Leer je dat niet op havo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Behoorlijk, was dat een zweep ofzo?
Klopt dat waterboarden lijkt me ook niet echt een feestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Arglist het volgende:
Maar goed, Sudan is dan ook een achterlijk land. Maar ik denk niet dat mensen op Guantanamo beter behandeld worden, laat staan die wikileak-lekkers oei oei.
Gast doe normaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leer je dat niet op havo?
[ afbeelding ]
Joh was een grapje. geen onderdeel van die hetze tegen jou die je waarneemt hoorquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leer je dat niet op havo?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nu ff iets LEUKS posten? Kan ik weer f flachen.. Werd daar helemaal naar van..
Of wat dacht je van die helden in de Abu Ghraib-gevangenis? Daar is Robert M. vergeleken nog een heilige bij...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt dat waterboarden lijkt me ook niet echt een feest![]()
Hier word ik ook niet vrolijk vanquote:
roeptoeter is zo'n mooi woordquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Zolcon het volgende:
Ferrier aanvallen op dat zij het kabinet gedoogd. haha Pechtold weet waar de gevoelige snaren zich bevinden
Dan ga ik weer luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Zolcon het volgende:
Ferrier aanvallen op dat zij het kabinet gedoogd. haha Pechtold weet waar de gevoelige snaren zich bevinden
tja. hoe mensen met elkaar omgaan is walgelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die helden in de Abu Ghraib-gevangenis? Daar is Robert M. vergeleken nog een heilige bij...
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tja. hoe mensen met elkaar omgaan is walgelijk.
Who cares.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit nog niet op de HAVO
klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)
Ik, excuses dat je een bepaalde druk opleg door deze insinuatie.quote:
Door al die Marokkaantjes in Nederland is de bondkraag weer teruggekeerd in het straatbeeld. Islamiseringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.htmlquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nu ff iets LEUKS posten? Kan ik weer f flachen.. Werd daar helemaal naar van..
Bond:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Door al die Marokkaantjes in Nederland is de bondkraag weer teruggekeerd in het straatbeeld. Islamisering
Bont inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bond: [ afbeelding ]
Bont: [ afbeelding ]
Denk dat je het tweede bedoelt
En welke conclusies trek je daar uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |