Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
daar kom ik al overheen met een paar kleine dingetjesquote:
Wait a minute, HOLD THE PHONE, chips is van AARDAPPELS gemaakt?!???!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:33 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind groentechips ook niet lekker.
Deze vind ik dan wel weer lekker
[ afbeelding ]
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Oma wordt vaak boos, "wat moet die vreemde man in mijn huis?"
Dan is het inderdaad hard nodig dat ze onder 24-uurs toezicht komt of in ieder geval meer aandacht krijgt. Want je weet maar nooit wat voor dingen ze meer gaat doen. Ze is zeker ook helemaal alleen en geen kinderen zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het ook, daarom ben ik in mijn vrije tijd ook heel hard bezig om haar iig in dagbehandeling te krijgen, ze woont nog op zichzelfDas gewoon echt heel eng...
Een keer had ze een pak koekjes in de koelkast gelegd, daar weer uitgehaald en omdat ze zo koud waren had ze de elektrische kookplaat aangezet en het pak koekjes met verpakking daarop gelegd
Dat is zeker niet goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:34 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is het ook, daarom ben ik in mijn vrije tijd ook heel hard bezig om haar iig in dagbehandeling te krijgen, ze woont nog op zichzelfDas gewoon echt heel eng...
Een keer had ze een pak koekjes in de koelkast gelegd, daar weer uitgehaald en omdat ze zo koud waren had ze de elektrische kookplaat aangezet en het pak koekjes met verpakking daarop gelegd
Hoeft niet, ik heb ook al wel eens van appel gehadquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wait a minute, HOLD THE PHONE, chips is van AARDAPPELS gemaakt?!???!![]()
![]()
![]()
Jaaaahaaaa, maar jij bent een meisjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar kom ik al overheen met een paar kleine dingetjes
Jaa, maar dat is wel lekker, van appelquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Trevland het volgende:
Hoeft niet, ik heb ook al wel eens van appel gehad
Man vorig jaar overleden, zoon ook overleden... 24 hoeft niet, maar wil haar eigenlijk wel in dagbehandeling hebben, dan heeft ze dr eten enzo, dan gaat ze niet zelf koken en dan is ze ook niet meer zo alleenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad hard nodig dat ze onder 24-uurs toezicht komt of in ieder geval meer aandacht krijgt. Want je weet maar nooit wat voor dingen ze meer gaat doen. Ze is zeker ook helemaal alleen en geen kinderen zeker
Achgos.. ja sneu is dat he.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klinkt bekendToen ik nog in 't verpleeghuis werkte hadden we een vrouw en haar man kwam elke woensdag. Zat ze op hem te wachten... Als ie dan kwam en haar gedag zei dan zei ze "ga weg engerd, ik zit op mijn verloofde te wachten!
"
Plus dat Hema echt vet handig is voor de beeeeeebiesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
Jaaaahaaaa, maar jij bent een meisje. Shoppen zit in jouw bloed
.
Echt veel verschil was er niet, het was meer niet mijn smaak van chipsquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaa, maar dat is wel lekker, van appel
Ik las soppenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Jaaaahaaaa, maar jij bent een meisje. Shoppen zit in jouw bloed
.
Of tassenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
daar kom ik al overheen met een paar kleine dingetjes
Wij waren wel blij dat mijn opa in een speciaal thuis terecht kon, was voor mijn oma geen doen meerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Man vorig jaar overleden, zoon ook overleden... 24 hoeft niet, maar wil haar eigenlijk wel in dagbehandeling hebben, dan heeft ze dr eten enzo, dan gaat ze niet zelf koken en dan is ze ook niet meer zo alleenHeeft nog wel familie, maar die zijn ook oud
Ooooooooow. Voor zover ik weet ehb ik geen beeeeeeeeebie. Dus hoef ik ook niet zo veel van de hemaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Plus dat Hema echt vet handig is voor de beeeeeebies![]()
En grote kleine jongetjes
Ja, dat ookquote:
Ja, en als je er dan toch bent mag je ook shoppen in mijn kerstpakkettrapkastquote:
Ja, dat ookquote:
En papier, was datquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooooooooow. Voor zover ik weet ehb ik geen beeeeeeeeebie. Dus hoef ik ook niet zo veel van de hema.
quote:
Waar het hart van vol isquote:
Shoppenquote:
Okselsquote:
Volle zakken & grote dozenquote:
Ze hebben zich verstoptquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
Waar zijn al die leuke films die meestal op dinsdagavond op tv waren gebleven?
quote:
Of staan in de dvd-laquote:
Dat gaat weer overquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos.. ja sneu is dat he.
Nouja, zolang ze het zelf niet doorhebben is het al minder erg.. Mijn (aangetrouwde) tante is nu ook dement aan het worden, maar ze kan dingen niet meer goed verwoorden en heeft het zelf allemaal nog goed door, dat is echt sneu
Ah, je ziet zelf ook in hoe stom het isquote:
Of ze zijn buiten aan het spelenquote:
Hij is 12, kan ie niets aan doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Venkel kun je eten, Famous, Nog nooit van Venkelsoep gehoord?
Neen, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Venkel kun je eten, Famous, Nog nooit van Venkelsoep gehoord?
Zo laat nog?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze zijn buiten aan het spelen
Ohneeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
Daar lijkt het wel op, nu is er niks leuks op tv
Kom, gaan we collectief in een hoekje zitten sippen, dat lost het vast opquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeee!
Wat moet je nou dan DOEN?
Maar ik bedoel als het hier even rustig is verveel ik mequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeee!
Wat moet je nou dan DOEN?
aardappelcrisps van AH zijn van aardappels gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wait a minute, HOLD THE PHONE, chips is van AARDAPPELS gemaakt?!???!![]()
![]()
![]()
Ja, precies..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gaat weer overEerste stadium van dementie is het vervelendste... Dan hebben ze het zelf door idd
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 12, kan ie niets aan doen
WAUW.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
aardappelcrisps van AH zijn van aardappels gemaakt hoor.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom, gaan we collectief in een hoekje zitten soppen, dat lost het vast op
Woeiquote:
Pastinaak kun je ook chippies van makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoord
Preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoord
Bijna klaarquote:
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het levenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
Maar ik bedoel als het hier even rustig is verveel ik me
Oh boefjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pastinaak kun je ook chippies van makenDie zijn lekker
hihiquote:
Slimquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bijna klaarEn dan kopieer ik de updates van de pc van vriendje, scheelt me weer 6gb aan downloads
ATM hier nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het leven
dat dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 12, kan ie niets aan doen
*sip sip snotter snotterquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het leven
Handig wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlimIk heb em ook als back up op de externe hdd staan
![]()
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.quote:
Tuurlijk welquote:
Geen zin in lezen, gamen nu en bowlen doe ik morgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.
Stroomt de kut van over!quote:
Ik bedoelde meer gezelschapsspelletjes hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen zin in lezen, gamen nu en bowlen doe ik morgen
Kom maar hier, bak ik chocolade-hazelnootcakejes voor jequote:
Ja, dankje! Dat dacht ik dus ookquote:
Ik heb chocodruppels hier. Nu nog een receptquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier, bak ik chocolade-hazelnootcakejes voor je
Ohja vergeten te vertellen, ben nu alleen thuis met de hondquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gezelschapsspelletjes hoor...
Nog geen caramel gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb chocodruppels hier. Nu nog een recept
JIJquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik floep (hihi) het eruitquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dankje! Dat dacht ik dus ook
Je lijkt Remy welquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohja vergeten te vertellen, ben nu alleen thuis met de hond
Ik heb binnen nu en een half uurtje wel een prijsvraag klaar, kun je daarmee spelen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, met de hond spelen en wandelen dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
Kom je echt? dan zet ik nu namelijk de oven aanquote:
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.
Prijsvragenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb binnen nu en een half uurtje wel een prijsvraag klaar, kun je daarmee spelen!
Stink je zo naar prei?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter voor de rest
Dat is dan ook precies wat er mee is gebeurd. Was op een kookworkshop met werkquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pastinaak kun je ook chippies van makenDie zijn lekker
Doen we voor hem een preisvraagquote:
Kan ik daar Kirby mee winnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb binnen nu en een half uurtje wel een prijsvraag klaar, kun je daarmee spelen!
Die wil nu niet mee, is zeker niet blij dat ik hem 's ochtens wakker maak en ben ook al lang genoeg buiten geweest vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met de hond spelen en wandelen dus
Oh, correctie, Trev is alleeniger dan Remyquote:
* MPG springt in de autoquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omnomquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat er mee is gebeurd. Was op een kookworkshop met werk
Nee. Ik ging ook al niet naar yoga.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je echt? dan zet ik nu namelijk de oven aan
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen we voor hem een preisvraag
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen we voor hem een preisvraag
Boehoequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Ik ging ook al niet naar yoga.
Want auw
Oh ik dacht dat jij alleen woonde wist ook niet dat je een hond hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maak een puzzelquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Die wil nu niet mee, is zeker niet blij dat ik hem 's ochtens wakker maak en ben ook al lang genoeg buiten geweest vandaag
Hij woont niet alleen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij alleen woonde wist ook niet dat je een hond hebt
Ga naar de super, koop chocola en stuur alle vrouwen die je kent chocolaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maak een puzzel![]()
Bel je oma![]()
Of maak een kunstwerk![]()
Ik woon nog bij mijn oudersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij alleen woonde wist ook niet dat je een hond hebt
Geen zin om een puzzel te zoeken en wil vanavond ook nog naar bedquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maak een puzzel![]()
Bel je oma![]()
Of maak een kunstwerk![]()
Ow?quote:
Nee dat weet ik nuquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BoehoeVrijdag, dan neem ik ze mee voor je
Omdat jij
Die zijn hier nu dus allemaal dichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga naar de super, koop chocola en stuur alle vrouwen die je kent chocola
Okee, dan maar een keer kijken als ik er in de buurt ben. BIj de chips afdeling of tussen de groente?quote:
Ga lekker in bad!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon nog bij mijn ouders
[..]
Geen zin om een puzzel te zoeken en wil vanavond ook nog naar bed![]()
![]()
Weet niet waar ik het over moet hebben
Ben niet kunstzinnig
Whutwhutwhut?quote:
Dat heb ik dus even gemist. Wat voor hond hebben jullie oh laat maar ik denk dat ik het al weet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon nog bij mijn ouders
[..]
Ook lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
![]()
ik ben al allemaal achterstallige klusjes aan het doen..
van die kleine dingen waar ik steeds niet aan toe kwam
Dat is denk ik wel een voordeel van het wonen hier in deze grote stad. Veel AHs zijn gewoon tot 22.00 uur open. Veel zijn er zelfs op zondag nog openquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn hier nu dus allemaal dichten dat doe ik niet want 1 maak ik er sowieso al niet blij mee
Ben al onder de douche geweest, zelfde probleem als bij oma, gisteren nog gedaan en helemaal niks waar ik wat aan hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga lekker in bad!Bel een vriend
Zoek vacatures
Euh wie?quote:
een chihuahua tochquote:
een Duitse Herderquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus even gemist. Wat voor hond hebben jullie oh laat maar ik denk dat ik het al weet.
Dat vind ik dus niet nodig, zorg wel dat ik in huis heb wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel een voordeel van het wonen hier in deze grote stad. Veel AHs zijn gewoon tot 22.00 uur open. Veel zijn er zelfs op zondag nog open
Ja, ik moet ook nog ENORM veel doen, maar van die dingetjes zijn al zo fijn als ze gedaan zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook lekker![]()
Ik wil hier nog steeds eens verder met schoonmaken en opruimenEn moet nodig de ramen lappen, maar dat komt van het voorjaar wel
Update diarree? Wut wut?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme er is weer update diarree geloof ik, alles staat hier te knipperen
Opgeleukt met kleurtjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
Ik ga koffie drinken en daarna 20x dezelfde tekst lezen..
Dat heb ik gister en eergister gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog ENORM veel doen, maar van die dingetjes zijn al zo fijn als ze gedaan zijn
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog ENORM veel doen, maar van die dingetjes zijn al zo fijn als ze gedaan zijn
Ja wist ik weer hoorquote:
Hoe witte gij da?quote:
chihuahua, ukelele, cakejesquote:
Nee, maar het staat nu online, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik daar Kirby mee winnen?
[..]
Als ik nu begin en non-stop doorga ben ik volgende week donderdag nog niet klaarquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaEn vrijdag kom ik was vouwen enzo, ja?
Ik weet toch allesquote:
Is ook niet echt nodig, maar wel handig als je toch net even wat nodig is. Doe ook bijna nooit boodscahppen op zondag. Maar wel fijn dat je eventueel kunt gaan, mocht je iets dringend nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
een Duitse Herder
[..]
Dat vind ik dus niet nodig, zorg wel dat ik in huis heb wat ik nodig heb
Wat heeft het dan voor een nut?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar het staat nu online, speciaal voor jou!
Kun je meespelen!quote:
WillieW!quote:
Beroemde Man.quote:
Oh, dan kan ik wel mijn oplossingsgericht werken binnenkort op je loslaten met de wondervraag en de droomvraag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey WW
Hier kan het wel wat beter
Yoga, 9 januari heb ik een gratis proefles. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Ik ging ook al niet naar yoga.
Want auw
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Yoga, 9 januari heb ik een gratis proefles. Ben benieuwd
Het is nu meer werk en hier geen rekening met mij worden gehoudenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik wel mijn oplossingsgericht werken binnenkort op je loslaten met de wondervraag en de droomvraag.
Deze week zit alles even mee.quote:
Wutquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
Overvaller zwaargewond in supermarkt
Uitgegeven: 14 december 2010 19:45
Laatst gewijzigd: 14 december 2010 19:45
MOERKAPELLE - Bij een gewapende overval op een supermarkt in Moerkapelle (Zuid-Holland) is dinsdagochtend een overvaller zwaargewond geraakt na een confrontatie met aanwezige winkelmedewerkers.
© NU.nl/Hans van HamersveldDe man, een 20-jarige Delftenaar, ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Dat meldde het Openbaar Ministerie dinsdagavond.
De verdachte drong met een 19-jarige plaatsgenoot rond half acht - voor opening - de supermarkt binnen. Zij bedreigden de vier aanwezige personeelsleden. Hoe de man gewond is geraakt, kan het OM nog niet zeggen. Dat is onderdeel van het onderzoek, aldus een woordvoerster.
Ondankbare!quote:
Maar wat gaat er wel goed?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is nu meer werk en hier geen rekening met mij worden gehouden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
Ik heb meegedaanquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar wat gaat er wel goed?Niks gaat goed, ben blij dat pc en inet het nog doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Maar wat gaat er wel goed?Hij heeft deze maand kans op KirbySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen kan ik die pas na mijn vakantie verzenden
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Dat maakt niet uit, ik wil gewoon KIRBYquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft deze maand kans op Kirby
Alleen kan ik die pas na mijn vakantie verzenden
Dat zijn al twee dingen die goed gaan.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks gaat goed, ben blij dat pc en inet het nog doen
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat is het antwoord dan, als ik hem win krijg jij hem wel van mij
Nopequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat zijn al twee dingen die goed gaan.
En Fok! doet het nog, dat zijn er al drie. Kun je nog meer dingen bedenken?
Ja, wat denk jij dan?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Pheno het volgende:
Doe dat via PM, openbare shizzle verwijder ik
Nicequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bleek vandaag Ferrariglazen voor Ferrari gewonnen te hebben
Op dit antwoord hebben wij nog niet getraind.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Oh, dan kan ik wel mijn oplossingsgericht werken binnenkort op je loslaten met de wondervraag en de droomvraag.
Ik ben in een cursusgevende mood vandaag, dus kom maarquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op dit antwoord hebben wij nog niet getraind.
je wil niet weten wat ik denkquote:
Jawel hoorquote:
Ik heb vandaag al lekker de hele dag met deze stof mogen oefenen. Je word er zo melig en vrolijk van.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben in een cursusgevende mood vandaag, dus kom maar
Heerlijk!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Deze week zit alles even mee.
Je kan niet alles hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Op dit antwoord hebben wij nog niet getraind.
Daar heeft het wel in de verte mee te maken.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al lekker de hele dag met deze stof mogen oefenen. Je word er zo melig en vrolijk van.
En ik heb vandaag 3x heel goed nieuws gehad, dus ik ben even euforisch.
quote:
Fijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Hier niet, maar het leven is alsnog mooi![]()
Het is nietquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is niet
Ik voel me toch een soort van ja, uh, ik heb het juiste woord nog niet.
Wil jij ook poging doen voor Kirby voor mij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Deel het goede nieuws met ons?
[..]
[..]
Fijn
Hier is het ik weet het niet zo goed
ipsig?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Pheno het volgende:
Het is niet
Ik voel me toch een soort van ja, uh, ik heb het juiste woord nog niet.
Ja, natuurlijk, maar ik heb een beter planquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wil jij ook poging doen voor Kirby voor mij?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar heeft het wel in de verte mee te maken.
Nee, ik heb geen ssl </nerd>quote:
1: Ik ben op tijd beter om morgen het contract te ondertekenen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Deel het goede nieuws met ons?
Ik weet het niet zo goed is ook best positief, want dan kan het nog alle kanten opquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Fijn
Hier is het ik weet het niet zo goed
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
1: Ik ben op tijd beter om morgen het contract te ondertekenen.
2: Ik mag vervroegd afstuderen (ik had het met mijn SLB'er over gehad dat ik ivm met het bekostigen van de master iets sneller wou doorstuderen), op een heel ongewone manier. Ik mag nu al beginnen met mijn bachelor-onderzoek.
3: Mijn stagecontract is verlengd.
Ja en neequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed is ook best positief, want dan kan het nog alle kanten op![]()
Wil je mij vertellen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk, maar ik heb een beter plan
Dat zijn de berichtenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
2: Ik mag vervroegd afstuderen (ik had het met mijn SLB'er over gehad dat ik ivm met het bekostigen van de master iets sneller wou doorstuderen), op een heel ongewone manier. Ik mag nu al beginnen met mijn bachelor-onderzoek.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:12 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik heb geen ssl </nerd>
Nee, al wil ik weg, je hebt toch het idee dat je mensen achterlaat.
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hm.quote:
Maar ik ben al blijig hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
*laat een feel-good pakketje in het topic voor ST en Marijke achter*
Dankjequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
[..]
Hm.![]()
Ik hou van jou
Liefquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
*laat een feel-good pakketje in het topic voor ST en Marijke achter*
Neuh, dat ook weer niet. Daarom, nog geen juist woord voor. Nou ja, eerst maar zien of het lukt, anders ben ik zeker droevigquote:
Waar, WAAR? vraagt suikertaartje zich afquote:
quote:
Is het vanwege je wens om van baan te wisselen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, dat ook weer niet. Daarom, nog geen juist woord voor. Nou ja, eerst maar zien of het lukt, anders ben ik zeker droevig
Er kan nooit een gebrek aan geluk zijn.quote:
quote:
Vooralsnog onbestemd danquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:17 schreef Pheno het volgende:
Neuh, dat ook weer niet. Daarom, nog geen juist woord voor. Nou ja, eerst maar zien of het lukt, anders ben ik zeker droevig
Een hele goeie avond.quote:
Oh nou, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Er kan nooit een gebrek aan geluk zijn.![]()
[..]
Dan bewaar je het voor iemand die het later een keer nodig heeft.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh nou, sorry![]()
Maar ik dacht misschien kan iemand anders het dan beter gebruiken dan ik?
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is het vanwege je wens om van baan te wisselen?
Nog wel.quote:
Keequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan bewaar je het voor iemand die het later een keer nodig heeft.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG Puberruil XLEen Geert Wilders aanhangster die het "niet zo op allochtonen heeft" mag naar een surinaams gezin
Staat ze voor de deur "ik denk dat hier gewone mensen wonen, tenminste ik hoop dat het blanke mensen zijn"
![]()
Als ik je kan helpen ofzo?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
geen idee hoe of wat, dit is mijn eerste keer dat ik solliciteer
Nou oke, tweede, maar de eerste keer was wel erg uhm, informeel
NCRV is weer aan het trollen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG Puberruil XLEen Geert Wilders aanhangster die het "niet zo op allochtonen heeft" mag naar een surinaams gezin
Staat ze voor de deur "ik denk dat hier gewone mensen wonen, tenminste ik hoop dat het blanke mensen zijn"
![]()
En waar woont ze, Lutjegastquote:
Ik hoor het aan ja.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Daar bellen ze de politie als ze een neger over straat zien lopen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En waar woont ze, LutjegastNee, daar hebben ze vast veel last van "allochtonen"
![]()
Geweldigquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
NCRV is weer aan het trollen.
Er is al wat uitgedonderd, dus ik ben al bestookt met recruiters die geld willen verdienenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als ik je kan helpen ofzo?Heb er semi voor gestudeerd, al weet ik niet alles
Daarom juist. Onwetende kutkinderenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
En waar woont ze, LutjegastNee, daar hebben ze vast veel last van "allochtonen"
![]()
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar bellen ze de politie als ze een neger over straat zien lopen.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
daar heb ik een keer een stuk van gezien, die is al eerder geweestquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Ik ben geen recruiter en hoef ook geen geldquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is al wat uitgedonderd, dus ik ben al bestookt met recruiters die geld willen verdienen
Geen jager, geen negerquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Herman Finkers met z'n Jan Maat stukje
Wat een vreselijke kortzichtigheidquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar heb ik een keer een stuk van gezien, die is al eerder geweest
quote:
Oh, dat kan. Eerst maar kijken of er uberhaupt iemand geinteresseerd is. En dan bedoel ik bedrijfquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben geen recruiter en hoef ook geen geldMaar ik wel bijvoorbeeld best je arbeidsovereenkomst die je misschien gaat sluiten bekijken oid?
Ja een en al triestigheid helaasquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kortzichtigheidIk word daar altijd wat verdrietig van
Ik heb ook al gehoord dat het zo ook een beetje gemaakt wordt want een ex klasgenootje van mijn zusje heeft er ook aan mee gedaan en wat ze lieten zien klopte ook niet helemaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kortzichtigheidIk word daar altijd wat verdrietig van
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Het stinkt niet in de toko, kutwijf. je oksels, die stinken!
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk altijd bij dat soort mensen terug aan de opmerking dat de VOC-mentaliteit is die we volgens Balkenende nodig hebben.
Kan mij niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een leuk jarretelletjequote:
Okselsquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Ach Harry Potter is ook oppervlakkigquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHoe achterlijk kun je zijn als minister president
Vast wel, maar die dingen die ze nu zegt heeft ze wel gezegd, in wat voor context dan ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat het zo ook een beetje gemaakt wordt want een ex klasgenootje van mijn zusje heeft er ook aan mee gedaan en wat ze lieten zien klopte ook niet helemaal
En ik wacht 2 minuten en ga links afquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een leuk jarretelletje
Harry Potter is tenminste nog gebaseerd op mythes, legenden en sagenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach Harry Potter is ook oppervlakkig
oke en bij die tekst opende ik dus het topicquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Nee joh! Dat was gewoon om Wilders de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHoe achterlijk kun je zijn als minister president
wat sjei djie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb vandaag een spoed-doe-het-zelf-cursus 'versta iemand zonder kunstgebit in' gevolgd.
Ik ben geslaagd
Je hebt iemand eerst de tanden uit de bek geslagen en daarna de klacht proberen aan te horen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb vandaag een spoed-doe-het-zelf-cursus 'versta iemand zonder kunstgebit in' gevolgd.
Ik ben geslaagd
Brandnetelcompresquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een leuk jarretelletje
En de naam komt van een oud klasgenoot van haar vandaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Harry Potter is tenminste nog gebaseerd op mythes, legenden en sagen
Whehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt iemand eerst de tanden uit de bek geslagen en daarna de klacht proberen aan te horen?
Trouwens, wat is daar moeilijk aan? Mij versta je toch ook en ik heb ook geen kunstgebit!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben geslaagd
quote:
Je timing is weer topquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oke en bij die tekst opende ik dus het topic
Ik hou oe jonge, ik hou oe, tot oe stikt in oe eigen tandenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt iemand eerst de tanden uit de bek geslagen en daarna de klacht proberen aan te horen?
Ah, daarom praatte je zo gekquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trouwens, wat is daar moeilijk aan? Mij versta je toch ook en ik heb ook geen kunstgebit!
Waarom moet ik daar een brandnetelcompres op leggen, pap?quote:
duidelijkquote:
Ik heb ook nog meer dan zat liggen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik nu begin en non-stop doorga ben ik volgende week donderdag nog niet klaar
Jaquote:[..]
Ja
[..]
Ik weet toch alles
O! Ja! Cursusquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben in een cursusgevende mood vandaag, dus kom maar
Whehehehehehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Daar wordt je een kerel vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar een brandnetelcompres op leggen, pap?
ik wist wel dat iemand dat ging zeggen, maar anders werd de cursustitel zo langquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trouwens, wat is daar moeilijk aan? Mij versta je toch ook en ik heb ook geen kunstgebit!
Ik vond het anders niet eens zo'n slechte karikatuur van Aalten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat het zo ook een beetje gemaakt wordt want een ex klasgenootje van mijn zusje heeft er ook aan mee gedaan en wat ze lieten zien klopte ook niet helemaal
Sorry. Open deuren zijn mijn specialiteitquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist wel dat iemand dat ging zeggen, maar anders werd de cursustitel zo lang
Net zoals je zegt een karikatuurquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vond het anders niet eens zo'n slechte karikatuur van Aalten.
Trap ze inquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry. Open deuren zijn mijn specialiteit
Mooi dorp, Aalten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zoals je zegt een karikatuur
Sambal bij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
Hoe staat het er dan voor met de schoten voor open doel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, ze voelde zich alsof er "gewone" mensen aan haar zaten in een Surinaamse beautysalon![]()
Negers aan je laten zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, ze voelde zich alsof er "gewone" mensen aan haar zaten in een Surinaamse beautysalon![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Negers aan je laten zitten.
En die vriendinnen van haar beledigden de Surinaamse ruiler zeg maarquote:
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.quote:
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.quote:
Ik trek m'n zwarte pieten pak wel weer aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.
[..]
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die vriendinnen van haar beledigden de Surinaamse ruiler zeg maarOm vervolgens te zeggen dat er geen "negers ofzo" in het gat wonen
Enkel als je erbij rapt. Ik heb het wel een beetje gehad met die roe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trek m'n zwarte pieten pak wel weer aan
Iets met sterretjes zeker?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als je erbij rapt. Ik heb het wel een beetje gehad met die roe.
Ik zou nog rustiger willen wonen als dat ik nu al doequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.
[..]
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.
dat wist ik toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[KSC #2318] Extra centjes voor koffie en thee
te makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.
Een gat in de markt vullen?quote:
blijf dan ook stil zitten manquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou nog rustiger willen wonen als dat ik nu al doe
En daardoor extra grappigquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf dan ook stil zitten man
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!
Fo shizzle!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!
Oh nee.quote:
quote:
Maar dan kan ik niet meer fokkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf dan ook stil zitten man
Geniet er vanquote:
Jezus.quote:
Hedde een meid daar, dan? Da ge zit te fokken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer fokken
afvoertquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fo shizzle!
Die woeste woerd,
met zijn ontiegelijke...
Wat liefquote:
Voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hedde een meid daar, dan? Da ge zit te fokken?
TMIquote:
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?quote:
Ik zal Tante wel even bellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet
Neeeee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?![]()
Nee.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |