Dan hoor je toch je conclusies te trekken als je dat leest in een verkiezingsprogramma?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maakt toch niets uit..
Bovendien weet iedereen die politiek geïnteresseerd is wel wat er in staat..
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom moet ik bij deze foto aan Dirk Kuijt denken?
Indrukwekkend. Arglist is een top-FOK!'ker wat mij betreft.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou in de zin dat domheid gaat over de mate waarin mensen abstracte regels kunnen toepassen op concrete problemen, volgens Kant dan. Maar dat gaat nogal lastig als je zegt maar enkel één concrete oplossing te hebben, vooral als het ook nog eens een abjecte oplossing is. Maar in principe staan de begrippen los van elkaar maar kunnen ze wel verenigd worden
haha ik stiekem ook, maar dat zal door het topic uit het WK-forum komenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niet leuk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja maar ik hoop dat die mensen ook normaal werken voor hun geld.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:38 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Geef toe, een serieuze (?) politieke partij, die gewoon keihard zit te trollen in het verkiezingsprogram.
Ik heb zo'n vermoeden dat veel stemmers geen enkel programma gelezen hebbenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan hoor je toch je conclusies te trekken als je dat leest in een verkiezingsprogramma?
Je gaat eraan dit weekendquote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef TomLievense het volgende:
Ik zit hier als Feyenoorder tussen 5 Joden.
Ik heb er meerdere gelezen, maar niet van de partij waar ik op gestemd heb.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat veel stemmers geen enkel programma gelezen hebben
D66 zeker? dat verkiezingsprogramma is ook maar een hersenspinselquote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gelezen, maar niet van de partij waar ik op gestemd heb.![]()
Wel naar het congress gekeken.
CDA bedoel je?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:43 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere gelezen, maar niet van de partij waar ik op gestemd heb.![]()
Wel naar het congress gekeken.
Ach, we hebben vorige week ook een punt gehaald tegen Willem II.quote:
Dat was NA de verkiezingen..quote:
Ik ben dol op Feyenoorders. Heb meerdere kakkerlak-vrienden. Weet me dit seizoen weer goed te vermaken met hen.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:42 schreef TomLievense het volgende:
Ik zit hier als Feyenoorder tussen 5 Joden.
quote:
ohja was het ff vergetenquote:Op woensdag 15 december 2010 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was NA de verkiezingen..
Juist, maar als jij vanuit een onzinnig gevoel meent dat alle joden uitgeroeid moeten worden, en je pakt dat systematisch, creatief en efficient aan, dan ben je toch slim. Gevoelens zijn namelijk niet dom of slim. Hoogstens kun je stellen dat het menselijk brein niet volkomen rationeel werkt, zeker waar het onze diepere drijfveren betreft.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:36 schreef Arglist het volgende:
[..]
Nou in de zin dat domheid gaat over de mate waarin mensen abstracte regels kunnen toepassen op concrete problemen, volgens Kant dan. Maar dat gaat nogal lastig als je zegt maar enkel één concrete oplossing te hebben, vooral als het ook nog eens een abjecte oplossing is. Maar in principe staan de begrippen los van elkaar maar kunnen ze wel verenigd worden
Ik wacht ff op het einde van P&W (niet lang mer)..quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef Zolcon het volgende:
ik ga mijn bed in! morgen de wekker om 07:30 om te gaan studeren !
het wordt toch leger hierzo
Ben geen lid, en ga het ook niet worden. dus neequote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er nog meer naar het PvdA congres in Groningen in januari?
Ik niet.. Geen lid van een politieke partij (en dat ook niet van plan)quote:Op woensdag 15 december 2010 23:47 schreef remlof het volgende:
Wie gaat er nog meer naar het PvdA congres in Groningen in januari?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |