Whiskers is altijd krolsquote:
Thanks, gelukt!!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:01 schreef TomLievense het volgende:
[..]
1. Afbeelding opslaan op computer.
2. Ga naar http://forum.fok.nl/fok/usericon_manager
3. Upload hem onderaan de pagina.
momentquote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
http://it.stlawu.edu/~quack/seminar/pics/reagan_print2.jpg
Iemand die deze foto 60 bij 60 krijgt?
Het is zo'n POlpoes, daar kan sigme zelfs nog een puntje aan zuigen.quote:
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef betyar het volgende:
Voor Whiskers
Met een poes!!!!
[ afbeelding ]
Kap toch eens om personen als een personificatie van een partij te zien. Dat zou de discussie zoveel makkelijker maken.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Toch is het grappig dat je jezelf permanent tegen spreekt en blijft uitlokken. de reden waarom ik de pvv er steeds bij haal is omdat je PRECIES hetzelfde gedrag vertoond als de PVVers in de kamer en het PVV electoraat. Zelfs in de post die ik hier quote
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
ik moet mezelf verbeteren. als het een ander plaatje was had ik het gedaan. ik doe niet mee aan reagan propaganda of andere rechtse politieke afbeeldingen. daar ben ik principieel op tegenquote:
Niet zonder er een stuk af te knippen, aangezien het plaatje zelf al langwerpig is. Als je het simpelweg verkleint naar schaal wordt het 41x60.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:03 schreef phpmystyle het volgende:
Klopt, het is een dame die opgewonden raakt van een man die een debatje kan voeren .quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is zo'n POlpoes, daar kan sigme zelfs nog een puntje aan zuigen.
Zou ik mezelf ook wijs maken als ik jou was.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Klopt, het is een dame die opgewonden raakt van een man die een debatje kan voeren .
ik leg in die post uit waarom ik dat doe. daarmee maak ik in één post mijn bezwaar tegen de pvv en tegen jou duidelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kap toch eens om personen als een personificatie van een partij te zien. Dat zou de discussie zoveel makkelijker maken.
Kan ik goed debatteren danquote:Op woensdag 15 december 2010 21:06 schreef Staal het volgende:
[..]
Zou ik mezelf ook wijs maken als ik jou was.
Dankjewel, ik wist wel dat jij aardig kon zijnquote:
Ik ben de beroerdste niet. Wilde er eigenlijk eerst de kop van wilders op zetten, maar jaquote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dankjewel, ik wist wel dat jij aardig kon zijn
Shit, je bent eerder. Die van jou is ook mooier.quote:
Ja, d'r was ook nog wel een andere foto maar daar stond senior bush op. En op de een of andere manier vertrouw ik die man nietquote:Op woensdag 15 december 2010 21:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Niet zonder er een stuk af te knippen, aangezien het plaatje zelf al langwerpig is. Als je het simpelweg verkleint naar schaal wordt het 41x60.
*edit* of je propt het wat in elkaar zoals Betyar deed.![]()
Wilders kan bij lang en na niet tippen aan Reagan.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet. Wilde er eigenlijk eerst de kop van wilders op zetten, maar ja
Reagan is wat dat betreft een stuk betrouwbaarder natuurlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, d'r was ook nog wel een andere foto maar daar stond senior bush op. En op de een of andere manier vertrouw ik die man niet
Meaning (serieuze vraag)?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:04 schreef Staal het volgende:
[..]
Het is zo'n POlpoes, daar kan sigme zelfs nog een puntje aan zuigen.
Duidelijk, ja, die jeugd van tegenwoordig...quote:Op woensdag 15 december 2010 21:07 schreef eriksd het volgende:
Jullie luisteren te weinig goede muziek, dat is het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |