Ik ben het volledig met je eens, ik zou deze picks ook allemaal nemen.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:25 schreef Tazmaniac het volgende:
Main Card
Frankie Edgar vs. Gray Maynard
Maynard is one WEIRD dude en zoals ik al eerder heb gezegd ik moet hem niet zo...
toch heeft hij een reële kans om de nieuwe UFC champion te worden. Ik vraag me namelijk
af wat Edgar van plan is te gaan doen als Gray in wrestling mode gaat.
Aan de andere kant heet Frankie niet voor niks 'Answer'.. laten we hopen dat hij
de critici de mond kan snoeren en Maynard gigantisch op zijn sodeflikker kan geven
Chris Leben vs. Brian Stann
Talking about weird co main events.. zeker een goedmakertje richting Leben
omdat hij de UFC vorige keer uit de shit had geholpen tegen Akiyama.
Ik word er iig niet warm of koud van en het zal me dan ook worst wezen wie er wint
Brandon Vera vs. Thiago Silva
Van top prospect tot
Laat Thiago hem maar naar lala land meppen, ben klaar met Vera.
Nate Diaz vs. Dong Hyun Kim
Stun Gun is way too much voor Diaz, twijfelde eerst nog maar als je ziet
hoe uitermate slecht Diaz het doet tegen MMA fighters met wrstling skills weet je genoeg.
Clay Guida vs. Takanori Gomi
Bonus written all over!!!!
Guida en Gomi tegenover elkaar in een kooi.. FIREWORKS a day late!!!!
linkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:31 schreef n00cL30n het volgende:
Ben het eens met beide heren boven mij, toch denk ik dat Baroni gaat winnen.
(En hoop ik dat we weer een paar Guida belches zullen zien.)
Net eindelijk deeltje 12 van 'the Reem' gezien... Damn! Ik hoop echt dat deze docu reeks door blijft gaan!
Gewoon op thereem.com, of anders gewoon hier:quote:
Een video van slechts 5 minuten? Ben heel benieuwdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:02 schreef Tazmaniac het volgende:
Overeem vs. DuffeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]Ik las een ergens een geweldig grappig berichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:36 schreef McNulty het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinken allemaal prima voorspellingen, afgezien van de eerste.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Het jaar waarin we Anderson Silva zijn title zien verliezen.
Het jaar waarin Overeem vs. Fedor eindelijk gaat plaatsvinden.
Het jaar waarin Gegard Mousasi wederom een Strikeforce title zal pakken.
Het jaar waarin namen als Ortiz en Griffin ook met retirement gaan.
Het jaar dat GSP wederom als champion zal afsluiten.
Het jaar waarin New York MMA eindelijk zal legaliseren.
Het jaar waarin UFC een mega tv deal sluit met FOX.
Have a great 2011 guys!!!
This message was brought to you by Tazmaniac.
[ Bericht 36% gewijzigd door THEFXR op 31-12-2010 23:46:19 ]
Quote for Truth.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Het jaar waarin we Anderson Silva zijn title zien verliezen.
Het jaar waarin Overeem vs. Fedor eindelijk gaat plaatsvinden.
Het jaar waarin Gegard Mousasi wederom een Strikeforce title zal pakken.
Het jaar waarin namen als Ortiz en Griffin ook met retirement gaan.
Het jaar dat GSP wederom als champion zal afsluiten.
Het jaar waarin New York MMA eindelijk zal legaliseren.
Het jaar waarin UFC een mega tv deal sluit met FOX.
Have a great 2011 guys!!!
This message was brought to you by Tazmaniac.
[ Bericht 48% gewijzigd door Happel op 02-01-2011 10:43:25 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh dus alles wat niet-decision is moet je wel kijken en decision's niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |