Klopt het wordt lastig. Een symbolisch bedrag lijkt me meer op zijn plaats. Maar het gaat mij om het geweten van ons land op dat gebied. Het passte in die tijd, maar dat betekend niet dat je geen excuses moet aanbieden. Dan geven we ze een symbolisch bedrag van 1948 euroquote:Op woensdag 15 december 2010 22:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je hebt enig idee als het gaat om de omvang? We spreken dan algauw over ettelijke honderden miljoenen.
Je gaar toch geen geld geven aan een dictatuur als Indonesie?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef Zolcon het volgende:
Jij was eerder
[..]
Klopt het wordt lastig. Een symbolisch bedrag lijkt me meer op zijn plaats. Maar het gaat mij om het geweten van ons land op dat gebied. Het passte in die tijd, maar dat betekend niet dat je geen excuses moet aanbieden. Dan geven we ze een symbolisch bedrag van 1948 euro
Ga zelf zoeken i.p.v. andere mensen te laten zoeken.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Fijn, je hebt een nieuwe aangemaakt!
Maar:
Die "witte spelling" kan er wel uit, was een grapje nav de vorige topictitel..
En waar vind je die OP nu ook alweer?
Vuile sadistische klootzakken!! Kan daar ZOOO kwaad over worden!!quote:
Touchéquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken i.p.v. andere mensen te laten zoeken.![]()
Is dit echt?quote:
Nee, opgenomen in Hollywood......Het is Will Smith onder die jurk...quote:
Heb 'm bij de favorieten gezetquote:Op woensdag 15 december 2010 22:15 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ga zelf zoeken i.p.v. andere mensen te laten zoeken.![]()
De OP kun je hier vinden!
Ga ik ook doen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb 'm bij de favorieten gezet
Ja sorry hoor maar ik kon me ogen niet geloven.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:17 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nee, opgenomen in Hollywood......Het is Will Smith onder die jurk...
Wat denk je?
Sudan he...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik kon me ogen niet geloven.
Dan moet ze volgende keer maar wel een fatsoenlijke maaltijd op tafel zetten.quote:
Dat is nog eens streng straffen he...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik kon me ogen niet geloven.
Kwestie van tijd jongen, kwestie van tijd!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Zolcon het volgende:
Ziek land sudan. gelukkig gebeuren dit soort dingen in nederland niet
Ja, we zijn zo zwak als westerse cultuur.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef Arglist het volgende:
[..]
Kwestie van tijd jongen, kwestie van tijd!
Behoorlijk, was dat een zweep ofzo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Dat is nog eens streng straffen he...
Jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Behoorlijk, was dat een zweep ofzo?
Zo zien zwepen er inderdaad uit. Dit is niets voor in de slaapkamer btw.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef Arglist het volgende:
[..]
Zo zien zwepen er inderdaad uit. Dit is niets voor in de slaapkamer btw.
Leer je dat niet op havo?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Klopt dat waterboarden lijkt me ook niet echt een feestquote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Arglist het volgende:
Maar goed, Sudan is dan ook een achterlijk land. Maar ik denk niet dat mensen op Guantanamo beter behandeld worden, laat staan die wikileak-lekkers oei oei.
Gast doe normaal.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leer je dat niet op havo?
[ afbeelding ]
Joh was een grapje. geen onderdeel van die hetze tegen jou die je waarneemt hoorquote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Leer je dat niet op havo?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nu ff iets LEUKS posten? Kan ik weer f flachen.. Werd daar helemaal naar van..
Of wat dacht je van die helden in de Abu Ghraib-gevangenis? Daar is Robert M. vergeleken nog een heilige bij...quote:Op woensdag 15 december 2010 22:25 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt dat waterboarden lijkt me ook niet echt een feest![]()
Hier word ik ook niet vrolijk vanquote:
roeptoeter is zo'n mooi woordquote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Zolcon het volgende:
Ferrier aanvallen op dat zij het kabinet gedoogd. haha Pechtold weet waar de gevoelige snaren zich bevinden
Dan ga ik weer luisteren.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Zolcon het volgende:
Ferrier aanvallen op dat zij het kabinet gedoogd. haha Pechtold weet waar de gevoelige snaren zich bevinden
tja. hoe mensen met elkaar omgaan is walgelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:27 schreef Arglist het volgende:
[..]
Of wat dacht je van die helden in de Abu Ghraib-gevangenis? Daar is Robert M. vergeleken nog een heilige bij...
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)quote:Op woensdag 15 december 2010 22:28 schreef Zolcon het volgende:
[..]
tja. hoe mensen met elkaar omgaan is walgelijk.
Who cares.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij zit nog niet op de HAVO
klopt.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)
Ik, excuses dat je een bepaalde druk opleg door deze insinuatie.quote:
Door al die Marokkaantjes in Nederland is de bondkraag weer teruggekeerd in het straatbeeld. Islamiseringquote:Op woensdag 15 december 2010 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En met dieren (vaak alsof het wegwerpartikelen zijn)
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.htmlquote:Op woensdag 15 december 2010 22:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand nu ff iets LEUKS posten? Kan ik weer f flachen.. Werd daar helemaal naar van..
Bond:quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Door al die Marokkaantjes in Nederland is de bondkraag weer teruggekeerd in het straatbeeld. Islamisering
Bont inderdaad.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bond: [ afbeelding ]
Bont: [ afbeelding ]
Denk dat je het tweede bedoelt
En welke conclusies trek je daar uit?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:31 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_links_bolwerk.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |