abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90238196
Ik dacht echt dat Benson onklopbaar was in WEC de laatste tijd. Maar wat Pettis heeft gedaan met hem, dat betekent toch iets! Ik denk zeker dat hij een goede kans maakt tegen zowel Edgar als Maynard.
Ik ben vergeten wat ik als signature had...
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:00:37 #77
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_90253851
Ik ben heeeeel erg benieuwd wat hij er inderdaad tegen in te brengen heeft!
  woensdag 22 december 2010 @ 00:06:21 #78
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90265576
Dustin Hazelett released from UFC
quote:
Damon Martin brings word that Dustin Hazelett has been released from the UFC after a submission loss to Mark Bocek at UFC 124 back on Dec. 11.

The loss was "McLovin's" third straight inside the Octagon.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_90266060
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_90266586
Brendan Schaub vs. Frank Mir targeted for early-2011 UFC event

Was van beide wel benieuwd wat hun volgende partij zou zijn.
Wordt dus waarschijnlijk tijdens UFC 128 op 19 maart.
pi_90282989
Koscheck...Ortiz.....wilt hij er zo graag achter komen, dat GSP lief is geweest voor hem toen hij ronden lang pak slaag kreeg?
pi_90283342
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Hooidraad het volgende:
Brendan Schaub vs. Frank Mir targeted for early-2011 UFC event

Was van beide wel benieuwd wat hun volgende partij zou zijn.
Wordt dus waarschijnlijk tijdens UFC 128 op 19 maart.
Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_90301780
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Hmm.. had eigenlijk gedacht dat Mir de volgende tegenstander van Struve zou worden. Ik zie niet in wie hij nu moet vechten. Misschien even in de wachtrij.
Als ie tegen Lesnar moet durf ik niet te kijken :')
  woensdag 22 december 2010 @ 19:25:20 #84
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_90301961
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Dat zou niet fraai zijn inderdaad :')
  woensdag 22 december 2010 @ 19:39:07 #85
20925 n00cL30n
pi_90302588
quote:
Och die battle is al heeeeeel erg lang gaande op twitter. Ben benieuwd of dat ooit nog wel eens gaat gebeuren. Ik denk namelijk dat Kos dan echt hard gestrafd gaat worden.
pi_90303922
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik denk dat Struve de winnaar krijgt uit dit gevecht. Schaub schaal ik nu in onder Struve maar na een winst over Mir wordt het interessant om te tegenover elkaar te zetten. Als Mir wint; hij is een gevestigde naam. Neemt niet weg dat Struve dit gevecht meer verdiend had.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  donderdag 23 december 2010 @ 22:03:12 #87
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_90363821
quote:
Alistair Overeem vs. Todd Duffee at FieLDS Dynamite!! 2010
Nice *)
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  donderdag 23 december 2010 @ 23:43:45 #88
20925 n00cL30n
pi_90369820
Duffee kan leuk uitdelen, alleen is zijn kaak wel van glas, als ik zo kijk naar dat gevecht tussen Duffee en Russow. (UFC114)
pi_90371149
Duffee was one of the top prospects in de UFC. Hij is niet slecht, voor de UFC HW divisie, maar dat hij een kans maakt tegen Alistair? Ik denk van niet. Mismatch 7 sec KO.
pi_90383564
Good news!
pi_90387480
Alistair Overeem 33 - 11 - 0
Todd Duffee 6 - 1 - 0

Overeem heeft buiten de UFC niet veel meer te zoeken.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
pi_90390735
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:22 schreef Hooidraad het volgende:

[..]

Idd. Hij heeft daar nog lang niet de spiermassa, de striking en defense voor om Brock partij te bieden. Is ook niet erg, hij is nog super jong.

Waar ik me wel een beetje aan erger is zijn houding na de partijen. Tegen Morecraft zei hij na de wedstrijd dat hij geen moment in de problemen was, terwijl je duidelijk kon horen aan het einde van de 1e ronde dat hij tegen zijn coach zei dat hij bijna ging flauwvallen en dat zijn coach "maakt niet uit, ga door" zei. En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
pi_90392291
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Idd. Hij heeft daar nog lang niet de spiermassa, de striking en defense voor om Brock partij te bieden. Is ook niet erg, hij is nog super jong.

Waar ik me wel een beetje aan erger is zijn houding na de partijen. Tegen Morecraft zei hij na de wedstrijd dat hij geen moment in de problemen was, terwijl je duidelijk kon horen aan het einde van de 1e ronde dat hij tegen zijn coach zei dat hij bijna ging flauwvallen en dat zijn coach "maakt niet uit, ga door" zei. En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
Lesnar is dan wel overrated, maar alsnog een dikke maat te groot voor Struve. Maar wie weet ;)

Verder ben ik het niet zo met je eens. Ik heb die woordenwisseling tussen Struve en zijn coach in het gevecht tegen Morecraft gemist, maar dat ga ik zo dan wel even terugkijken :) Ik heb ook niet Struve's reactie na het gevecht gehoord, dus dat weet ik niet.

Maar volgens mij wist Struve wel degelijk dat hij niet al te erg in gevaar was, omdat hij tegen de rand van de Octagon aan lag.
pi_90394037
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 14:27 schreef Brawler het volgende:

[..]

Lesnar is dan wel overrated, maar alsnog een dikke maat te groot voor Struve. Maar wie weet ;)

Verder ben ik het niet zo met je eens. Ik heb die woordenwisseling tussen Struve en zijn coach in het gevecht tegen Morecraft gemist, maar dat ga ik zo dan wel even terugkijken :) Ik heb ook niet Struve's reactie na het gevecht gehoord, dus dat weet ik niet.

Maar volgens mij wist Struve wel degelijk dat hij niet al te erg in gevaar was, omdat hij tegen de rand van de Octagon aan lag.
Ik luister vaak naar the mma hour en de podcast van mmajunkie. Daar komt hij ook soms geinterviewed. Daarin is hij altijd heel nonchalant over de mindere kanten van z'n gevechten.

Ik heb de beelden hier niet van z'n laatste gevecht, maar volgens mij lag hij in het begin nog niet tegen de octagon aan, maar sloop hij daar langzaam naartoe. Pas toen hij daar was was het gevaar geweken (ook omdat McCorkle uitgeblust was). Tot die tijd had McCorkle de kimura er vol op en dat was ook wel aan Stefan z'n gezicht te zien.
pi_90403169
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 15:07 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]

Ik luister vaak naar the mma hour en de podcast van mmajunkie. Daar komt hij ook soms geinterviewed. Daarin is hij altijd heel nonchalant over de mindere kanten van z'n gevechten.

Ik heb de beelden hier niet van z'n laatste gevecht, maar volgens mij lag hij in het begin nog niet tegen de octagon aan, maar sloop hij daar langzaam naartoe. Pas toen hij daar was was het gevaar geweken (ook omdat McCorkle uitgeblust was). Tot die tijd had McCorkle de kimura er vol op en dat was ook wel aan Stefan z'n gezicht te zien.
Hhmm, als dat echt zo is, dan moet Stefan wel goed op zijn ego letten :o

Ik kreeg trouwens een bericht van Sean McCorkle op Twitter :D
Hij denkt eraan om als volgende walk out song 'I'm Too Sexy' van Right said Fred te gebruiken _O-
  vrijdag 24 december 2010 @ 19:06:17 #96
20925 n00cL30n
pi_90404199
Dat is dan wel weer een goeie grap idd. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door n00cL30n op 24-12-2010 19:12:05 ]
pi_90410441
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 13:52 schreef Ronald-Koeman het volgende:
En ook tegen McCorkle werd zijn arm bijna gebroken en zie je gewoon aan Stefan z'n hoofd dat hij het op een gegeven moment extreem moeilijk had. Maar na afloop zei hij weer doodleuk dat geen moment in de problemen was. Beetje realisme en eerlijkheid lijkt me verstandiger want dit soort situaties moeten voorkomen worden in de toekomst. Anders komt ie zichzelf nog wel tegen (tegen bijv. een Lesnar). Nu houdt hij alleen maar zichzelf voor de gek.
vandaar dat ie tegen Mir geen kans heeft, ik zie Mir nl niet verliezen van Brendan.
pi_90413897
Ik ben het wel met Ronald-Koeman eens. Hij was van plan McCorkle knock-out te slaan maar werd al heel snel naar de grond gewerkt, en die kimura was echt op het randje.

Voor Struve zou het wel fijn zijn als er een cruiserweight klasse zou komen, daar zou hij wat meer kans maken om te klimmen in de rankings.
pi_90430622
quote:
Go get a world title, you couldn't even get a round _O-

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 22:00 schreef Hooidraad het volgende:
Ik ben het wel met Ronald-Koeman eens. Hij was van plan McCorkle knock-out te slaan maar werd al heel snel naar de grond gewerkt, en die kimura was echt op het randje.

Voor Struve zou het wel fijn zijn als er een cruiserweight klasse zou komen, daar zou hij wat meer kans maken om te klimmen in de rankings.
Ik vind die Struve zo'n onhandige houte klaas.. doet me denken aan Sem schilt maar dan de slanke versie. Hij doet het best aardig, maar ik zie hem binnenkort tegen de grotere / betere vechters toch snel een 3 of 4 lose streak krijgen en kan hij ze boeltje inpakken.

[ Bericht 31% gewijzigd door Geo3kant op 25-12-2010 14:07:39 ]
pi_90434527
Fijne feestdagen boys!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')