Zou me idd niets verbazen..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef TomLievense het volgende:
[..]
Ook, maar die voorzitter zei dat het maar één letter verschil was met Dibi'66. Heeft die voorzitter het vast ook niet begrepen.
Ooh, ik vraag me namelijk af als je ook verstand hebt van extreme sites als stormfront. Niet dat ik die site inhoudelijk zo leuk vind maar ik vind die mensen wel intrigerend, ik dacht altijd dat extreem rechtse mensen perse dom waren. Ik keek dus laats op stormfront en dat bleek helemaal niet zo te zijn, ze hadden het over allerlei boeken die hun perverse ideeën rechtvaardigen ed. Mijn vraag is: zijn die mensen dom of hebben ze zich redelijk verdiept in hun ideologie?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:52 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ok dan zit het snor maar gewoon niet onderschatten want dat kan je wel eens gaan opbreken.
En ja ik doe politicologie hoezo?
Dat schrijf ik toch nergens? Ik ben juist zeer pacifistisch ingesteld.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:53 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Maar heb jij geen bezwaren tegen die elementen in die post dan? Het toejuichen van geweld, tegen wie maakt me niet uit.
jaquote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
Was die Korten(h)oven ook niet degene die Iran wou bombarderen??
Dat maakt die mensen nog vele malen enger. Mensen die legitimatie zoeken voor hun abjecte gedragingen en ideeën.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh, ik vraag me namelijk af als ook verstand hebt van extreme sites als stormfront. Niet dat ik die site inhoudelijk zo leuk vind maar ik vind die mensen wel intrigerend, ik dacht altijd dat extreem rechtse mensen perse dom waren. Ik keek dus laats op stormfront en dat bleek helemaal niet zo te zijn, ze hadden het over allerlei boeken die hun perverse ideeën rechtvaardigen ed.
Ja, meestal zoeken dat soort mensen naar bevestiging. In plaats eens een van de duizenden anderen boeken te lezen die iets anders zeggen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ooh, ik vraag me namelijk af als ook verstand hebt van extreme sites als stormfront. Niet dat ik die site inhoudelijk zo leuk vind maar ik vind die mensen wel intrigerend, ik dacht altijd dat extreem rechtse mensen perse dom waren. Ik keek dus laats op stormfront en dat bleek helemaal niet zo te zijn, ze hadden het over allerlei boeken die hun perverse ideeën rechtvaardigen ed.
Zeer goede vraag van hem!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
Timmermans tegen Kortenhoeven:
"Namens wie spreekt u hier? Namens Nederland of Israel"
beetje anders gefraseerd maar daar komt het op neer. en terecht
Verder maakt belezenheid een persoon natuurlijk niet automatisch intelligent.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat maakt die mensen nog vele malen enger. Mensen die legitimatie zoeken voor hun abjecte gedragingen en ideeën.
Omdat Israël omringd is door de vijandelijke Islamieten.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom zijn alle PVV-ers zo gek van Israel/Joden??
Begrijp me niet verkeerd: ik bash Israel NIET..
Ja, leuk!! Dan MOET ik wel ff kijken!!quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oude communistische worstendraaier.
Ja, maar zou het zo kunnen zijn dat bepaalde extreemrechtse mensen die vrij frequent op stromfront komen helemaal niet zo dom zijn?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Dat maakt die mensen nog vele malen enger. Mensen die legitimatie zoeken voor hun abjecte gedragingen en ideeën.
PvdA speelt de anti-Israelitische kaart?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:56 schreef Zolcon het volgende:
Timmermans tegen Kortenhoeven:
"Namens wie spreekt u hier? Namens Nederland of Israel"
beetje anders gefraseerd maar daar komt het op neer. en terecht
Ah, Jan is tofquote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oude communistische worstendraaier.
Zucht..quote:Op woensdag 15 december 2010 22:57 schreef Arglist het volgende:
[..]
Omdat Israël omringd is door de vijandelijke Islamieten.
quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
PvdA speelt de anti-Israelitische kaart?
Meestal gaan extremiteit en domheid hand in hand.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:58 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, maar zou het zo kunnen zijn dat bepaalde extreemrechtse mensen die vrij frequent op stromfront komen helemaal niet zo dom zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |