Nu zijn haar nog..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef eriksd het volgende:
Ah, Bleeker heeft een pochet. Keurig, keurig.
Bleker is een baasquote:Op woensdag 15 december 2010 21:28 schreef eriksd het volgende:
Ah, Bleeker heeft een pochet. Keurig, keurig.
Of de lakens in je reetquote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Die zuigt echt wel een basketbal door een tuinslang
ben een beetje gehumeurd zal ik maar zeggenquote:
Heb ik mee ook kostelijk om vermaakt.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:29 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bleker is een baas
Ik heb me kostelijk vermaakt toen Bleker en Jan Mulder in DWDD in discussie met elkaar gingen. Twee groningers die elkaar aanvallen![]()
![]()
echwel ik geef je een paar biertjes en je bent omquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Zolcon het volgende:
Maar ik zou het niet kunnen op mevrouw Schaart.
Kijk hier dan maar ffquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef eriksd het volgende:
Wat kwam daar aangebaggerd zeg. Jezus.
Dank voor het fragmentquote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Heb ik mee ook kostelijk om vermaakt.![]()
Niet zo moielijk gewoon die kut volpompen met bud.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Zolcon het volgende:
Maar ik zou het niet kunnen op mevrouw Schaart.
Te oud en sletterig voor mijn smaak
Die zag ik op de middelbare school, in de 3e. Niemand kon erom lachen, ik lag helemaal dubbel.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef betyar het volgende:
[..]
Niet zo moielijk gewoon die kut volpompen met bud.
als je dr zo ziet dan is ze echt vreslijk lelijk. uitgeschoten met de mascara en oogpotlood. en die stemquote:Op woensdag 15 december 2010 21:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kijk hier dan maar ff
http://www.vvd.nl/mensen/detail/105/afke-schaart
Hans Teeuwenquote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zag ik op de middelbare school, in de 3e. Niemand kon erom lachen, ik lag helemaal dubbel.
Tja als ik in nieuwspoort zou rondhangen dan zou ik misschien anders praten na wat drank. maar ik hoop dat iemand me dan tegenhoudt.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:31 schreef Tem het volgende:
[..]
echwel ik geef je een paar biertjes en je bent om
Inderdaad. Hij is tegenwoordig nog negatiever over de PvdA dan FTS.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dank voor het fragment![]()
Toch weer erg jammer dat die kneus van een rottenberg er weer doorheen moet komen. Die man moet een televisieverbod krijgen.
Zag hem voor de verkiezingen bij Boom Chicago (Political Party), maar vond hem ;echt niet sympathiek of zinnig overkomen..quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef eriksd het volgende:
Rottenberg is momenteel de PvdA fractievoorzitter. Hij zou het beter doen dan Cohen.
zat jij Frederik-Jannen in de klas?quote:Op woensdag 15 december 2010 21:34 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die zag ik op de middelbare school, in de 3e. Niemand kon erom lachen, ik lag helemaal dubbel.
Goede achternaamquote:Op woensdag 15 december 2010 21:36 schreef TomLievense het volgende:
Zolcon, het is Timmermans op POL24.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |