Achja... geduld is een schone zaak maar daarom ben ik ook vergeten vandaag te douchenquote:
You need fucking helpquote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
Wat een k*t topictitel....![]()
![]()
5 minuten gewacht... De die-hard MMA fans zitten ook niet de hele dag hier![]()
Ik zal het topic enigszins redden door de Kerstmis pic van Gina nog een keer te posten:
[ afbeelding ]
QFTquote:Op woensdag 15 december 2010 07:54 schreef Paxlie het volgende:
Brock komt wel terug. Het is alleen wel echt pijnlijk duidelijk geworden dat hij harder moet gaan sparren zodat hij gewend raakt aan het krijgen van stoten. Zat laatst Ultimate Heavyweights te kijken (dvd van UFC) en daarin zie je dat hij ook in Lesnar - Mir 2 gewoon echt verkeerd reageert als Mir hem raakt.
Surequote:
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..quote:Op woensdag 15 december 2010 13:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Sure![]()
Weet je überhaupt wel wie Gina is?
Jezus gast doe chill manquote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..
Wat Litmanen zegt. Hoe vaak hebben we jou gezien in de MMA topics?quote:Op woensdag 15 december 2010 13:40 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Gina maar over het feit dat jij praat over dat die-hard MMA'ers niet 24/7 achter hun pc zitten, dat begrijp ik ook wel. Maar LitmanenAFCA maakte een last post, dus ik verwachtte dan ook dat hij binnen 5 minuten een nieuwe topic zou aanmaken. Hij deed het niet en ik had weinig geduld dus maakte maar zelf een topic aan. En nu hoor ik dus dat hij het niet gezien had van de LaPo, dus dan had ik net zo goed de hele nacht kunnen wachten. Traag van begrip he..
Hoelang ben ik lid van fok? En ik wist niet eens dat er een MMA topic was eigenlijk, tot ik topic #52 tegenkwam. Dus praat nietquote:Op woensdag 15 december 2010 14:21 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Wat Litmanen zegt. Hoe vaak hebben we jou gezien in de MMA topics?
Randy Couture....quote:Thanks to everybody who's been tweeting about seeing my fights I must have missed the memoI think I'm at the end of it Yall . It's time.
13 hours ago via HTC Peep Favorite Retweet Reply
is al ontkent.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:21 schreef -_Tommy_- het volgende:
Ok... Shocker?
[..]
Randy Couture....
Geen idee!quote:Op woensdag 15 december 2010 15:59 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zijn er trouwens niet meer foto's van Gina van dat feest?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ Tommy: las het al eerder, maar er wordt nogal getwijfeld of het wel echt zo is. Ik hoop alleen niet dat we weer een soortgelijk gezeur krijgen als eerder tussen Randy vs de UFC...
Zie: http://mmajunkie.com/news(...)MAjunkie.com+Feed%29
Hoe dan ook: Randy
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
UFC..... beslist meer dan je denkt. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 15 december 2010 16:32 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Want? Dat is toch zijn eigen account?
Mja ok als je het zo gaat bekijken, maar ik denk ook wel dat Randy de status heeft om te kunnen stoppen... Denk dat als hij dan de put open trekt het meer schade doet dan hem nu gewoon nog keer een ring in laten lopen om afscheid te nemen ipv een gevecht...quote:Op woensdag 15 december 2010 16:33 schreef Fyodor het volgende:
[..]
UFC..... beslist meer dan je denkt. Ik ben benieuwd.
Vraag me alleen af waarom hij destijds zo'n multi fight contract heeft getekend.. volgens mijquote:"I think Im done. The time is right. Id fight Machida or Shogun but outside of that, I wanna focus on other things in my life. If the UFC offered me Shogun or Machida, Id take the fight. Otherwise, I think Im done. [Im] gonna focus on acting and the businesses."
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:06 schreef Fyodor het volgende:
Gina Carano zegt: Merry Christmas!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 18:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
aaahhh heerlijk![]()
![]()
![]()
, was mijn beeldscherm aan het likken, maar er zat een laag stof op
Tja, met zo'n slechte UFC record... Ik had al verwacht dat hij na zijn laatste gevecht gecut zou worden maar hij moest nog even een contractje uitzitten waarschijnlijk.quote:Op woensdag 15 december 2010 17:44 schreef Tazmaniac het volgende:
Daarnaast is Joe Doerksen ontslagen n.a.v. zijn loss @ UFC 124 tegen Miller. Persoonlijk vind ik het wel terecht.. hij is 2-7 in de UFC en 0-1 in de WEC.
Denk overigens dat ook niemand er echt wakker van zal liggen.
Dit:quote:Op woensdag 15 december 2010 21:19 schreef 2dope het volgende:
Weet iemand al hoe het met Koscheck is afgelopen? Fractured orbital? Ik kreeg bijna medelijden met hem
quote:Op maandag 13 december 2010 13:05 schreef n00cL30n het volgende:
Zo ziet Josh Koscheck's oog er uit 24 uur na gevecht met GSP:
quote:Op maandag 13 december 2010 16:58 schreef -_Tommy_- het volgende:
Nieuws over Kos....
UFC welterweight contender Josh Koscheck suffered a broken orbital bone during the first round of his championship fight versus Georges St. Pierre Saturday night in Montreal, a source told ESPN.com.
Koscheck was released from a Montreal-area hospital Sunday afternoon. He cannot fly home to San Jose, Calif., because an air pocket formed behind the broken orbital bone, making air travel dangerous. UFC officials arranged for Koscheck and trainer 'Crazy' Bob Cook to drive Sunday afternoon from Montreal to Boston, where the 33-year-old fighter is expected to undergo surgery Monday or Tuesday.
Ah, thanks. As expected.quote:
Mee eens. Wat vooral erg nasty op me overkwam is hoe zijn hoek vergeefs iedere keer een zak ijs erop wilde drukken, maar dit schijnbaar te pijnlijk was gezien Kos z'n geagiteerde reacties.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Paxlie het volgende:
Diep respect dat hij nog zolang doorgevochten heeft. Ene Bob Sapp ging toen huilend op de grond liggen.
Bizar inderdaad, zeker tussen ronde 4 & 5. Toen trok ie dat echt niet meer. Vervolgens toch kwaad worden op de dokter omdat die het gevecht wilt stoppen. Ik mag de gast absoluut niet, maar daar heb ik wel respect voorquote:Op woensdag 15 december 2010 22:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mee eens. Wat vooral erg nasty op me overkwam is hoe zijn hoek vergeefs iedere keer een zak ijs erop wilde drukken, maar dit schijnbaar te pijnlijk was gezien Kos z'n geagiteerde reacties.
idd, moeten we overlaten aan diegene die hem altijd opent!quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
![]()
Ik zal het topic enigszins redden door de Kerstmis pic van Gina nog een keer te posten:
[ afbeelding ]
zo stamp ik knoflook, dat zijn geen slagen,maar duwtjes. kijk maar eens naar Gilber Yvel zijn laatste SF gevecht, dat is pas meppen. ik dacht echt, hij heeft hem vermoord.quote:
quote:
Chael Sonnenquote:Submit your e-mail at greenlightdaily.com to be entered in contest to be my corneman. Not you Wand, if requires an ability to type.
Thanks dude! Zal binnenkort even kijken als ik de tijd hebquote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef roepdeman het volgende:
3 kwartier durende recap van de World MMA Awards. Voor de liefhebber van slechte grappen en alle fans van "Dear Wandy" natuurlijk!
Omg wat een lame photoshops.quote:Op donderdag 16 december 2010 15:03 schreef roepdeman het volgende:
3 kwartier durende recap van de World MMA Awards. Voor de liefhebber van slechte grappen en alle fans van "Dear Wandy" natuurlijk!
Failquote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Submit your e-mail at greenlightdaily.com to be entered in contest to be my corneman. Not you Wand, if requires an ability to type.
quote:Op donderdag 16 december 2010 15:10 schreef -_Tommy_- het volgende:
Zal voor ons wel niet gelden...
[..]
Chael Sonnen
jammer van de term hanengevechten, maar verder een redelijk objectief artikel. Nice!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Artikel in het NRC (tot eind dit jaar gratis te lezen) over MMA en de GSP vs Koscheck partij.
http://digitaleeditie.nrc(...)/full_page_1_15.html
Weinig nieuwe informatie maar toch wel grappig dat het opgepikt wordt door een kwaliteitskrant.
Top, heel positief artikel!quote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
Artikel in het NRC (tot eind dit jaar gratis te lezen) over MMA en de GSP vs Koscheck partij.
Weinig nieuwe informatie maar toch wel grappig dat het opgepikt wordt door een kwaliteitskrant.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door n00cL30n op 17-12-2010 15:05:40 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
quote:Op vrijdag 17 december 2010 13:49 schreef n00cL30n het volgende:
Iemand trouwens de kick van Pettis gezien?Holy fuck awesomeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
Iemand trouwens de kick van Pettis gezien?Ja, zieke trap!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Altijd mooie gevechten om te zien in de WEC, dit was dus de laatste WEC!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
Iemand trouwens de kick van Pettis gezien?Awesome!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De Octagoonquote:Op vrijdag 17 december 2010 00:26 schreef slashdotter3 het volgende:
maarrrrrr...... was deze beter dan henderson vs cerrone (wec 43)???????quote:Op vrijdag 17 december 2010 15:06 schreef n00cL30n het volgende:
JA, deze title fight had echt alles! Wat een gevecht...(zoek en klik en je kunt hem ook zien.)
De 'beste' vechters van UFC 124 kregen ieder $100,000 aan bonusgeld, wat een verschilquote:The fight was also awarded as Fight of the Night which won Henderson and Pettis an extra $10,000.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Hooidraad op 17-12-2010 21:42:57 ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
De 'beste' vechters van UFC 124 kregen ieder $100,000 aan bonusgeld, wat een verschil
Btw,Je zou je afvragen of het terecht is he.. ik vind van welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
Wat een stem heeft die Bonnar trouwens ook he?quote:
GET TO THE CHOPPAH!!!quote:Op vrijdag 17 december 2010 23:50 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Wat een stem heeft die Bonnar trouwens ook he?
Ik had echt continnu het idee dat hij Ahnold Schwahtzeneggah nadeed.
[ Bericht 0% gewijzigd door n00cL30n op 19-12-2010 00:51:37 ]twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Dat is geen Gina Carano, het gezicht klopt niet helemaal. En sowieso zou het voor Gina's geloofwaardigheid als stoere knokker slecht zijn om zich zo te laten fotograferen.quote:Op woensdag 15 december 2010 10:12 schreef Fyodor het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Verderop had ik dat ook in een spoiler gepostquote:Op zondag 19 december 2010 04:36 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Dat is geen Gina Carano, het gezicht klopt niet helemaal. En sowieso zou het voor Gina's geloofwaardigheid als stoere knokker slecht zijn om zich zo te laten fotograferen.
Ja, BJJ skillz als een mofoquote:Op dinsdag 21 december 2010 10:38 schreef Tazmaniac het volgende:
Denken jullie dat pettis veel kans heeft tegen een van deze wrestling machines?
quote:Damon Martin brings word that Dustin Hazelett has been released from the UFC after a submission loss to Mark Bocek at UFC 124 back on Dec. 11.
The loss was "McLovin's" third straight inside the Octagon.
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
Brendan Schaub vs. Frank Mir targeted for early-2011 UFC event
Was van beide wel benieuwd wat hun volgende partij zou zijn.
Wordt dus waarschijnlijk tijdens UFC 128 op 19 maart.
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Dat zou niet fraai zijn inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijken
Och die battle is al heeeeeel erg lang gaande op twitter. Ben benieuwd of dat ooit nog wel eens gaat gebeuren. Ik denk namelijk dat Kos dan echt hard gestrafd gaat worden.quote:
Ik denk dat Struve de winnaar krijgt uit dit gevecht. Schaub schaal ik nu in onder Struve maar na een winst over Mir wordt het interessant om te tegenover elkaar te zetten. Als Mir wint; hij is een gevestigde naam. Neemt niet weg dat Struve dit gevecht meer verdiend had.quote:Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Nicequote:Alistair Overeem vs. Todd Duffee at FieLDS Dynamite!! 2010
Idd. Hij heeft daar nog lang niet de spiermassa, de striking en defense voor om Brock partij te bieden. Is ook niet erg, hij is nog super jong.quote:Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijken
Lesnar is dan wel overrated, maar alsnog een dikke maat te groot voor Struve. Maar wie weetquote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Idd. Hij heeft daar nog lang niet de spiermassa, de striking en defense voor om Brock partij te bieden. Is ook niet erg, hij is nog super jong.
Waar ik me wel een beetje aan erger is zijn houding na de partijen. Tegen Morecraft zei hij na de wedstrijd dat hij geen moment in de problemen was, terwijl je duidelijk kon horen aan het einde van de 1e ronde dat hij tegen zijn coach zei dat hij bijna ging flauwvallen en dat zijn coach "maakt niet uit, ga door" zei. En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
Ik luister vaak naar the mma hour en de podcast van mmajunkie. Daar komt hij ook soms geinterviewed. Daarin is hij altijd heel nonchalant over de mindere kanten van z'n gevechten.quote:Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Brawler het volgende:
[..]
Lesnar is dan wel overrated, maar alsnog een dikke maat te groot voor Struve. Maar wie weet
Verder ben ik het niet zo met je eens. Ik heb die woordenwisseling tussen Struve en zijn coach in het gevecht tegen Morecraft gemist, maar dat ga ik zo dan wel even terugkijkenIk heb ook niet Struve's reactie na het gevecht gehoord, dus dat weet ik niet.
Maar volgens mij wist Struve wel degelijk dat hij niet al te erg in gevaar was, omdat hij tegen de rand van de Octagon aan lag.
Hhmm, als dat echt zo is, dan moet Stefan wel goed op zijn ego lettenquote:Op vrijdag 24 december 2010 15:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Ik luister vaak naar the mma hour en de podcast van mmajunkie. Daar komt hij ook soms geinterviewed. Daarin is hij altijd heel nonchalant over de mindere kanten van z'n gevechten.
Ik heb de beelden hier niet van z'n laatste gevecht, maar volgens mij lag hij in het begin nog niet tegen de octagon aan, maar sloop hij daar langzaam naartoe. Pas toen hij daar was was het gevaar geweken (ook omdat McCorkle uitgeblust was). Tot die tijd had McCorkle de kimura er vol op en dat was ook wel aan Stefan z'n gezicht te zien.
vandaar dat ie tegen Mir geen kans heeft, ik zie Mir nl niet verliezen van Brendan.quote:Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
Go get a world title, you couldn't even get a roundquote:
Ik vind die Struve zo'n onhandige houte klaas.. doet me denken aan Sem schilt maar dan de slanke versie. Hij doet het best aardig, maar ik zie hem binnenkort tegen de grotere / betere vechters toch snel een 3 of 4 lose streak krijgen en kan hij ze boeltje inpakken.quote:Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben het wel met Ronald-Koeman eens. Hij was van plan McCorkle knock-out te slaan maar werd al heel snel naar de grond gewerkt, en die kimura was echt op het randje.
Voor Struve zou het wel fijn zijn als er een cruiserweight klasse zou komen, daar zou hij wat meer kans maken om te klimmen in de rankings.
quote:
quote:Crash Landing on Earth
Stays in Cave for 10000 years
Decides to Wake Up
Puts on make up
Immediately eats ice cream
Decides to fight too
Ik geloof er geen zak van maar hoop het van harte. Het gevecht tegen Mir zal ik niet snel vergeten. Wellicht een mooie tegenstander voor Struve?quote:
[/quote] Zijn er toch meer dan 5 ;-)quote:Op zaterdag 25 december 2010 23:08 schreef slashdotter3 het volgende:
Sherdog post: Sum up fighters career so far under 5 images
Hier een leuke over Fedor:
[QUOTE=Spoken;47197677]Crash Landing on Earth
[ afbeelding ]
Stays in Cave for 10000 years
[ afbeelding ]
Decides to Wake Up
[ afbeelding ]
Puts on make up
[ afbeelding ]
Immediately eats ice cream
[ afbeelding ]
Decides to fight too
[ afbeelding ]
Op oudjaarsavond tegen Kyotaro met K-1 regels in Japan. Moet geen probleem voor hem zijn.quote:Op zaterdag 25 december 2010 17:16 schreef Smoofie het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met onze goede vriend Gegard Mousasi?
Zou een goede tegenstander voor Struve zijn ja. Stefan heeft toch wel een win tegen een grote naam nodig. En na het debakel tegen Mir heeft Cro Cop een spectaculaire wedstrijd nog en dat heb je met Stefan bijna altijd. Als Cro Cop wint dan laat hij zien dat hij nog mee kan met de jeugd. Win win voor beide vechters.quote:Op zondag 26 december 2010 21:52 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van maar hoop het van harte. Het gevecht tegen Mir zal ik niet snel vergeten. Wellicht een mooie tegenstander voor Struve?
Ik zoek op zondagmiddag altijd even op de torrents of de nieuwsgroepen en sleur zo het hele event in HD binnen. En tot ik het gezien heb, mijdt ik de vechtblogs, want ik wil geen spoilersquote:Op maandag 27 december 2010 04:11 schreef Rivalo het volgende:
Hoe kijken jullie UFC, zijn er ook apps/streaming sites om het op de ipod te kijken?
Mooie match up. De UFC houdt dus vast aan het plan om Stefan rustig te brengen en niet te vroeg voor de leeuwen te gooien.quote:Op dinsdag 28 december 2010 01:43 schreef roepdeman het volgende:
Schaub tegen Struve in maart dusBeter. Zo heeft hij al wat meer kans. MMA+ Android wordt geweldig!
quote:Tito Ortiz Signs Bout Agreement to Face Antonio Rogerio Nogueira.
quote:Chris Horodecki is the latest fighter to be released from Zuffa's lightweight roster.
The 23-year-old London, Ontario, Canada, native was submitted by Donald Cerrone at WEC 53 in the promotion's final event before ceding its talent to the UFC.
"One door closes and another one opens," Horodecki today told MMAjunkie.com. "I'll be back sooner than later."
Over niet zien aankomen gesprokenquote:Two-time UFC veteran Jamie Varner (16-5-2 MMA, 4-3-1 WEC) will have to wait to make his triumphant return to the octagon.
Following a recent four-fight winless streak, the former WEC champion was released by Zuffa officials.
quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:37 schreef Hooidraad het volgende:
Jamie Varner zien we niet in de UFC vrees ik, niet één van zijn laatste 4 gevechten weten te winnen.
quote:
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!quote:Op dinsdag 28 december 2010 21:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Clean Up Continues: Jamie Varner released from promotion
[..]
Over niet zien aankomen gesproken
Ik snap het anders best wel.quote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!
Mogen van mij beide gecut worden alleen Kongo is redelijk populair geloof ikquote:Op dinsdag 28 december 2010 22:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
slaat echt nergens op, dat ze dan ballentrapper kongo cutten!
Ze kunnen allemaal niks, tactisch is het om te huilen,worden vaak op hun rug geslagen/aangevallen omdat ze elkaar nooit dekken.quote:Op woensdag 29 december 2010 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vanavond was ik dus druk aan de cardio in de gym
En keek uiteraard naar Operation Repo op hetzelfde moment op een wat te klein LCD scherm
Toen ik wederom een partij matten/sleuren zag moest ik lachen, toen ik een lilliputter een volwassen man in een houdgreep zag nemen moest ik even stoppen met trainen van hetnatuurlijk
Graag verneem ik van jullie of zowel de kale en de kleine man een beetje kaas hebben gegeten van grepen en of het BJJ is waar zij gebruik van maken
Rond 4.00 begint het moois
Zou het écht een special announcement zijn?quote:I have a special announcement at the conf. (1 PM) that I am VERY pumped about so if you can be there, cool. If not watch on UFC.com.
Veel geruchten deze week dat hij WM zou main eventen en de MMA wereld achter zich laten.quote:Lance Pugmire of The Los Angeles Times posted the following on his Twitter page: "UFC boss Lorenzo Fertitta says flatly Brock Lesnar cannot participate in WWE event. "He's under exclusive contract with us."
Nou toch best wel:quote:
Mooi dat ze hem in ieder geval wel behouden en beschermen!quote:@danawhite's announcement - Chuck Liddell will retire but become the new executive vp of business development for the @ufc
Dat klopt wel inderdaad, maar ik vind het wel een "mooie" aankondigingquote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind dat geen "special announcement" om eerlijk te zijn. Dat Liddell niet meer topfit was wisten we al langer dan een jaar. Dana heeft meermaals gezegd dat hij hem liever niet meer in de ring zag en hem altijd een plek zou geven in de UFC. Als dit de eerste keer was dat dit werd gezegd zou ik het specialer vinden.
Liddell had al veel eerder zelf moeten stoppen en niet zijn prachtige carrière te grabbel gooien, zoals hij de laatste 6 gevechten heeft gedaan, om nu gedwongen te stoppen.
Te grabbel te gooien. Kijk even naar de namen waar die van verloren heeft en ook de manier waarop. Franklin had hij zo goed als verslagen alleen pakte die hem met een perfecte counter. Als dat de tweede ronde in was gegaan met een gebroken arm voor Franklin dan is het klaar.quote:Op donderdag 30 december 2010 09:19 schreef roepdeman het volgende:
Ik vind dat geen "special announcement" om eerlijk te zijn. Dat Liddell niet meer topfit was wisten we al langer dan een jaar. Dana heeft meermaals gezegd dat hij hem liever niet meer in de ring zag en hem altijd een plek zou geven in de UFC. Als dit de eerste keer was dat dit werd gezegd zou ik het specialer vinden.
Liddell had al veel eerder zelf moeten stoppen en niet zijn prachtige carrière te grabbel gooien, zoals hij de laatste 6 gevechten heeft gedaan, om nu gedwongen te stoppen.
Ik ben het volledig met je eens, ik zou deze picks ook allemaal nemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Main Card
Frankie Edgar vs. Gray Maynard
Maynard is one WEIRD dude en zoals ik al eerder heb gezegd ik moet hem niet zo...
toch heeft hij een reële kans om de nieuwe UFC champion te worden. Ik vraag me namelijk
af wat Edgar van plan is te gaan doen als Gray in wrestling mode gaat.
Aan de andere kant heet Frankie niet voor niks 'Answer'.. laten we hopen dat hij
de critici de mond kan snoeren en Maynard gigantisch op zijn sodeflikker kan geven
Chris Leben vs. Brian Stann
Talking about weird co main events.. zeker een goedmakertje richting Leben
omdat hij de UFC vorige keer uit de shit had geholpen tegen Akiyama.
Ik word er iig niet warm of koud van en het zal me dan ook worst wezen wie er wint
Brandon Vera vs. Thiago Silva
Van top prospect tot
Laat Thiago hem maar naar lala land meppen, ben klaar met Vera.
Nate Diaz vs. Dong Hyun Kim
Stun Gun is way too much voor Diaz, twijfelde eerst nog maar als je ziet
hoe uitermate slecht Diaz het doet tegen MMA fighters met wrstling skills weet je genoeg.
Clay Guida vs. Takanori Gomi
Bonus written all over!!!!
Guida en Gomi tegenover elkaar in een kooi.. FIREWORKS a day late!!!!
linkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef n00cL30n het volgende:
Ben het eens met beide heren boven mij, toch denk ik dat Baroni gaat winnen.
(En hoop ik dat we weer een paar Guida belches zullen zien.)
Net eindelijk deeltje 12 van 'the Reem' gezien... Damn! Ik hoop echt dat deze docu reeks door blijft gaan!
Gewoon op thereem.com, of anders gewoon hier:quote:
Een video van slechts 5 minuten? Ben heel benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem vs. DuffeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Ik las een ergens een geweldig grappig berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:36 schreef McNulty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinken allemaal prima voorspellingen, afgezien van de eerste.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Het jaar waarin we Anderson Silva zijn title zien verliezen.
Het jaar waarin Overeem vs. Fedor eindelijk gaat plaatsvinden.
Het jaar waarin Gegard Mousasi wederom een Strikeforce title zal pakken.
Het jaar waarin namen als Ortiz en Griffin ook met retirement gaan.
Het jaar dat GSP wederom als champion zal afsluiten.
Het jaar waarin New York MMA eindelijk zal legaliseren.
Het jaar waarin UFC een mega tv deal sluit met FOX.
Have a great 2011 guys!!!
This message was brought to you by Tazmaniac.
[ Bericht 36% gewijzigd door THEFXR op 31-12-2010 23:46:19 ]
Quote for Truth.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Het jaar waarin we Anderson Silva zijn title zien verliezen.
Het jaar waarin Overeem vs. Fedor eindelijk gaat plaatsvinden.
Het jaar waarin Gegard Mousasi wederom een Strikeforce title zal pakken.
Het jaar waarin namen als Ortiz en Griffin ook met retirement gaan.
Het jaar dat GSP wederom als champion zal afsluiten.
Het jaar waarin New York MMA eindelijk zal legaliseren.
Het jaar waarin UFC een mega tv deal sluit met FOX.
Have a great 2011 guys!!!
This message was brought to you by Tazmaniac.
[ Bericht 48% gewijzigd door Happel op 02-01-2011 10:43:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dus alles wat niet-decision is moet je wel kijken en decision's niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeker wel de moeite waard om te kijken imo!
K1 Dynamite:
Alistair Ubereem![]()
Mousasi laten zien dat hij ook in K1 potten kan breken. Aoki bruut KO, evenals Mizuno. Die gast kreeg van Sergei even een `Uberknee te verwerken...
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
een spoiler is toch als je een uitslag verklapt? niet als je je mening geeft over een heel sportevent.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.reactie op jullie reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.+ Randy Couture vs. Lyoto Machida in works for UFC 129
[ Bericht 3% gewijzigd door Tazmaniac op 02-01-2011 20:18:21 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Komt op hetzelfde neer. Ik en ik vermoed meer mensen zouden zoiets niet willen lezen, voordat ze gaan kijken naar een event als deze.quote:Op zondag 2 januari 2011 19:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
een spoiler is toch als je een uitslag verklapt? niet als je je mening geeft over een heel sportevent.
[ Bericht 23% gewijzigd door Brawler op 02-01-2011 23:49:48 ]
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:37 schreef Brawler het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
quote:Op zondag 2 januari 2011 23:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
nu een metalen neus? wel jammer voor hem, metalen plaat in je smoel, een lelijke neus en dan nog gecut worden door de UFC!quote:
Says who?quote:
Vond het ook helemaal niets, paar jaar geleden had Jerome LeBanner ook een soortgelijke match tegen Bob Sapp (K-1 rules en MMA rules, elke ronde wat anders). Onder K-1 regels maakte hij gehakt van hem, doordat er MMA bij zat kon Sapp overleven. Aoki kreeg wel een erg zware KO trouwens, hij dook vol in die knie. Lichte paniek bij de ring-artsen, hij werd volgens mij geintubeerd?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:53 schreef barney-stinston het volgende:
Wat vonden jullie trouwens van die special dream rules zoals bij die partij van Aoki?
Eerste ronde alleen kickboksen, ik vond er persoonlijk niet veel aan.
quote:Fedor Emelianenko will fight Antonio Silva on February 12th in New Jersey, according to a Brett Okamoto of ESPN and Mike Whitman of Sherdog.
Goed nieuws, dat grote hoofd van Antonio Silva kan je moeilijk NIET raken. Ik had trouwens begrepen dat er een 8-mans Heavyweight toernooi komt, waarvan dit dus één van de kwartfinales is. En dan een toernooi verspreid over meerdere evenementen, aangezien je in de USA niet altijd meerdere gevechten op 1 avond mag doen.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:17 schreef Tazmaniac het volgende:
Fedor Scheduled to Fight Antonio Silva
[..]
Wow, dat is heel mooi nieuwsquote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Sound good to me.. de winnaar krijgt Alistair
Fedor vs. Silva (report)
Barnett vs. Arlovski (report)
Werdum vs. Rogers (report)
Del Rosario vs. Kyle (mijn eigen match-up)
en dan heb je nog eventueel Lavar Johnson en Valentijn.
Dat had ik vaak toen ik aan karate deed, kutgevoel inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2011 22:49 schreef kanovinnie het volgende:
Net weer MMA gedaan, wel weer een paar toffe dingen geleerd
Jammer genoeg tijdens het sparren 3 keer verkeerd getrapt waardoor ik alleen met mijn grote teen de andere raakteNu doet ie dus pijn.
Ik had het 2 weken eerder ook, was net blij dat ik eraf was. Nog tips om dit te voorkomen?quote:Op maandag 3 januari 2011 23:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat had ik vaak toen ik aan karate deed, kutgevoel inderdaad
Paar cm dichterbij gaan staan...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 06:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had het 2 weken eerder ook, was net blij dat ik eraf was. Nog tips om dit te voorkomen?
Mijn tegenstander stapte steeds naar achterquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:22 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Paar cm dichterbij gaan staan...
Tjah, verder kan je er helaas niet zo veel aan doenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn tegenstander stapte steeds naar achterIk ging wel steeds dichterbij staan voordat ik trapte, maar nadat ik 1 stoot in mijn maag had gekregen was ik er maar mee opgehouden
Op het moment dat ik trapte stapte hij naar achter toe. Dus dan kan je toch niet verder instappen? Hooguit verder naar voren zwaaien, maar als je dan neerkomt sta je wel weer heel dicht bij diegene omdat je niet meer naar achter kan draaien.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:31 schreef Brawler het volgende:
[..]
Tjah, verder kan je er helaas niet zo veel aan doenMisschien nóg meer instappen tijdens het geven van een trap?
De eerste keer een trap faken, waardoor 'ie naar achter stapt, en dan snel instappen en dan echt trappen? Ik zou het anders ook niet wetenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik trapte stapte hij naar achter toe. Dus dan kan je toch niet verder instappen? Hooguit verder naar voren zwaaien, maar als je dan neerkomt sta je wel weer heel dicht bij diegene omdat je niet meer naar achter kan draaien.
Zeg, ik ben nog geen geoliede vechtmachine!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef Brawler het volgende:
[..]
De eerste keer een trap faken, waardoor 'ie naar achter stapt, en dan snel instappen en dan echt trappen? Ik zou het anders ook niet weten
Ach joh, komt vanzelf!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zeg, ik ben nog geen geoliede vechtmachine!![]()
Maar opzich wel een goed idee, of trappen na een stoot zodat hij 't wat minder aan ziet komen.
Op 't einde ging ik trouwens tegen de leraar sparren, geen stoten/trappen, alleen grapling. Had ik 'm bijna voor mij idee, hup-floep lig je op je buik op de grond
Same here, train ook wel eens met een A-klasser die laat je dan een goede positie nemen en je probeert wat en ineens BAM... je ligt op je rug en/of klopt snel af...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:38 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op 't einde ging ik trouwens tegen de leraar sparren, geen stoten/trappen, alleen grapling. Had ik 'm bijna voor mij idee, hup-floep lig je op je buik op de grond
Bij mij ging hij volgens mij half gasquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:25 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Same here, train ook wel eens met een A-klasser die laat je dan een goede positie nemen en je probeert wat en ineens BAM... je ligt op je rug en/of klopt snel af...
Rear Naked Choke (RNC) waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij ging hij volgens mij half gas![]()
Ik had gister wel iemand binnen 5 seconden in een choke, dan lijkt het bijna alsof je je armen over elkaar houd met zijn nek ertussen in, en dan aanzetten. Je moet hiervoor dan achter hem zitten.
Ik vergeet alleen altijd die namen
Zal ik thuis wel even doen, ik zit nu op mijn werk. En in de eerste week al op youtube lijkt me niet zo handigquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:29 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Rear Naked Choke (RNC) waarschijnlijk![]()
Tip: ga eens op je gemak kijken naar de filmpjes van submissions101 (google of youtube), leer je veel van!
Slim ja. Via hun eigen website kun je trouwens alles handig per categorie bekijken:quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zal ik thuis wel even doen, ik zit nu op mijn werk. En in de eerste week al op youtube lijkt me niet zo handig
Ben niet zo van 't intapen eigenlijk. En het is 65-85 kgquote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:44 schreef roepdeman het volgende:
Phil Jabroni...Terug naar SF om daar wat meer KO's op te lopen.
@kano
is intapen geen optie behalve een betere techniek aanleren? En trainen jullie allemaal met mensen uit een zwaardere gewichtsklasse?
Faken met wat stoten en dan snel instappen? Dan is je tegenstander bezig met naar zijkant aan het stappen om je "stoten" te ontwijken. Net als een double leg maar dan trappen. Of gewoon als hij instapt pas trappen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:29 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben niet zo van 't intapen eigenlijk. En het is 65-85 kg
Wat is dit voor onzin, zodra hij hapt terwijl jij je nep trap hebt gegeven is het zo goed als over voor jequote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:35 schreef Brawler het volgende:
[..]
De eerste keer een trap faken, waardoor 'ie naar achter stapt, en dan snel instappen en dan echt trappen? Ik zou het anders ook niet weten
Nooit gehoord van geduld? Wacht tot hij niet door heeft dat je dit wil doen of laat hem maar komen aanvallen voor een mooie counter.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 08:33 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Op het moment dat ik trapte stapte hij naar achter toe. Dus dan kan je toch niet verder instappen? Hooguit verder naar voren zwaaien, maar als je dan neerkomt sta je wel weer heel dicht bij diegene omdat je niet meer naar achter kan draaien.
Heel leuk maar Overeem moet gewoon meedoen aan dit tournooi. Anders zou het wat mij betreft toch wel echt een teleurstelling zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Sound good to me.. de winnaar krijgt Alistair
Fedor vs. Silva (report)
Barnett vs. Arlovski (report)
Werdum vs. Rogers (report)
Del Rosario vs. Kyle (mijn eigen match-up)
en dan heb je nog eventueel Lavar Johnson en Valentijn.
Niet als 'ie zo voorspelbaar is, en dus wéér naar achter stapt. En trouwens, alsof jij precies weet wie 'ie tegenover zich heeft met je 'is het zo goed als over voor je'quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:
Wat is dit voor onzin, zodra hij hapt terwijl jij je nep trap hebt gegeven is het zo goed als over voor je
Ik denk niet dat veel mensen slecht zijn als ze een wedstrijd mogen spelen , maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA. En jij meent dus dat hij kan multitasken met 1 been? Want zodra je een been vooruit hebt gefaked ziet je tegenstander dat en maakt er gebruik van, tenminste ikquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:05 schreef Brawler het volgende:
[..]
Niet als 'ie zo voorspelbaar is, en dus wéér naar achter stapt. En trouwens, alsof jij precies weet wie 'ie tegenover zich heeft met je 'is het zo goed als over voor je'
Volgens de nieuwe reports heb je helemaal gelijk, ik begrijp alleen totaal niet waarom zequote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Heel leuk maar Overeem moet gewoon meedoen aan dit tournooi. Anders zou het wat mij betreft toch wel echt een teleurstelling zijn.
Gaat apart worden als hij dan verliest voor de finale, is hij dan ook zijn titel kwijt?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Volgens de nieuwe reports heb je helemaal gelijk, ik begrijp alleen totaal niet waarom ze
Overeem als Champion aan dit toernooi mee laten doen
Was toch veel logischer geweest als de winnaar van het toernooi de nieuwe #1 contender was en na een paar maanden voor de title tegen Overeem mocht vechten of ligt dat aan mij?
Fedor vs. Silva
Kharitonov vs. Arlovski
Overeem vs. Werdum
Barnett vs. Rogers
en dan heb je nog eventueel Lavar Johnson, Del Rosario, Mike Kyle en Valentijn.
Tuurlijk is dit qua belt wat vreemd.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:33 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Gaat apart worden als hij dan verliest voor de finale, is hij dan ook zijn titel kwijt?
Strikeforce WTF momentje voor de zoveelste keer.
Ik denk dat hij meer een soort schijnbeweging bedoelde, dan deinst mijn tegenstander achteruit (we zijn allemaal even slecht), en kan ik instappen om weer een trap te geven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 19:11 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Wat is dit voor onzin, zodra hij hapt terwijl jij je nep trap hebt gegeven is het zo goed als over voor je
[..]
Nooit gehoord van geduld? Wacht tot hij niet door heeft dat je dit wil doen of laat hem maar komen aanvallen voor een mooie counter.
Tja, na 3 trainingen ben ik nog geen Fedorquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen slecht zijn als ze een wedstrijd mogen spelen , maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA. En jij meent dus dat hij kan multitasken met 1 been? Want zodra je een been vooruit hebt gefaked ziet je tegenstander dat en maakt er gebruik van, tenminste ik
Dat slaat dus nergens op. Omdat de belt niet gezien wordt als iets voorstellen moet hij maar compleet te grabbel gegooid worden? Dat is juist wat Strikeforce al doet, door bijvoorbeeld Fedor vs Werdum te doen ipv vs Overeem. Daardoor missen ze enorme kansen. De belt verliest enorm veel waarde als Overeem hem in de eerste ronde verliest.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:49 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit qua belt wat vreemd.
Maar, je moet niet vergeten dat die hele strikeforce belt echt niet zoveel voorstelt. Het is niet de UFC belt. Ik denk dat als je dit tournooi wint en dus 3x achter elkaar tegen de beste heavyweights van de wereld buiten de UFC gevochten en gewonnen hebt je gewoon de belt verdiend.
Als ze de belt niet op het spel zetten kan je de persoon die van Overeem wint, een rematch geven om de belt na afloop van dit tournooi. Wint hij het tournooi dan lijkt het me sowieso duidelijk.
Bovendien gaat de sport uiteindelijk ook niet om een belt maar om de beste vechters tegen elkaar te zien vechten.
Het zou pas ziek zijn als je een heel heavyweight tournooi hebt en daardoor Overeem weer maar 1x in 1 jaar tegen een fatsoenlijke MMA tegenstander laat vechten. Die jongen zit echt in zijn topjaren nu, als hij echt zo goed is als ik denk is hij wanneer hij deelneemt aan dit tournooi zo goed als klaar buiten de UFC en kan hij volgend jaar gewoon naar de UFC toe.
Wordt niet over geschreven.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:27 schreef Tazmaniac het volgende:
Helaas geen tijd om artikel helemaal te lezen, maar staat de belt uberhaupt wel op het spel?
Naja kijk, als de belt niet voor de winnaar is, vind ik het wel een zéér BRUUT toernooi.quote:
Ik weet niet hoor, maar wie heeft het hier over wedstrijden?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen slecht zijn als ze een wedstrijd mogen spelen , maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA. En jij meent dus dat hij kan multitasken met 1 been? Want zodra je een been vooruit hebt gefaked ziet je tegenstander dat en maakt er gebruik van, tenminste ik
Dat is inderdaad precies wat ik bedoeldequote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij meer een soort schijnbeweging bedoelde, dan deinst mijn tegenstander achteruit (we zijn allemaal even slecht), en kan ik instappen om weer een trap te geven
Hey tof, als je net zo amateuristisch als mij bent kunnen we sparren!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:45 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar wie heeft het hier over wedstrijden?
Wat ik uit de posts van Kanovinnie opmaak, is dat hij net begonnen is. Ik ging er voor het gemak even van uit dat dat ook voor zijn sparringspartner geldt. Maar goed, ik heb een amateuristisch beeld van MMA, dus luister vooral niet naar mij
Afgezien van veel UFC/WEC etc. kijken, heb ik geen ervaring met MMAquote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hey tof, als je net zo amateuristisch als mij bent kunnen we sparren!
Daar heb je ook gelijk in zoals ik al zei maar mijn punt is dat ik liever dat heb dan Overeem maar 1x op niveau te zien vechten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:52 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat slaat dus nergens op. Omdat de belt niet gezien wordt als iets voorstellen moet hij maar compleet te grabbel gegooid worden? Dat is juist wat Strikeforce al doet, door bijvoorbeeld Fedor vs Werdum te doen ipv vs Overeem. Daardoor missen ze enorme kansen. De belt verliest enorm veel waarde als Overeem hem in de eerste ronde verliest.
Ze moeten juist proberen om die belt belangrijk te maken, anders kunnen ze net goed uberhaupt stoppen met belts uitdelen. Het moet de topprijs in de organisatie zijn. Niks meer en absoluut niks minder. Het klopt wat je zegt over de beste vechters tegen elkaar zien vechten, maar uiteindelijk moet de beste vechter gewoon de titel hebben en deze verdedigen. Dat doe je niet door hem 3x te laten vechten waarbij een kans bestaat dat hij de 1e of 2e keer al verliest.
Ik ben compleet tegenovergesteld. Ik kan niet/nauwlijks (kick)boksen, maar dat grappling vind ik juist veel leuker!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 21:52 schreef Brawler het volgende:
[..]
Afgezien van veel UFC/WEC etc. kijken, heb ik geen ervaring met MMA![]()
Ik doe nu een jaar aan kickboksen, maar mijn interesse in MMA is de laatste tijd zo sterk gegroeid dat ik me nu een beetje aan het oriënteren ben, waar ik hier in de buurt MMA-trainingen kan krijgen![]()
Ik schat de kans vrij klein dat je in de buurt woont, maar anders wil ik best met je sparren hoor
Zegt iemand die Brock als heel goed beschouwdquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:20 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
maar dat bewijst jouw amateuristische beeld op MMA
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Zegt iemand die Brock als heel goed beschouwd![]()
Laten we het aub netjes houden Pizzaboy, wij MMA'ers gaan respectvol met elkaar om!
vandaar dat mensen denken dat Ali naar de UFC gaat,maar hij wil zijn K-1 belt kunnen verdedigen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:39 schreef Tazmaniac het volgende:
Ik geloof niet dat we nog lang MMA vanuit Japan te zijn krijgen als ik alle berichten zo lees.
Ratings zijn dramatisch en zowat elke Japanse MMA organisatie heeft het financieel moeilijker dan ooit.
Baroni gecut door de UFC.. terecht maar toch vind ik het jammer.. de man is een legende in zijn eigen soort
En?quote:Op dinsdag 4 januari 2011 23:59 schreef pwned het volgende:
Wow, wat een domme bracket: Overeem moet tegen zijn 2 zwaarste tegenstanders in de kwart en halve finales en heeft dan een soort autowin in de finale (hoewel je dit natuurlijk nooit zo zwart/wit kan zeggen)
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Laten we het aub netjes houden Pizzaboy, wij MMA'ers gaan respectvol met elkaar om!
Zegt iemand die niet eens op MMA zit, maar alleen MMA kijkt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:30 schreef Brawler het volgende:
[..]Ach ja, ik schenk ook niet al te veel aandacht aan zulke personen.
Beste Pizzamizza, één van jouw eerste postings ging erover dat je Brock als heel goed beschouwde, ondersteund door een gifje dat hij Randy TKO'd als ik me niet vergis. Ik beweer niet dat Brock slecht is, maar hij is zeker niet de beste. Iedereen met een gezonde dosis verstand van MMA die weet dat. Als je het niet eens met iemand bent dan getuigd het van weinig volwassenheid als je zegt 'dat het zijn amateuristische beeld op MMA bevestigt' oid. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op woensdag 5 januari 2011 05:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je wilt zeggen dat Brock slecht is? Achja hij is heavyweight champion geweest door vals te spelen idd
En ik hou het netjes, PIZZAMIZZA is het, Feyenoorder, maar als iemand probeert de helpen op een domme wijze verbeter ik diegene, niets fout aan toch?
[..]
Zegt iemand die niet eens op MMA zit, maar alleen MMA kijkt.
Dan krijg je verschillende gevechten in hetzelfde tournooi, gewoon nee.quote:Op woensdag 5 januari 2011 01:01 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Die bracket is geweldig, en is gewoon erg logisch als je er over nadenkt. Hopelijk zijn alle overeem gevechten ook titel gevechten waar de belt op het spel staat want het zijn allemaal legitieme gevechten om de belt. Dan zijn het meteen ook 5 rounders
Werdum is gewoon #2 in strikeforce en zou de eerste titleshot krijgen wat nu ook gebeurt.
Fedor vs Bigfoot is de volgende contender, die het tegen winnaar opneemt van overeem vs werdum
En aan de andere kant van de bracket worrdt een nieuwe contender opgebouwd, waarschijnlijk barnet.die dan 2 gevechten gewonnen heeft en dan een legitieme contender is.
Voeg alles in een toernooisausje en je hebt geweldig veel interesse in alle gevechten.
Als je fedor en overeem aan weerzijdes van de bracket zet is er een grote kans dat de finale niet Fedor vs Overeem wordt omdat iemand knullig wordt uitgeschakeld en dan wachten we weer 1 jaar op dat gevecht. Ongeveer hetzelfde wat in Pride gp 2004 gebeurde toen Crocop en Fedor elkaar zouden moet treffen in de finale maar Randleman roet in het eten gooide. Nu krijgen we lekker snel goede gevechten te zien, dus ik snap alle klachten niet zo.
Ik verander jouw naam ook gewoon snapje? En je zegt nu wel 'hij is niet de beste' maar in je vorige post zei je duidelijk íemand die brock als goed beschouwd. Hij is 10000% zeker weten een van de besten. Jij beweert dat hij niet heel goed is.. dus hij zal wel 'goed'of daaronder zijn. Ik kan me niet voorstellen hoe hij niet Heel Goed kan zijn door meerdere kerern Heavyweight champion te zijn.quote:Op woensdag 5 januari 2011 09:52 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Beste Pizzamizza, één van jouw eerste postings ging erover dat je Brock als heel goed beschouwde, ondersteund door een gifje dat hij Randy TKO'd als ik me niet vergis. Ik beweer niet dat Brock slecht is, maar hij is zeker niet de beste. Iedereen met een gezonde dosis verstand van MMA die weet dat. Als je het niet eens met iemand bent dan getuigd het van weinig volwassenheid als je zegt 'dat het zijn amateuristische beeld op MMA bevestigt' oid. Hoe oud ben je eigenlijk?
Verder zijn er genoeg mensen die geen MMA beoefenen, maar wel veel er vanaf weten. Zelf ben ik langer MMA fan geweest dan ik het nu train, maar voor ik begon met trainen wist ik gewoon al veel.
Oh en last but not least... ik weet niet of je serieus was of niet betreffende 'Feyenoorder', maar Fyodor staat voor Fedor
Hier heb je hem al waar je 't zegt.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:24 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies zoals Tommy zegt, Brock is goed maar niet de beste. Zijn enige win was tegen Mir. Met alle respect, tegen een veel lichtere Couture werd hij tegen de kooi gedrukt en naar beneden gehaald. Tegen Carwin was het gevecht bijna gestopt, gelukkig voor Brock was Carwin zijn gastank leeg na ronde 1. Zijn standup is gewoon zeer slecht. Tegen Cain werd het allemaal pijnlijk duidelijk. Hij kreeg zijn titleshot niet omdat hij een goede winstreak had, slechts omdat het publiek het wilde (hij had verloren van Mir en een decision van Heath Herring gewonnen). In de UFC zijn er 3 mensen die ik (weer) van hem zie winnen: Cain, JDS en Carwin mits fit. Buiten de UFC zijn dat sowieso Fedor, Overeem en Werdum ook wel. Tot zover de 'baddest man of the planet' zoals Dana hem noemde.quote:Op woensdag 5 januari 2011 10:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik verander jouw naam ook gewoon snapje? En je zegt nu wel 'hij is niet de beste' maar in je vorige post zei je duidelijk íemand die brock als goed beschouwd. Hij is 10000% zeker weten een van de besten. Jij beweert dat hij niet heel goed is.. dus hij zal wel 'goed'of daaronder zijn. Ik kan me niet voorstellen hoe hij niet Heel Goed kan zijn door meerdere kerern Heavyweight champion te zijn.
[..]
Hier heb je hem al waar je 't zegt.
En jouw mening, maar iemand die MMA doet zit zelf in die posities waar het slecht uitkomt itt iemand die MMA alleen volgt, want die ziet wat de mensen doen, en iedereen heeft weer eigen techniek. Beetje raar geformuleerd maar snap je me?
Nee, beetje het idee dat mensen denken dat ze maar bepaalde dingen nodig hebben van een techniek. Dus alleen de klap voor het neerhalen van je tegenstande, de transitie en de verwurging... Ik denk dat een goede MMA vechter ook in staat moet zijn om iemand op een vlak te kunnen verslaan, dus alleen stand up, alleen grappling. Niet het leren van halve technieken. Kijk naar Serra, die kan het veroorloven om een stand up fight te doen, goed hij wint niet, maar kan het wel. Die moet er voor kiezen om niet voor takedowns te gaan. De huidige MMA trainingen is van klap, klap, schop, takedown en dan techniek om te eindigen.quote:Op woensdag 5 januari 2011 11:27 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Precies zoals Tommy zegt, Brock is goed maar niet de beste. Zijn enige win was tegen Mir. Met alle respect, tegen een veel lichtere Couture werd hij tegen de kooi gedrukt en naar beneden gehaald. Tegen Carwin was het gevecht bijna gestopt, gelukkig voor Brock was Carwin zijn gastank leeg na ronde 1. Zijn standup is gewoon zeer slecht. Tegen Cain werd het allemaal pijnlijk duidelijk. Hij kreeg zijn titleshot niet omdat hij een goede winstreak had, slechts omdat het publiek het wilde (hij had verloren van Mir en een decision van Heath Herring gewonnen). In de UFC zijn er 3 mensen die ik (weer) van hem zie winnen: Cain, JDS en Carwin mits fit. Buiten de UFC zijn dat sowieso Fedor, Overeem en Werdum ook wel. Tot zover de 'baddest man of the planet' zoals Dana hem noemde.
Hij is inderdaad UFC HW champ geweest, beetje credit daarvoor mag wel. Maar Matt Serra en Forrest Griffin zijn ook UFC champ geweest. Het is geen zaligmakend iets...
Je laatste alinea is inderdaad vaag geformuleerd, maar ik snap hem wel hoor.
@ Tommy, wat betreft MMA en terugvallen op je basis heb je denk ik een goed punt. Beetje de keerzijde van het succes van MMA?
Van de Strikeforce pagina op Facebook.quote:Op woensdag 5 januari 2011 00:14 schreef Fyodor het volgende:
[..]
En?
@ Hooidraad, waar komt dat plaatje vandaan?
Zie hem zich eens verheven voelenquote:Op woensdag 5 januari 2011 05:10 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus je wilt zeggen dat Brock slecht is? Achja hij is heavyweight champion geweest door vals te spelen idd
En ik hou het netjes, PIZZAMIZZA is het, Feyenoorder, maar als iemand probeert de helpen op een domme wijze verbeter ik diegene, niets fout aan toch?
[..]
Zegt iemand die niet eens op MMA zit, maar alleen MMA kijkt.
Verbaast mij ook! Er is inderdaad veel meer dan de UFC LW en MW divisie...quote:Op donderdag 6 januari 2011 09:31 schreef roepdeman het volgende:
Ok Crazyaces dus wacht even....let me get this straight:
Je bent dus gestopt met het kijken naar MMA in zijn totaliteit, omdat Anderson Silva in Abu Dhabi Maia totaal deklasseerde...Ik ga je hier geen ongelijk in geven, want dat gevecht was "apart". Maar dat je bent gestopt na de rematch van Edgar - Penn, dat verbaast me toch wel op twee punten.
BJ is zonder twijfel één van de beste LW's ever, had zo goed als zijn hele divisie gedomineerd op een zeer brute manier. Hij verliest op een decision zijn titel en krijgt op basis van zijn dominante geschiedenis een instant titleshot. Nu kan je dit niet altijd maken, maar in dit geval toch wel? Alsof er op dat moment een andere logische titelkandidaat was dan BJ??
Maar het ergste vind ik nog dat je door je aversie tegen "UFC beslissingen" andere mooie gevechten en shows hebt gemist. WEC 53! Om maar even snel een voorbeeld te geven.
Inderdaad een beetje krom. Maar het was een combinatie van dingen. Vond gewoon dat UFC alles domineerde, en dat de sport zelf minder belangrijk werd ofzo. Daar bedoel ik mee dat ik liever zag (nogsteeds trouwens) dat alles er meer uit ziet als een competitie waarin er maar één hoogste "divisie" is, if that makes any sense, zodat er gewoon echt leuke gevechten zijn en niet alleen degene die toevallig door een paar mensen bedacht is.quote:
De UFC is de topdivisie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 10:35 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Inderdaad een beetje krom. Maar het was een combinatie van dingen. Vond gewoon dat UFC alles domineerde, en dat de sport zelf minder belangrijk werd ofzo. Daar bedoel ik mee dat ik liever zag (nogsteeds trouwens) dat alles er meer uit ziet als een competitie waarin er maar één hoogste "divisie" is, if that makes any sense, zodat er gewoon echt leuke gevechten zijn en niet alleen degene die toevallig door een paar mensen bedacht is.
Heb niet heel veel verstand van de sport hoor, maar ik vind het prachtig om te kijken. Al die show enzo hoeft van mij niet. Zal liever zien dat er een mooie competitie, "eredivisie", is waar alle fighters op niveau aan mee kunnen doen. (Ik zal wel heel veel negatieve reacties krijgen, dat dit onmogelijk is, of dat dit er al is etc, dat zal ook wel, ik slik het wel)
Maar dat ik gestopt ben met kijken was een combinatie van dingen als dat de UFC een beetje te erg op de voorgrond stond, Anderson Silva zich als een mafkees gedroeg, instant rematches die ikoneerlijk vind en het feit dat ik gewoon met andere dingen bezig was.
Brand los!
Het is niet dat ik niet kijk om het.. niet kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:39 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De UFC is de topdivisie?
Ik snap je redenatie niet eens om niet te kijken
De UFC gaat puur om de sport. Ja het geld speelt een rol, maar dat is bij de NFL of de NHL ook. Ik snap nog steeds hoe je kan roepen dat het niet om de sport gaat.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:43 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Het is niet dat ik niet kijk om het.. niet kijkenIk neem niet meer de moeite om het te kijken via stream of download of hoe dan ook omdat het weinig meer om de sport gaat en geld een te grote rol speelt. Kan je het mee eens zijn of niet, maakt ook niet uit. Maar laten we het houden op tijdgebrek
En "UFC is de topdivisie", dan heb je me verkeerd begrepen. Het is op het moment niet echt denkbaar dat een UFC fighter tegen een StrikeForce fighter zal vechten, en dat vind ik vooral jammer.
--Ik ga evt Fedor vs. Overeem dus wel kijken
Zat er dik in hè!quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:57 schreef Fyodor het volgende:
Brandon Vera issued release after lopsided loss to Thiago Silva
Dat was Runaway van Kanye Westquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:35 schreef kevin_ het volgende:
Weet iemand het nummer waarmee Brandon Vera opkwam?
Ja, is goed.quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:47 schreef Paxlie het volgende:
[..]
De UFC gaat puur om de sport. Ja het geld speelt een rol, maar dat is bij de NFL of de NHL ook. Ik snap nog steeds hoe je kan roepen dat het niet om de sport gaat.
Edgar vs BJ rematch was nuttig (geen contenders op dat moment en het was enorm close en de kampioen verloor)
Silva nam gewoon geen risico's bij Maia. Ik zou ook niet naar de grond gaan tegen hem.
Lesnar kreeg snel een titleshot, maar als hij zo slecht is had hij die ook kunnen verliezen. Hij kan slecht tegen stoten, maar ik denk dat alleen Cain hem kan pakken. Misschien Carwin ook, maar dat komt dan puur door punching power en niet door verdere skills.
Hij heeft Mir echt keihard in zijn kont genomen de tweede keer dat ze vochten, dat sloeg nergens op hoe hard hij hem pakte.
Meningen verschillen niet echt... Paxlie heeft gewoon gelijk..quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja, is goed.![]()
Meningen blijven verschillen, dus heeft weinig zin om nog verder in discussie te gaan
Als er al een "gelijk" is dat ik gewoon ff geen zin had om MMA te kijkenquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:44 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meningen verschillen niet echt... Paxlie heeft gewoon gelijk..
Werdum wordt lastig genoeg voor Reem die submit van uit iedere hoekquote:Op donderdag 6 januari 2011 17:49 schreef Tazmaniac het volgende:
Om Fedor vs. Overeem te kunnen zien moeten ze eerst beide de kwartfinales winnen.
En ja, in my honest opinion wordt dat voor beide moeilijk genoeg!!!!
Welke discussie? Je hebt nog niet eens argumenten gegeven. Enige wat je had is dat het geen sport is.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:32 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Ja, is goed.![]()
Meningen blijven verschillen, dus heeft weinig zin om nog verder in discussie te gaan
??waarom lul je nou weer. Wat Paxlie zegt zit vol met feiten ,ik bevestig alleen dat hij geen meningen vertelt maar feiten.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:52 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Als er al een "gelijk" is dat ik gewoon ff geen zin had om MMA te kijkenAls ik daar mijn reden voor heb is er niks aan de hand.
Ok, over op serieuze zaken nu?
Jups, eerst focussen op de huidige pot, dat is veruit genoeg.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Werdum wordt lastig genoeg voor Reem die submit van uit iedere hoek
Hard maar fair zou ik zeggen.. als je ziet van wie hij de laatste 2 jaar allemaal verloren heeft moet je gewoonquote:After 15 fights, four fight-night bonuses, a spot on the organization's reality series, former welterweight title contention, and a handful of high-profile international fights, Marcus Davis (17-8 MMA, 9-6 UFC) received his UFC walking papers following a UFC 125 loss to Jeremy Stephens.
quote:Heavyweights Travis Browne (10-0-1 MMA) and Stefan Struve (21-4 MMA) have been penciled in for a UFC event expected to be UFC 130.
niet echt top voor struvequote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Browne vs. Struve on tap for UFC 130
[..]
Hopelijk kan hij een snelle finish scoren zodat hij als legit threat wordt neergezet.quote:
Ai, dat wordt een pittige taak voor Struve.quote:Op donderdag 6 januari 2011 21:48 schreef Tazmaniac het volgende:
Report: Browne vs. Struve on tap for UFC 130
[..]
Cain is out want hij is stuk. Gaat 6-8 maanden duren als het even tegenzit.quote:Op donderdag 6 januari 2011 22:40 schreef Hooidraad het volgende:
Is er eigenlijk al iets bekend over Velasquez vs. JDS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |