Shoppenquote:
Okselsquote:
Volle zakken & grote dozenquote:
Ze hebben zich verstoptquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
Waar zijn al die leuke films die meestal op dinsdagavond op tv waren gebleven?
quote:
Of staan in de dvd-laquote:
Dat gaat weer overquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Achgos.. ja sneu is dat he.
Nouja, zolang ze het zelf niet doorhebben is het al minder erg.. Mijn (aangetrouwde) tante is nu ook dement aan het worden, maar ze kan dingen niet meer goed verwoorden en heeft het zelf allemaal nog goed door, dat is echt sneu
Ah, je ziet zelf ook in hoe stom het isquote:
Of ze zijn buiten aan het spelenquote:
Hij is 12, kan ie niets aan doenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Venkel kun je eten, Famous, Nog nooit van Venkelsoep gehoord?
Neen, sorryquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Bos81 het volgende:
Venkel kun je eten, Famous, Nog nooit van Venkelsoep gehoord?
Zo laat nog?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of ze zijn buiten aan het spelen
Ohneeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Trevland het volgende:
Daar lijkt het wel op, nu is er niks leuks op tv
Kom, gaan we collectief in een hoekje zitten sippen, dat lost het vast opquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeee!
Wat moet je nou dan DOEN?
Maar ik bedoel als het hier even rustig is verveel ik mequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohneeeeeeeeeee!
Wat moet je nou dan DOEN?
aardappelcrisps van AH zijn van aardappels gemaakt hoor.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wait a minute, HOLD THE PHONE, chips is van AARDAPPELS gemaakt?!???!![]()
![]()
![]()
Ja, precies..quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:45 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dat gaat weer overEerste stadium van dementie is het vervelendste... Dan hebben ze het zelf door idd
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 12, kan ie niets aan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |