WAUW.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Panda72 het volgende:
[..]
aardappelcrisps van AH zijn van aardappels gemaakt hoor.
quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kom, gaan we collectief in een hoekje zitten soppen, dat lost het vast op
Woeiquote:
Pastinaak kun je ook chippies van makenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoord
Preciesquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt ik hoorde en at op mijn 28ste voor het eerst Pastinaak, had ik ook nog nooit van gehoord
Bijna klaarquote:
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het levenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:47 schreef Trevland het volgende:
Maar ik bedoel als het hier even rustig is verveel ik me
Oh boefjequote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zijn ze zekerquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Pastinaak kun je ook chippies van makenDie zijn lekker
hihiquote:
Slimquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Bijna klaarEn dan kopieer ik de updates van de pc van vriendje, scheelt me weer 6gb aan downloads
ATM hier nietquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het leven
dat dus.quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij is 12, kan ie niets aan doen
*sip sip snotter snotterquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja.TV en FOK! Meer is er niet te doen in het leven
Handig wel jaquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
SlimIk heb em ook als back up op de externe hdd staan
![]()
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.quote:
Tuurlijk welquote:
Geen zin in lezen, gamen nu en bowlen doe ik morgenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee. Want er bestaan geen boeken. Hobby's. Spelletjes. Om maar eens wat te noemen.
Stroomt de kut van over!quote:
Ik bedoelde meer gezelschapsspelletjes hoor...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Geen zin in lezen, gamen nu en bowlen doe ik morgen
Kom maar hier, bak ik chocolade-hazelnootcakejes voor jequote:
Ja, dankje! Dat dacht ik dus ookquote:
Ik heb chocodruppels hier. Nu nog een receptquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kom maar hier, bak ik chocolade-hazelnootcakejes voor je
Ohja vergeten te vertellen, ben nu alleen thuis met de hondquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer gezelschapsspelletjes hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |