Dat lijkt mij dramatisch, persoonlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
zat jij Frederik-Jannen in de klas?
Neuh. Maar het was te grof denk ik. Geen idee. Ik vond en vind het fantastisch. Platte humorquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef betyar het volgende:
[..]
zat jij Frederik-Jannen in de klas?
Hij is goed bezigquote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Zolcon het volgende:
Timmermans is tof
Hij staat een beetje knullig maar inhoudelijk is hij erg sterk
Ik zat bij Fredjes en Jannen in de klas.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dramatisch, persoonlijk.
In Zoutelande heeft hij een eigen straat: de Timmermanstraat.quote:
Eensquote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Maar het was te grof denk ik. Geen idee. Ik vond en vind het fantastisch. Platte humor
Hij heeft ervaring.quote:
Wederzijdsquote:
Timmermans is de Reinhard Heydrich van de PvdA.quote:
ik kijk zo even. eerst even timmermans luisterenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:41 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wederzijds![]()
Dankzij dat filmpje heb ik mijn doel weer gehaald: 1x per dag helemaal dubbel liggen.
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Timmermans is de Reinhard Heydrich van de PvdA.
Hij heeft wel zeker een punt, maar de waarheid ligt echter zoals altijd ergens in het midden.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:35 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij is tegenwoordig nog negatiever over de PvdA dan FTS.
Het heen en weer gescheld.quote:
wie?quote:
Humor is belangrijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:38 schreef eriksd het volgende:
[..]
Neuh. Maar het was te grof denk ik. Geen idee. Ik vond en vind het fantastisch. Platte humor
Have fun!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef betyar het volgende:
Nu even met de hond gaan kijken of de "guld"open is.
Van jullie kant naar mijn kant en van mijn kant naar jullie kant.quote:
Daar waren we al klaar mee. maar als je weer wilt beginnen.... -.-quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van jullie kant naar mijn kant en van mijn kant naar jullie kant.
_________________________________________________________________________quote:Op woensdag 15 december 2010 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Van jullie kant naar mijn kant en van mijn kant naar jullie kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |