Is dat en prei of is Trev blij dattie ons zietquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
in bij?Maar verdacht is het wel, preien kunnen verdacht veel met iets anders vergeleken worden
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Is dat en prei of is Trev blij dattie ons ziet?
je maakt mij met deze zin alleen maar nieuwsgierigquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Edit: laat maar, ga ik hier niet neerzetten.
Ja, dat hoop ik ookquote:
Nog iets minder dan 2 weken en dan gezellig lunchen bij LLquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Weet iemand iets om mij op te vrolijken want heb niet echt veel goede zin nu
Nee helaas ben ook niet zo vrolijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:04 schreef Trevland het volgende:
Weet iemand iets om mij op te vrolijken want heb niet echt veel goede zin nu
Iets wat nu meteen werkt, want na ruim 9 uur werken vandaag en dan thuis komen en nog geen halve maaltijd krijgen en te horen krijgen dat je niet moet zeuren heb ik iets beters nodigquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog iets minder dan 2 weken en dan gezellig lunchen bij LL![]()
![]()
quote:
quote:
Deze?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werkt een beetje
[..]
Kijk maar in mijn fobo
Auw. BIj mannen zal het iets pijnlijker zijn, maar dit is ook best welquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets wat nu meteen werkt, want na ruim 9 uur werken vandaag en dan thuis komen en nog geen halve maaltijd krijgen en te horen krijgen dat je niet moet zeuren heb ik iets beters nodig
Dank jequote:
Gaat nu niet zo goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[ afbeelding ]
Voor Pheno
En Trev think happy thoughts okee?
Het nummer van de dichtstbijzijnde pizzaturk?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets wat nu meteen werkt, want na ruim 9 uur werken vandaag en dan thuis komen en nog geen halve maaltijd krijgen en te horen krijgen dat je niet moet zeuren heb ik iets beters nodig
omnomnom!quote:
Heb zo geen contant geld thuisquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Het nummer van de dichtstbijzijnde pizzaturk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |