WAUW.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
aardappelcrisps van AH zijn van aardappels gemaakt hoor.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom, gaan we collectief in een hoekje zitten soppen, dat lost het vast op
Woeiquote:
Pastinaak kun je ook chippies van makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoord
Preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoord
Bijna klaarquote:
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het levenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
Maar ik bedoel als het hier even rustig is verveel ik me
Oh boefjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pastinaak kun je ook chippies van makenDie zijn lekker
hihiquote:
Slimquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bijna klaarEn dan kopieer ik de updates van de pc van vriendje, scheelt me weer 6gb aan downloads
ATM hier nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het leven
dat dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 12, kan ie niets aan doen
*sip sip snotter snotterquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het leven
Handig wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlimIk heb em ook als back up op de externe hdd staan
![]()
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.quote:
Tuurlijk welquote:
Geen zin in lezen, gamen nu en bowlen doe ik morgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.
Stroomt de kut van over!quote:
Ik bedoelde meer gezelschapsspelletjes hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen zin in lezen, gamen nu en bowlen doe ik morgen
Kom maar hier, bak ik chocolade-hazelnootcakejes voor jequote:
Ja, dankje! Dat dacht ik dus ookquote:
Ik heb chocodruppels hier. Nu nog een receptquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier, bak ik chocolade-hazelnootcakejes voor je
Ohja vergeten te vertellen, ben nu alleen thuis met de hondquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gezelschapsspelletjes hoor...
Nog geen caramel gemaakt?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb chocodruppels hier. Nu nog een recept
JIJquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik floep (hihi) het eruitquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dankje! Dat dacht ik dus ook
Je lijkt Remy welquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ohja vergeten te vertellen, ben nu alleen thuis met de hond
Ik heb binnen nu en een half uurtje wel een prijsvraag klaar, kun je daarmee spelen!quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja, met de hond spelen en wandelen dusquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
Kom je echt? dan zet ik nu namelijk de oven aanquote:
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.
Prijsvragenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb binnen nu en een half uurtje wel een prijsvraag klaar, kun je daarmee spelen!
Stink je zo naar prei?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is misschien ook maar beter voor de rest
Dat is dan ook precies wat er mee is gebeurd. Was op een kookworkshop met werkquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pastinaak kun je ook chippies van makenDie zijn lekker
Doen we voor hem een preisvraagquote:
Kan ik daar Kirby mee winnen?quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb binnen nu en een half uurtje wel een prijsvraag klaar, kun je daarmee spelen!
Die wil nu niet mee, is zeker niet blij dat ik hem 's ochtens wakker maak en ben ook al lang genoeg buiten geweest vandaagquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, met de hond spelen en wandelen dus
Oh, correctie, Trev is alleeniger dan Remyquote:
* MPG springt in de autoquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Omnomquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is dan ook precies wat er mee is gebeurd. Was op een kookworkshop met werk
Nee. Ik ging ook al niet naar yoga.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom je echt? dan zet ik nu namelijk de oven aan
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen we voor hem een preisvraag
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Doen we voor hem een preisvraag
Boehoequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Ik ging ook al niet naar yoga.
Want auw
Oh ik dacht dat jij alleen woonde wist ook niet dat je een hond hebtquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |