Ja knorrigquote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Zolcon het volgende:
Die voorzitter komt altijd een beetje irritant over.
Doet die tweede nu een facepalm of is hij aan het bidden?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bond: [ afbeelding ]
Bont: [ afbeelding ]
Denk dat je het tweede bedoelt
Thanks!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.html
Ik kan concluderen dat PVV'ers zo gefocused zijn op hun vaste riedel die ze permanent herhalen zonder naar anderen te luisteren dat ze niet echt afgeleid worden. Terwijl links graag echt iets wil bereiken en dus luisterende mensen verwacht.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:34 schreef Arglist het volgende:
[..]
En welke conclusies trek je daar uit?
Gaat wel lukken. Tis alleen de vraag als ik havo in 1 jaar ga doen of in 2 jaar.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik, excuses dat je een bepaalde druk opleg door deze insinuatie.
Wel slagen heh!
VVD'er heh, zal vandaag wel te weinig mensen hun uitkering hebben ontnomen. Daarom is hij een beetje knorig, hij moet zijn quotum nog halenquote:
Verschil tussen Mavo en Havo is heel erg groot. maar heb je al een toezegging van afdelingshoofd Havo dat je volgend jaar havo mag doen?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gaat wel lukken. Tis alleen de vraag als ik havo in 1 jaar ga doen of in 2 jaar.
Mijn conclusie was dat de PVV'ers niets op hebben met fatsoensnormen, behalve Hero dan.....Maar het blijft een clown.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik kan concluderen dat PVV'ers zo gefocused zijn op hun vaste riedel die ze permanent herhalen zonder naar anderen te luisteren dat ze niet echt afgeleid worden. Terwijl links graag echt iets wil bereiken en dus luisterende mensen verwacht.
Hero is gewoon bezorgd en heeft geen dubbele agenda. de rest van de pvv wel. maar ik kan me wel vinden in jou conclusie.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mijn conclusie was dat de PVV'ers niets op hebben met fatsoensnormen, behalve Hero dan.....Maar het blijft een clown.
Voor beide conclusies (die van jou en die van Zolcon) valt wel iets te zeggen..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Mijn conclusie was dat de PVV'ers niets op hebben met fatsoensnormen, behalve Hero dan.....Maar het blijft een clown.
Ze pissen wel netjes op de deurmat en niet zomaar in de gangquote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Arglist het volgende:
[..]
Aan het gedogen dat mensen racistische uitspraken doen op Fok.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Remlof trouwens? Heb hem nu al 2 avonden niet gezien hier...
Huh? Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Aan het gedogen dat mensen racistische uitspraken doen op Fok.
Heh, ik zou dat toch fantastische vinden als hij dat bij ons zou proberen met 2 flink grote akita's achter de deurquote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Tem het volgende:
Ze pissen wel netjes op de deurmat en niet zomaar in de gang
Mooie honden. Ik vind keeshonden tof.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ik zou dat toch fantastische vinden als hij dat bij ons zou proberen met 2 flink grote akita's achter de deur
Ja, onder voorbehoud dat ik mijn mavo haal natuurlijk. In principe kan ik dit redelijk op mijn sloffe doen, alleen Engels vind ik ronduit kut. Maar je kan havo top doen en havo schakel.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Verschil tussen Mavo en Havo is heel erg groot. maar heb je al een toezegging van afdelingshoofd Havo dat je volgend jaar havo mag doen?
Ja, dit. Is gepost in NWS dus niet interessant.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 14:29 schreef Oksel het volgende:
[..]
Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, ik zou dat toch fantastische vinden als hij dat bij ons zou proberen met 2 flink grote akita's achter de deur
Waar gaat dit over?? Wel een enorm sneue post..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ja, dit. Is gepost in NWS dus niet interessant.
[..]
Het racistische element ontgaat mij een beetje.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[..]
Die overvaller die is overleden nadat hij door de winkeleigenaar van de trap is geduwd (bewust of onbewust)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?? Wel een enorm sneue post..
Blijf nou daar... -.-quote:Op woensdag 15 december 2010 22:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het racistische element ontgaat mij een beetje.....
Tsss... En dan wordt gezegd dat Cohen ongelijk heeft met zijn vergelijking??quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Die overvaller die is overleden nadat hij door de winkeleigenaar van de trap is geduwd (bewust of onbewust)
Laat ik het discriminerend noemen, gezien het feit dat racisme tegenwoordig teveel gebruikt wordt.quote:Niet echt he? Zover is het op dit moment in Nederland. Ze hebben het er zelf naar gemaakt. Dat het Marokkanen zijn maakt het natuurlijk alleen maar leuker. Heel onrespectvol, als het een Nederlander was geweest, was het ook 'boontje komt om zijn loontje' geweest. Nu is dat het ook, maar dan met een toefje slagroom.
ik wilde net vragen wie dat is.quote:
Dit kan ook een tactische zet zijn van Hillen. Ik acht Hillen nog geniepiger dan Verhagenquote:Op woensdag 15 december 2010 22:44 schreef TomLievense het volgende:
[..]
[..]
Die wil Iran binnenvallen.....quote:Op woensdag 15 december 2010 22:48 schreef TomLievense het volgende:
[..]
ik wilde net vragen wie dat is.
Ik mocht pas na de uitslag van mijn examen VWO mocht doen. Maar het verschil tussen mavo en havo is echt enorm ik waarschuw je maar vast. mavo eindexamen is echt van een heel laag niveau, niet dat dat erg is.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, onder voorbehoud dat ik mijn mavo haal natuurlijk. In principe kan ik dit redelijk op mijn sloffe doen, alleen Engels vind ik ronduit kut. Maar je kan havo top doen en havo schakel.
Het is een PVV-er: ZO moeilijk is het niet!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef phpmystyle het volgende:
Zol? Jij doet toch politicologie?
Wat een enge man is het. Dat mensen die hierop stemmen dit kunnen verdedigen.quote:
Ik doe nu al tentamens op mavo examen niveau, dus ik weet wat het is. Gewoon uur voor de toets goed leren en je haalt een 7.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik mocht pas na de uitslag van mijn examen VWO mocht doen. Maar het verschil tussen mavo en havo is echt enorm ik waarschuw je maar vast. mavo eindexamen is echt van een heel laag niveau, niet dat dat erg is.
Zolcon is een PVV'er? Dat verklaart een boel...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is een PVV-er: ZO moeilijk is het niet!!
Ok dan zit het snor maar gewoon niet onderschatten want dat kan je wel eens gaan opbreken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik doe nu al tentamens op mavo examen niveau, dus ik weet wat het is. Gewoon uur voor de toets goed leren en je haalt een 7.
Daarom staat er onder mijn naam dat ik PvdA stem inderdaadquote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolcon is een PVV'er? Dat verklaart een boel...
Ook, maar die voorzitter zei dat het maar één letter verschil was met Dibi'66. Heeft die voorzitter het vast ook niet begrepen.quote:
Maar heb jij geen bezwaren tegen die elementen in die post dan? Het toejuichen van geweld, tegen wie maakt me niet uit.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zolcon is een PVV'er? Dat verklaart een boel...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |