Maak een puzzelquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
Die wil nu niet mee, is zeker niet blij dat ik hem 's ochtens wakker maak en ben ook al lang genoeg buiten geweest vandaag
Hij woont niet alleen hoorquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij alleen woonde wist ook niet dat je een hond hebt
Ga naar de super, koop chocola en stuur alle vrouwen die je kent chocolaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maak een puzzel![]()
Bel je oma![]()
Of maak een kunstwerk![]()
Ik woon nog bij mijn oudersquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij alleen woonde wist ook niet dat je een hond hebt
Geen zin om een puzzel te zoeken en wil vanavond ook nog naar bedquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Maak een puzzel![]()
Bel je oma![]()
Of maak een kunstwerk![]()
Ow?quote:
Nee dat weet ik nuquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BoehoeVrijdag, dan neem ik ze mee voor je
Omdat jij
Die zijn hier nu dus allemaal dichtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga naar de super, koop chocola en stuur alle vrouwen die je kent chocola
Okee, dan maar een keer kijken als ik er in de buurt ben. BIj de chips afdeling of tussen de groente?quote:
Ga lekker in bad!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon nog bij mijn ouders
[..]
Geen zin om een puzzel te zoeken en wil vanavond ook nog naar bed![]()
![]()
Weet niet waar ik het over moet hebben
Ben niet kunstzinnig
Whutwhutwhut?quote:
Dat heb ik dus even gemist. Wat voor hond hebben jullie oh laat maar ik denk dat ik het al weet.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:56 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik woon nog bij mijn ouders
[..]
Ook lekkerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaa
![]()
ik ben al allemaal achterstallige klusjes aan het doen..
van die kleine dingen waar ik steeds niet aan toe kwam
Dat is denk ik wel een voordeel van het wonen hier in deze grote stad. Veel AHs zijn gewoon tot 22.00 uur open. Veel zijn er zelfs op zondag nog openquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zijn hier nu dus allemaal dichten dat doe ik niet want 1 maak ik er sowieso al niet blij mee
Ben al onder de douche geweest, zelfde probleem als bij oma, gisteren nog gedaan en helemaal niks waar ik wat aan hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ga lekker in bad!Bel een vriend
Zoek vacatures
Euh wie?quote:
een chihuahua tochquote:
een Duitse Herderquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus even gemist. Wat voor hond hebben jullie oh laat maar ik denk dat ik het al weet.
Dat vind ik dus niet nodig, zorg wel dat ik in huis heb wat ik nodig hebquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is denk ik wel een voordeel van het wonen hier in deze grote stad. Veel AHs zijn gewoon tot 22.00 uur open. Veel zijn er zelfs op zondag nog open
Ja, ik moet ook nog ENORM veel doen, maar van die dingetjes zijn al zo fijn als ze gedaan zijnquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ook lekker![]()
Ik wil hier nog steeds eens verder met schoonmaken en opruimenEn moet nodig de ramen lappen, maar dat komt van het voorjaar wel
Update diarree? Wut wut?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Symphonic het volgende:
Godsamme er is weer update diarree geloof ik, alles staat hier te knipperen
Opgeleukt met kleurtjesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef MPG het volgende:
Ik ga koffie drinken en daarna 20x dezelfde tekst lezen..
Dat heb ik gister en eergister gedaanquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog ENORM veel doen, maar van die dingetjes zijn al zo fijn als ze gedaan zijn
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook nog ENORM veel doen, maar van die dingetjes zijn al zo fijn als ze gedaan zijn
Ja wist ik weer hoorquote:
Hoe witte gij da?quote:
chihuahua, ukelele, cakejesquote:
Nee, maar het staat nu online, speciaal voor jou!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kan ik daar Kirby mee winnen?
[..]
Als ik nu begin en non-stop doorga ben ik volgende week donderdag nog niet klaarquote:
Jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
JaEn vrijdag kom ik was vouwen enzo, ja?
Ik weet toch allesquote:
Is ook niet echt nodig, maar wel handig als je toch net even wat nodig is. Doe ook bijna nooit boodscahppen op zondag. Maar wel fijn dat je eventueel kunt gaan, mocht je iets dringend nodig hebbenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
een Duitse Herder
[..]
Dat vind ik dus niet nodig, zorg wel dat ik in huis heb wat ik nodig heb
Wat heeft het dan voor een nut?quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, maar het staat nu online, speciaal voor jou!
Kun je meespelen!quote:
WillieW!quote:
Beroemde Man.quote:
Oh, dan kan ik wel mijn oplossingsgericht werken binnenkort op je loslaten met de wondervraag en de droomvraag.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey WW
Hier kan het wel wat beter
Yoga, 9 januari heb ik een gratis proefles. Ben benieuwdquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Ik ging ook al niet naar yoga.
Want auw
quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Bos81 het volgende:
Yoga, 9 januari heb ik een gratis proefles. Ben benieuwd
Het is nu meer werk en hier geen rekening met mij worden gehoudenquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik wel mijn oplossingsgericht werken binnenkort op je loslaten met de wondervraag en de droomvraag.
Deze week zit alles even mee.quote:
Wutquote:Op dinsdag 14 december 2010 21:03 schreef Panda72 het volgende:
Overvaller zwaargewond in supermarkt
Uitgegeven: 14 december 2010 19:45
Laatst gewijzigd: 14 december 2010 19:45
MOERKAPELLE - Bij een gewapende overval op een supermarkt in Moerkapelle (Zuid-Holland) is dinsdagochtend een overvaller zwaargewond geraakt na een confrontatie met aanwezige winkelmedewerkers.
© NU.nl/Hans van HamersveldDe man, een 20-jarige Delftenaar, ligt in kritieke toestand in het ziekenhuis. Dat meldde het Openbaar Ministerie dinsdagavond.
De verdachte drong met een 19-jarige plaatsgenoot rond half acht - voor opening - de supermarkt binnen. Zij bedreigden de vier aanwezige personeelsleden. Hoe de man gewond is geraakt, kan het OM nog niet zeggen. Dat is onderdeel van het onderzoek, aldus een woordvoerster.
Ondankbare!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |