Wat TFM typte welquote:
Jij werkt bij de Vitens zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in 2010 en bestaan er kranen met stromend water
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in 2010 en bestaan er kranen met stromend water
Compaqquote:
Lekkerquote:
Last van een beetje smet vrees?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oe lekker, dat heb ik al lang niet meer gehad. Maar je krijgt er altijd van die vieze handen van..
Het oog wil ook watquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan mij het rotten of dat ding mooi is
Als hij maar goed werkt
Die met mij in de klas zitten. Die hebben tijd zat, dus die hebben vrijwillig om een examen gevraagdquote:
Nee hoor, maar ik vind het er zo onsmakelijk uit zien en je handen worden er zo vet van, dat je steeds meer moeite hebt met de rest van de spare ribs.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens een Kerstavatar gemaakt.
Ik weet eigenlijk niet helemaal hoe de buitenkant er uit zietquote:
Soms moet je wat opofferenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het er zo onsmakelijk uit zien en je handen worden er zo vet van, dat je steeds meer moeite hebt met de rest van de spare ribs.
ywquote:
Bij de laatste crew-meet was het flink spareribsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het er zo onsmakelijk uit zien en je handen worden er zo vet van, dat je steeds meer moeite hebt met de rest van de spare ribs.
Jawelquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ywMaar ik heb er niet veel aan gedaan hoor
Had jij Pien aan een laptop geholpen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ywMaar ik heb er niet veel aan gedaan hoor
Vanzelfsprekend, vind het wel lekker hoor, maar heb het gewoon al erg lang niet meer gehad, weet ook niet zo goed hoe ik het moet bereiden eigenlijk. AL is het waarschijnlijk heel simpelquote:
Dan zeg je dat ze maar mooi opdonderen en dat jij het examen op het afgesproken tijdstip wel gaat makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die met mij in de klas zitten. Die hebben tijd zat, dus die hebben vrijwillig om een examen gevraagd
Kutquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JawelJij hoort nu officieel bij mijn computeradviesgroep
Er is eigenlijk geen examenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze maar mooi opdonderen en dat jij het examen op het afgesproken tijdstip wel gaat maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |