Ja een en al triestigheid helaasquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kortzichtigheidIk word daar altijd wat verdrietig van
Ik heb ook al gehoord dat het zo ook een beetje gemaakt wordt want een ex klasgenootje van mijn zusje heeft er ook aan mee gedaan en wat ze lieten zien klopte ook niet helemaalquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat een vreselijke kortzichtigheidIk word daar altijd wat verdrietig van
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Het stinkt niet in de toko, kutwijf. je oksels, die stinken!
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik denk altijd bij dat soort mensen terug aan de opmerking dat de VOC-mentaliteit is die we volgens Balkenende nodig hebben.
Kan mij niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een leuk jarretelletjequote:
Okselsquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Ach Harry Potter is ook oppervlakkigquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHoe achterlijk kun je zijn als minister president
Vast wel, maar die dingen die ze nu zegt heeft ze wel gezegd, in wat voor context dan ookquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat het zo ook een beetje gemaakt wordt want een ex klasgenootje van mijn zusje heeft er ook aan mee gedaan en wat ze lieten zien klopte ook niet helemaal
En ik wacht 2 minuten en ga links afquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een leuk jarretelletje
Harry Potter is tenminste nog gebaseerd op mythes, legenden en sagenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ach Harry Potter is ook oppervlakkig
oke en bij die tekst opende ik dus het topicquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:24 schreef Pheno het volgende:
Nee joh! Dat was gewoon om Wilders de wind uit de zeilen te nemen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaHoe achterlijk kun je zijn als minister president
wat sjei djie?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb vandaag een spoed-doe-het-zelf-cursus 'versta iemand zonder kunstgebit in' gevolgd.
Ik ben geslaagd
Je hebt iemand eerst de tanden uit de bek geslagen en daarna de klacht proberen aan te horen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb vandaag een spoed-doe-het-zelf-cursus 'versta iemand zonder kunstgebit in' gevolgd.
Ik ben geslaagd
Brandnetelcompresquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kan mij niet schelen wat u er van vindt, maar ik vind dit een leuk jarretelletje
En de naam komt van een oud klasgenoot van haar vandaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Harry Potter is tenminste nog gebaseerd op mythes, legenden en sagen
Whehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt iemand eerst de tanden uit de bek geslagen en daarna de klacht proberen aan te horen?
Trouwens, wat is daar moeilijk aan? Mij versta je toch ook en ik heb ook geen kunstgebit!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ben geslaagd
quote:
Je timing is weer topquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
oke en bij die tekst opende ik dus het topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |