Nu ben ik nieuwsgierig: welk woord vergat je?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee als je niet weet waar het over gaat..(en ik een woordje vergeet)
Voor de juiste link..quote:
Hey, respect voor Boris. Hij heeft wel mooi de toneelschool afgerond.quote:
Is DAT die "Lucassen"?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig: welk woordje vergat je?
Ik begrijp die emoticons nooit.quote:
Dat is Boris nietquote:Op woensdag 15 december 2010 23:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hey, respect voor Boris. Hij heeft wel mooi de toneelschool afgerond.
Nu bij Pol24? El Fassed van GroenLinks.quote:
mooie combiquote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nu bij Pol24? El Fassed van GroenLinks.
Hiervoor PVV kaalkop 2
Die jij de broer van Lucassen noemde?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nu bij Pol24? El Fassed van GroenLinks.
Hiervoor PVV kaalkop 2
Wat heeft abject te maken met dom?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Domheid is ook een lastig begrip. Wanneer je uitgaat van belezenheid en het bezitten van kennis, dan waren de nazi's bijvoorbeeld helemaal niet dom. De nazi-ideologen baseerden zich op de schrijfsels van enkele grote denkers. Maakte dat hen intelligent? In zekere zin wel, omdat zij in staat waren om eigen conclusies te trekken door op de schouders van grootheden te staan. Daarnaast waren hun overtuigingen dermate abject dat dit lastig het predikaat intelligent kan dragen.
jaquote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die jij de broer van Lucassen noemde?
Domme mensen zeggen vaak abjecte dingen. Daar kunnen ze niet aan doen, maar het is wel jammer.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Wat heeft abject te maken met dom?
Wat intelligentie is is inderdaad persoonlijk. ik vind mensen die zulke ideeën erop nahouden dom zijn.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Alles en niks.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:09 schreef Sachertorte het volgende:
[..]
Ik doe 3 dingen tegelijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iemand ook naar P&W aan het kijken?
quote:Op woensdag 15 december 2010 23:12 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ik doe 3 dingen tegelijk.
Ik luister POL24
Ik kijk P&W
En ik FOK
En ik ben echt een man.
Abject vergt een (moreel) oordeel, intelligentie is een zelfstandig objectief bepaalbare grootheid.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:10 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Domme mensen zeggen vaak abjecte dingen. Daar kunnen ze niet aan doen, maar het is wel jammer.
Ik heb een laptop een een TV tot mijn beschikking.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Ik kan op de pc niet én naar het debat luisteren én naar P&W..
BRRRRR!!quote:Op woensdag 15 december 2010 23:13 schreef Zolcon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleine broer en grote broer
[ afbeelding ]
neef
[ afbeelding ]
De jolige oom
[ afbeelding ]
papa
Pater familias
[ afbeelding ]