Ik hou oe jonge, ik hou oe, tot oe stikt in oe eigen tandenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt iemand eerst de tanden uit de bek geslagen en daarna de klacht proberen aan te horen?
Ah, daarom praatte je zo gekquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trouwens, wat is daar moeilijk aan? Mij versta je toch ook en ik heb ook geen kunstgebit!
Waarom moet ik daar een brandnetelcompres op leggen, pap?quote:
duidelijkquote:
Ik heb ook nog meer dan zat liggen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als ik nu begin en non-stop doorga ben ik volgende week donderdag nog niet klaar
Jaquote:[..]
Ja
[..]
Ik weet toch alles
O! Ja! Cursusquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben in een cursusgevende mood vandaag, dus kom maar
Whehehehehehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG Puberruil XLEen Geert Wilders aanhangster die het "niet zo op allochtonen heeft" mag naar een surinaams gezin
Staat ze voor de deur "ik denk dat hier gewone mensen wonen, tenminste ik hoop dat het blanke mensen zijn"
![]()
Daar wordt je een kerel vanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Waarom moet ik daar een brandnetelcompres op leggen, pap?
ik wist wel dat iemand dat ging zeggen, maar anders werd de cursustitel zo langquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Trouwens, wat is daar moeilijk aan? Mij versta je toch ook en ik heb ook geen kunstgebit!
Ik vond het anders niet eens zo'n slechte karikatuur van Aalten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb ook al gehoord dat het zo ook een beetje gemaakt wordt want een ex klasgenootje van mijn zusje heeft er ook aan mee gedaan en wat ze lieten zien klopte ook niet helemaal
Sorry. Open deuren zijn mijn specialiteitquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wist wel dat iemand dat ging zeggen, maar anders werd de cursustitel zo lang
Net zoals je zegt een karikatuurquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik vond het anders niet eens zo'n slechte karikatuur van Aalten.
Trap ze inquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry. Open deuren zijn mijn specialiteit
Mooi dorp, Aalten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Net zoals je zegt een karikatuur
Sambal bij?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
Hoe staat het er dan voor met de schoten voor open doel?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, ze voelde zich alsof er "gewone" mensen aan haar zaten in een Surinaamse beautysalon![]()
Negers aan je laten zitten.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, ze voelde zich alsof er "gewone" mensen aan haar zaten in een Surinaamse beautysalon![]()
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Negers aan je laten zitten.
En die vriendinnen van haar beledigden de Surinaamse ruiler zeg maarquote:
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.quote:
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.quote:
Ik trek m'n zwarte pieten pak wel weer aanquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.
[..]
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En die vriendinnen van haar beledigden de Surinaamse ruiler zeg maarOm vervolgens te zeggen dat er geen "negers ofzo" in het gat wonen
Enkel als je erbij rapt. Ik heb het wel een beetje gehad met die roe.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik trek m'n zwarte pieten pak wel weer aan
Iets met sterretjes zeker?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Enkel als je erbij rapt. Ik heb het wel een beetje gehad met die roe.
Ik zou nog rustiger willen wonen als dat ik nu al doequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou ook betast willen worden door een stoere rapper-neger ja.
[..]
En toch zal ik er nooit meer gaan wonen. Het is me net wat te klein.
dat wist ik toch nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Pheno het volgende:
[KSC #2318] Extra centjes voor koffie en thee
te makkelijkquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou nu een grapje kunnen maken over bruin en gat, maar dat zal ik maar niet doen.
Een gat in de markt vullen?quote:
blijf dan ook stil zitten manquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zou nog rustiger willen wonen als dat ik nu al doe
En daardoor extra grappigquote:
Whehehehequote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf dan ook stil zitten man
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!
Fo shizzle!quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, jij krijgt lekkers yo yo!
Oh nee.quote:
quote:
Maar dan kan ik niet meer fokkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
blijf dan ook stil zitten man
Geniet er vanquote:
Jezus.quote:
Hedde een meid daar, dan? Da ge zit te fokken?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer fokken
afvoertquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Fo shizzle!
Die woeste woerd,
met zijn ontiegelijke...
Wat liefquote:
Voor jou een vraag en voor mij een weetquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Hedde een meid daar, dan? Da ge zit te fokken?
TMIquote:
NOEM JIJ MIJ NU BUBBA EN VERGELIJK JE MIJ MET EEN DIKKE CHIMPANSEE?quote:
Ik zal Tante wel even bellen.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Voor jou een vraag en voor mij een weet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |