Wat TFM typte welquote:
Jij werkt bij de Vitens zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in 2010 en bestaan er kranen met stromend water
Hier niet hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:15 schreef Fha het volgende:
[..]
Gelukkig leven we in 2010 en bestaan er kranen met stromend water
Compaqquote:
Lekkerquote:
Last van een beetje smet vrees?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oe lekker, dat heb ik al lang niet meer gehad. Maar je krijgt er altijd van die vieze handen van..
Het oog wil ook watquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Kan mij het rotten of dat ding mooi is
Als hij maar goed werkt
Die met mij in de klas zitten. Die hebben tijd zat, dus die hebben vrijwillig om een examen gevraagdquote:
Nee hoor, maar ik vind het er zo onsmakelijk uit zien en je handen worden er zo vet van, dat je steeds meer moeite hebt met de rest van de spare ribs.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:16 schreef DaMart het volgende:
Zo, ook eens een Kerstavatar gemaakt.
Ik weet eigenlijk niet helemaal hoe de buitenkant er uit zietquote:
Soms moet je wat opofferenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het er zo onsmakelijk uit zien en je handen worden er zo vet van, dat je steeds meer moeite hebt met de rest van de spare ribs.
ywquote:
Bij de laatste crew-meet was het flink spareribsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik vind het er zo onsmakelijk uit zien en je handen worden er zo vet van, dat je steeds meer moeite hebt met de rest van de spare ribs.
Jawelquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ywMaar ik heb er niet veel aan gedaan hoor
Had jij Pien aan een laptop geholpen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ywMaar ik heb er niet veel aan gedaan hoor
Vanzelfsprekend, vind het wel lekker hoor, maar heb het gewoon al erg lang niet meer gehad, weet ook niet zo goed hoe ik het moet bereiden eigenlijk. AL is het waarschijnlijk heel simpelquote:
Dan zeg je dat ze maar mooi opdonderen en dat jij het examen op het afgesproken tijdstip wel gaat makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die met mij in de klas zitten. Die hebben tijd zat, dus die hebben vrijwillig om een examen gevraagd
Kutquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JawelJij hoort nu officieel bij mijn computeradviesgroep
Er is eigenlijk geen examenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zeg je dat ze maar mooi opdonderen en dat jij het examen op het afgesproken tijdstip wel gaat maken
Nee ik had nerdy en vies tegen haar gepraatquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Had jij Pien aan een laptop geholpen?
Nee joh, ik ben luiquote:
Wat een sukkelsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is eigenlijk geen examenNu dus wel.
Juhquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik had nerdy en vies tegen haar gepraat
Okee, ik ben nooit bij een crew -meet geweest. Heb dan ook maar een maand of 4 bij de crew gezeten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bij de laatste crew-meet was het flink spareribs
quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik had nerdy en vies tegen haar gepraat
Sorry, maar wat niet?quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben lui![]()
@Fles: NIetus!!!![]()
@ Marijke: wom nie?
Stromend waterquote:
Inderdaad en het is maar hoe je de spareribs eet he. Mijn vingers worden nooit zo erg vies en vettig.quote:
Oh, dan reageert ze straks nog op vrolijke frits!quote:Op dinsdag 14 december 2010 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Fha zit weer in deeltje 1400 terug te lezen of zo
Ohquote:
Ik wist het! Kom maar hier wonenquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OhNou omdat achtergesteld gebied?
Neem je water maar mee en kom maar bij mijquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wist het! Kom maar hier wonen
Wij hebben hele schattige nerveuze jongetjes die proberen glasvezel abo aan te smeren
Maar maar maar.. ik hou van mijn huisje en ik wil niet wegquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neem je water maar mee en kom maar bij mijBij mij is het warmer en groter
Dat is goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Maar maar maar.. ik hou van mijn huisje en ik wil niet weg![]()
Dus ik kom wel weer gewoon een keer langs
Mooie gelegenheid voor een frisse nieuwe startquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:25 schreef Pien85 het volgende:
Kut, wat voor bladwijzers had ik nou in mijn oude laptop staan? En welke programma's gebruikte ik en en en?
Dat is goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Dat is goedKom je een keertje logeren?
Ja, dat sowieso, beetje jammer alleen dat ik al m'n foto's en schrijfsels kwijt benquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid voor een frisse nieuwe start
ik heb een volledige back-up van m'n computer op een losse-harde schijfquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, beetje jammer alleen dat ik al m'n foto's en schrijfsels kwijt benMaar goed... nieuwe start
Dat is goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is goedDan kom ik een keer op zaterdag na het werk..
Maar wel pas januari hoor :$ Want nu ben ik gewoon bleg voelend en de rest van de weekenden deze maand is het kerst en vuurwerkdag enzo
Maar snel![]()
Zorg dan voor een back up ietsquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:29 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso, beetje jammer alleen dat ik al m'n foto's en schrijfsels kwijt benMaar goed... nieuwe start
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |