Hij begint weer hoor...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Werken allemaal bij de bank volgens mijquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Zolcon het volgende:
Waarom kunnen VVD'ers nooit een fatsoenlijk pak aandoen waarbij het NIET lijkt alsof ze allemaal een bonus van 25 mln hebben ontvangen
Ja zonder baan in het bestuur van een groot bedrijf maak je geen kans bij de VVD. Een echt Volkspartij dusquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Werken allemaal bij de bank volgens mij
Zijn kraag is te groot.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef Zolcon het volgende:
Waarom kunnen VVD'ers nooit een fatsoenlijk pak aandoen waarbij het NIET lijkt alsof ze allemaal een bonus van 25 mln hebben ontvangen
Dan mogen wij ook weer.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Hij begint weer hoor...
Um zu kotzen!
Klopt. rotventjequote:
________________________________________________________________________________________________________ Van mij is langerquote:Op woensdag 15 december 2010 21:49 schreef TomLievense het volgende:
[..]
ik betwijfel hetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
________________________________________________________________________________________________________ Van mij is langer
Ik heb jou mijn dingetje nog nooit zaten zien.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
________________________________________________________________________________________________________ Van mij is langer
Zitten we in de KPDquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb jou mijn dingetje nog nooit zaten zien.
Morgenochtend buiten staan gok ik.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet mijn sectorwerkstuk doen over file's, iemand tips waar ik interessante informatie kan vergaren?
File's in het algemeen of een bepaalde invalshoek?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet mijn sectorwerkstuk doen over file's, iemand tips waar ik interessante informatie kan vergaren?
Algemeen.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
File's in het algemeen of een bepaalde invalshoek?
Ga de snelweg op.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
Zoals die man probeert de superstaat er door te rammen, dat kan alleen maar met slechte bedoelingen zijn. Ik vraag me af welke bevolkingsgroep slachtoffer zal worden van zijn dadendrang. Ik vrees de rechts-conservatieve humanist, dus je zult begrijpen dat ik me ernstig zorgen maak.quote:
Volgend jaar jan heb ik theorie-examen auto.quote:
Niet zo snel maar er is wel iets en af en toe vraag ik mij af hoe ik er toe gekomen ben.quote:
Minder auto's --> Minder files.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef phpmystyle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |