een laptop een een TV tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan op de pc niet én naar het debat luisteren én naar P&W..
BRRRRR!!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine broer en grote broer
[ afbeelding ]
neef
[ afbeelding ]
De jolige oom
[ afbeelding ]
papa
Pater familias
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wat intelligentie is is inderdaad persoonlijk.
Dan gebruik je dom hier in de pejoratieve betekenis, maar feitelijk heeft het niks met het oorspronkelijke 'dom' te maken.quote:ik vind mensen die zulke ideeën erop nahouden dom zijn.
El Fassed lijkt een beetje opquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hiervoor PVV kaalkop 2
Ik heb ook een tv, maar niet in de buurtquote:Op woensdag 15 december 2010 23:14 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een laptop een een TV tot mijn beschikking.
Neequote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Tem het volgende:
[..]
El Fassed lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Je zit niet gewoon thuis?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb ook een tv, maar niet in de buurt
Ik zal het anders formuleren. wat ik zeg klopt inderdaad niet.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Dan gebruik je dom hier in de pejoratieve betekenis, maar feitelijk heeft het niks met het oorspronkelijke 'dom' te maken.
Little Britainquote:Op woensdag 15 december 2010 23:15 schreef Tem het volgende:
[..]
El Fassed lijkt een beetje op
[ afbeelding ]
Op een ouderwetse 'vaste' PC??quote:
Je hebt natuurlijk gelijk. Een persoon kan natuurlijk de joodse populatie in Europa willen decimeren en toch intelligent zijn. Dat persoon kan echter wel worden aangeduid als gestoord. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met zijn of haar intelligentieniveau.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Abject vergt een (moreel) oordeel, intelligentie is een zelfstandig objectief bepaalbare grootheid.
Ach iedereen heeft breedband en jullie kennende is het topic toch vanavond nog wel volquote:
Ja..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Op een ouderwetse 'vaste' PC??
Is toch little Britain?? Ik twijfel nog!quote:
ja is little brittainquote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Is toch little Britain?? Ik twijfel nog!
Ja idd en hij kwam gewoon over als sebastianquote:Op woensdag 15 december 2010 23:20 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Is toch little Britain?? Ik twijfel nog!
get a roomquote:
Waar ben jij zo geirriteerd over? De posts in dat overvaller-topic en dat daar (kennelijk) niets aan gedaan is??quote:
Ik snap je prima hoor, maar je kunt beter een ander woord gebruiken. Het is wat onzorgvuldig gebruik van het betreffende woord.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:16 schreef Zolcon het volgende:
hoe krijg ik die plaatjes kleiner.
[..]
Ik zal het anders formuleren. wat ik zeg klopt inderdaad niet.
Ik ben van mening dat ze dom zijn vanwege hun ideeën, of het klopt of niet. ik vind het een prima benaming
Denk dat ze vanavond op dr bezemsteel isquote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze heeft het koud of stond op het punt net weg te gaan
quote:
Leuk/lekker/gezellig??quote:Op woensdag 15 december 2010 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had een kerstdiner van m'n werk vanavond.
Ja ik ben het met je eens. Kan beetje fel worden als het op dat soort websites aankomt. Alles met nationaal-socialisme geeft me een naar gevoel.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik snap je prima hoor, maar je kunt beter een ander woord gebruiken. Het is wat onzorgvuldig gebruik van het betreffende woord.
Klopt, met mijn vriendin gaat het ook niet geweldig op dit moment maar dat is een ander verhaalquote:
Sacher, watskebeurt? Zowaar een serieuze bijdrage vanavond.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:24 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik snap je prima hoor, maar je kunt beter een ander woord gebruiken. Het is wat onzorgvuldig gebruik van het betreffende woord.
Ik dacht dat je het wel "goed" nieuws zou vindenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt, met mijn vriendin gaat het ook niet geweldig op dit moment maar dat is een ander verhaal
Precies. Moraal heeft weinig met intelligentie te maken, dat is een belangrijke constatering.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk gelijk. Een persoon kan natuurlijk de joodse populatie in Europa willen decimeren en toch intelligent zijn. Dat persoon kan echter wel worden aangeduid als gestoord. Maar dat heeft natuurlijk niets te maken met zijn of haar intelligentieniveau.
Klinkt goed!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja prima, chique, duur en gezellig
Ja, en daarom zit je bij de Nederlandse Sociaal Democratische Arbeiders Partij.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens. Kan beetje fel worden als het op dat soort websites aankomt. Alles met nationaal-socialisme geeft me een naar gevoel.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en daarom zit je bij de Nederlandse Sociaal Democratische Arbeiders Partij.
Sterker. Het gebeurt meer dan eens dat een genie niet goed wijs is.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Precies. Moraal heeft weinig met intelligentie te maken, dat is een belangrijke constatering.
ben ik de enige die zo kwaad wordt over deze zin uit het verkiezingsprogramma van de PVVquote:Op 4 mei gedenken wij de slachtoffers van het (nationaal) socialisme.
Wat? De PvdA is toch een sociaal-democratische partij, uit Nederland?quote:
Ik denk dat er wel meer mensen over gevallen zijnquote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ben ik de enige die zo kwaad wordt over deze zin uit het verkiezingsprogramma van de PVV
Hoe schandalig is het dat nationaal tussen haakjes staat...
Nee ik stem op de PvdA. Je weet wel die partij die bij de Doorbraak is ontstaan en waarin ook de vrijzinnig democratische bond is samen gegaan.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en daarom zit je bij de Nederlandse Sociaal Democratische Arbeiders Partij.
Ik vind je suggestie niet chiquequote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat? De PvdA is toch een sociaal-democratische partij, uit Nederland?
Heel de agenda van hoop en optimistme bestaat uit walgelijke teksten. De meest walgelijke staan dan nog eens dikgedrukt.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ben ik de enige die zo kwaad wordt over deze zin uit het verkiezingsprogramma van de PVV
Dat is terecht, maar nationaal-socialisme kan je niet bestrijden met simpele etiketjes. Het vergt een gedegen studie van de ideeen en inzicht in de denktrant van dergelijke mensen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja ik ben het met je eens. Kan beetje fel worden als het op dat soort websites aankomt. Alles met nationaal-socialisme geeft me een naar gevoel.
Die partij had ik voor ogen ja. Ik formuleerde het wellicht wat omslachtig.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nee ik stem op de PvdA. Je weet wel die partij die bij de Doorbraak is ontstaan en waarin ook de vrijzinnig democratische bond is samen gegaan.
Klets niet..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die partij had ik voor ogen ja. Ik formuleerde het wellicht wat omslachtig.
ja sorryquote:Op woensdag 15 december 2010 23:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sacher, watskebeurt? Zowaar een serieuze bijdrage vanavond.
Nee, sinds ik dat las kan ik de PVV helemaal niet meer serieus nemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Deze zin staat toch wel bovenaan het lijstje. Of ze hebben echt geen enkele historische kennis of ze hebben echt een walgelijk gevoel voor humor.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heel de agenda van hoop en optimistme bestaat uit walgelijke teksten. De meest walgelijke staan dan nog eens dikgedrukt.
Klopt. Maar vertel eens. Bevalt het kabinet?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Dat is terecht, maar nationaal-socialisme kan je niet bestrijden met simpele etiketjes. Het vergt een gedegen studie van de ideeen en inzicht in de denktrant van dergelijke mensen.
Lees Morendo zijn post nog eens,, En let op de hoofdlettersquote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Deze zin staat toch wel bovenaan het lijstje. Of ze hebben echt geen enkele historische kennis of ze hebben echt een walgelijk gevoel voor humor.
ik vind het erg raar dat ik er in de media niemand over heb horen spreken.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, sinds ik dat las kan ik de PVV helemaal niet meer serieus nemen.
Fijn dat je het toegeeftquote:
Eens.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Deze zin staat toch wel bovenaan het lijstje. Of ze hebben echt geen enkele historische kennis of ze hebben echt een walgelijk gevoel voor humor.
Ik vond het verschrikkelijk grappig, topcabaret.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik zie nu pas dat er een N bij staat waardoor ik helaas moet concluderen dat óf jij geen historische kennis hebt en de SDAP bedoelt óf dat je een rare vorm van humor hebt die ik absoluut niet kan waarderen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:30 schreef Morendo het volgende:
[..]
Die partij had ik voor ogen ja. Ik formuleerde het wellicht wat omslachtig.
gadverdammequote:Op woensdag 15 december 2010 23:34 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik vond het verschrikkelijk grappig, topcabaret.
Jahoor. Dit kabinet heeft dan ook vrij weinig met het nazisme te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:32 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt. Maar vertel eens. Bevalt het kabinet?
Ik ook, want het toont namelijk aan dat de PVV of liegt en bedriegt of te dom is om te schijten.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik vind het erg raar dat ik er in de media niemand over heb horen spreken.
Nou in de zin dat domheid gaat over de mate waarin mensen abstracte regels kunnen toepassen op concrete problemen, volgens Kant dan. Maar dat gaat nogal lastig als je zegt maar enkel één concrete oplossing te hebben, vooral als het ook nog eens een abjecte oplossing is. Maar in principe staan de begrippen los van elkaar maar kunnen ze wel verenigd wordenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Haha, komt een beetje raar met dit gesprek erbij. Het staat daar totaal los van. excuses, op het internet is soms lastig om je duidelijk te maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jahoor. Dit kabinet heeft dan ook vrij weinig met het nazisme te maken.
En dan zijn er nog mensen die beweren dat linkschen over weinig humor en relativeringsvermogen beschikken. Grow up.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik zie nu pas dat er een N bij staat waardoor ik helaas moet concluderen dat óf jij geen historische kennis hebt en de SDAP bedoelt óf dat je een rare vorm van humor hebt die ik absoluut niet kan waarderen.
Maakt toch niets uit..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, want het toont namelijk aan dat de PVV of liegt en bedriegt of te dom is om te schijten.
Behalve dan dat ze alleen aan de macht is door de gedoogsteun van een fascistische beweging.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Jahoor. Dit kabinet heeft dan ook vrij weinig met het nazisme te maken.
Geef toe, een serieuze (?) politieke partij, die gewoon keihard zit te trollen in het verkiezingsprogram.quote:
Waarom moet ik bij deze foto aan Dirk Kuijt denken?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef KoosVogels het volgende:
Net effe The Goonies besteld.
[ afbeelding ]
precies. ik zal eens contact opnemen met de pvda hierover. moest ze nog een mailtje sturen. dit kan er mooi bijquote:Op woensdag 15 december 2010 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ook, want het toont namelijk aan dat de PVV of liegt en bedriegt of te dom is om te schijten.
Ja grappig ben je.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die beweren dat linkschen over weinig humor en relativeringsvermogen beschikken. Grow up.
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij deze foto aan Dirk Kuijt denken?
Dan hoor je toch je conclusies te trekken als je dat leest in een verkiezingsprogramma?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit..
Bovendien weet iedereen die politiek geïnteresseerd is wel wat er in staat..
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Indrukwekkend. Arglist is een top-FOK!'ker wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou in de zin dat domheid gaat over de mate waarin mensen abstracte regels kunnen toepassen op concrete problemen, volgens Kant dan. Maar dat gaat nogal lastig als je zegt maar enkel één concrete oplossing te hebben, vooral als het ook nog eens een abjecte oplossing is. Maar in principe staan de begrippen los van elkaar maar kunnen ze wel verenigd worden
haha ik stiekem ook, maar dat zal door het topic uit het WK-forum komenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet leuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja maar ik hoop dat die mensen ook normaal werken voor hun geld.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef toe, een serieuze (?) politieke partij, die gewoon keihard zit te trollen in het verkiezingsprogram.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel stemmers geen enkel programma gelezen hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoor je toch je conclusies te trekken als je dat leest in een verkiezingsprogramma?
Je gaat eraan dit weekendquote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef TomLievense het volgende:
Ik zit hier als Feyenoorder tussen 5 Joden.
Ik heb er meerdere gelezen, maar niet van de partij waar ik op gestemd heb.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat veel stemmers geen enkel programma gelezen hebben
D66 zeker? dat verkiezingsprogramma is ook maar een hersenspinselquote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gelezen, maar niet van de partij waar ik op gestemd heb.![]()
Wel naar het congress gekeken.
CDA bedoel je?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gelezen, maar niet van de partij waar ik op gestemd heb.![]()
Wel naar het congress gekeken.
Ach, we hebben vorige week ook een punt gehaald tegen Willem II.quote:
Dat was NA de verkiezingen..quote:
Ik ben dol op Feyenoorders. Heb meerdere kakkerlak-vrienden. Weet me dit seizoen weer goed te vermaken met hen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef TomLievense het volgende:
Ik zit hier als Feyenoorder tussen 5 Joden.
quote:
ohja was het ff vergetenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was NA de verkiezingen..
Juist, maar als jij vanuit een onzinnig gevoel meent dat alle joden uitgeroeid moeten worden, en je pakt dat systematisch, creatief en efficient aan, dan ben je toch slim. Gevoelens zijn namelijk niet dom of slim. Hoogstens kun je stellen dat het menselijk brein niet volkomen rationeel werkt, zeker waar het onze diepere drijfveren betreft.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou in de zin dat domheid gaat over de mate waarin mensen abstracte regels kunnen toepassen op concrete problemen, volgens Kant dan. Maar dat gaat nogal lastig als je zegt maar enkel één concrete oplossing te hebben, vooral als het ook nog eens een abjecte oplossing is. Maar in principe staan de begrippen los van elkaar maar kunnen ze wel verenigd worden
Ik wacht ff op het einde van P&W (niet lang mer)..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
ik ga mijn bed in! morgen de wekker om 07:30 om te gaan studeren !
het wordt toch leger hierzo
Ben geen lid, en ga het ook niet worden. dus neequote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er nog meer naar het PvdA congres in Groningen in januari?
Ik niet.. Geen lid van een politieke partij (en dat ook niet van plan)quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Gelukkig, ik was redelijk geschokt door je opmerking.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dus jij stemt GroenLinks én je bent fan van Feyenooit?
[ afbeelding ]
excuus...maar je weet nooit tegenwoordig, mijn beste vrienden stemmen op vreemde partijen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gelukkig, ik was redelijk geschokt door je opmerking.
Misschien. Zieltjes winnen voor de VVD.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Zelf zingen dan maarquote:Op woensdag 15 december 2010 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
VERD****** Mijn luidsprekers geven de geest...
Dat.. EN ik luisterde naar P&W.. EN ik kan geen debatten meer volgen ook nu...quote:
Alleen als ze in den bosch e.o. komen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Killing in the name of!quote:
Gaat toch maar over reïncarnatie.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat.. EN ik luisterde naar P&W.. EN ik kan geen debatten meer volgen ook nu...
RATMquote:Op woensdag 15 december 2010 23:52 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Killing in the name of!
Some of those that work forces
are the same that burn crosses.
are the same that burn crosses. Uggh!
Killing in the name of!
Killing in the name of!
And now you do what they told ya
Those who died
are justified
for wearing the badge, they're the chosen whites
You justify
those that died
by wearing the badge, they're the chosen whites
Those who died
are justified
You justify
those that died
Killing in the name of!
Killing in the name of!
And now you do what they taught ya
And now you do what they taught ya, now you're under control
And now you do what they taught ya!!!
Those who died
are justified
You justify
those that died
Those who died
are justified
You justify
those that died
Come on!
(Guitar Solo)
Uggh!
Yeah! Come on! Uggh!
(Get louder until 9th by which time shouting)
Fuck you, I won't do what you tell me.
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!
FUCK YOU, I WON'T DO WHAT YOU TELL ME!!!
MOTHERFUCKER!!!! Ugh!!
Ik voel me wel eens een VVD-ziel in een CPN lichaam.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Gaat toch maar over reïncarnatie.
Raar he? We zitten hier..quote:
Ik heb een typisch arisch uiterlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:54 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik voel me wel eens een VVD-ziel in een CPN lichaam.
Andere topics dan de SCquote:
klein, donker, zinksnijder, keppeltje?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:55 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb een typisch arisch uiterlijk.
Noem me a.u.b. geen Jood.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:57 schreef Tem het volgende:
[..]
klein, donker, zinksnijder, keppeltje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |